ריהאנה לא מתביישת: השם המטריד לגוון הליפסטיק שכולן רוצות

כבר כמה שנים טובות שריהאנה היא הילדה הרעה של עולם הפופ, ובהחלט הגיע הזמן להכתיר אותה גם בתואר הילדה הרעה של עולם הביוטי. בקטע טוב, כמובן. עכשיו, בזמן שהרשת והמעריצים הרבים שכבר נולדו ל"פנטי ביוטי" מחכים בנשימה עצורה להשקה הרשמית של קולקציית השפתונים הצבעונית והמדוברת, רירי מספקת טיזר קטן שעושה לחלקנו חשק עז ולחלקנו קצת בחילה

מאת  | ‏ 19 דצמבר 2017

רירי מדגמנת PMS (צילום: אינסטגרם)

רירי מדגמנת PMS (צילום: אינסטגרם)

ליין האיפור של ריהאנה, "פנטי ביוטי", מוציא את הציבור מדעתו. כל יום משתחררות ידיעות על מוצרים נוספים שמתווספים אליו, והרשת גועשת מהתרגשות והתלהבות סביב כל אחד ואחד מהם. אחרי שהוציאה מייקאפ מדובר בלא פחות מ-40 גוונים שונים, עכשעיו הגיע זמנם של השפתונים. שפתוני המאט של רירי, המתכנים בשם החביב ׳מאטמואזל׳, גם הם מגיעים בהרבה גוונים – 14 מהם, אבל יש רק אחד שגורם לציבור כרגע לתגובות מגוונות שנעות בין צחוק היסטרי לבין בחילה קשה.

 הגוון המדובר מכונה PMS, יעני תסמונת קדם וסתית, הזמן המסוכן ביותר בחודש מבחינה הורמונלית. צבעו הולם את המעמד, יש יגידו הולם מדי: מדובר בגוון חום אדמוני, לו נתנה ריהאנה את התיאור ״חום מצוברח״. הצבע אמור לשרת אותנו הנשים באותם ימים מסוכסכים לפני קבלת המחזור, בהם הכל נראה די בלתי נסבל, ולייפות אותם, לפחות מעט.

כצפוי, הגוונים שמציעה ריהאנה ללקוחותיה המאוהבים אינם שגרתיים. הפאשניסטה המזמרת מזמינה אותנו להסתובב בעולם עם שפתי מאט כחולות וסגולות, וגם החום אכן מאוד דומיננטי בקולקציה, באופן שמהדהד את הניינטיז המדליקות. יש גם עוד שמות שפתונים שהולכים על הקצה, כמו spanked, midnight wasabi ועוד, אבל אף שפתון לא מתקרב לחווית הגירל פאואר האותנטית והמשחררת שמציע שפתון ה-pms.

כל שפתון עולה 63 שקלים, ובאתרים מתלוצצים שבמחיר הזה ניתן לרכוש גם קופסת טמפונים, חטיף שוקולד ומנוי לנטפליקס, ולהיות מוכנות לימים הנוראים. ״רציתי ליצור קולקציה שבה שפתונים שמתאימים לכל סוגי וגווני העור", מדגישה שוב ריהאנה, שמניפה את דגל הגיוון ללא הרף. ״רציתי להוכיח שליפסטיק זה משהו כיפי ולא משהו מפחיד. יש צבע שמתאים לכל מצב רוח״. ריהאנה אף מציעה דרך למשוח את השפתון: על השפה העליונה היא מבקשת שנמרח אותו רגיל, אבל כשמגיעים לתחתונה היא ממליצה להפוך אותו, כך שהחלק האובאלי יותר יפנה כלפי מטה.

 

A post shared by Robyn follows• (@sade_s2_riri) on

כל השפתונים יגיעו לחנויות ספורה ולאתר פנטי ביום שלאחר חג המולד, 26.12, בתשע בבוקר, וצפויים להיעלם משם לא הרבה זמן אחר כך. דבר אחד בטוח: אף אחד מעולם לא ציפה ככה לבואו של ה-pms.

השאירו תגובה