נעלה מגפי אגס ומה שקרה לה השאיר אותנו בהלם

ג'ואן קתרל מאוסטרליה ניסתה להיכנס ללאונג' הביזנס לפני הטיסה בשדה התעופה. בעמדת הבידוק למחלקת העסקים הודיעו לה שהיא עוברת על חוקי החברה כי מגפי אגס הם נעלי בית ולא נעליים מקובלות על פי קוד הלבוש הדרוש. "אגס הן חובה בטיסות", כתבו מעריצי הנעליים. הרשת לא נרגעת

מאת  | ‏ 18 דצמבר 2017

אגס הן נעלי החורף האולטימטיביות, ולאלה שמאוהבים בתחושה החמימה והצמרירית שהן מעניקות, ממש לא אכפת מה אומרים, אפילו כשאלה רופאים המזהירים שהנעל פוגעת ברגליים. עכשיו מתערבת בנושא חברת תעופה, והיא כנראה הראשונה והיחידה שעשויה להצליח להפריד בין הרגליים לחיבוק ה׳אגסי׳ החם והאהוב. 

הראשונה שדיווחה על המחדל האופנתי הזה הייתה ג׳ואן קתרל, זמרת מלהקת הסינת׳פופ הפופולרית ׳יומן ליג׳. קתרל ניסתה להכנס ללאונג׳ הביזנס לפני הטיסה של ׳קנטס איירליינס׳, החברה האוסטרלית המרכזית. קתרל עמדה בבידוק המיוחד למחלקת העסקים, והודיעו לה שהיא עוברת על חוקי החברה, כי ׳אגס׳ הן נעלי בית ולא נעליים מקובלות על פי קוד הלבוש.

כל זה משעשע בעיקר כי אגס הן המצאה אוסטרלית, אחת המוכרות והפופולריות שהוציאה יבשת הקנגורו במאה האחרונה. זה לא עזר כדי לשכנע את הממונים שלא מדובר בנעלי בית או בזלזלול אופנתי בסיטואציה. ברוח #metoo הנוכחית, מזכירים רבים שגם בתחילת השנה היה מקרה בו אישה התבקשה להחליף ביגוד בשדה תעופה כי ניסתה לעלות על מטוס בטייץ ולא במכנסיים אחרים. הציבור טוען שיש פה היטפלות לנשים שמנסות שיהיה להן נוח בטיסה, ובכלל.

״לא הרשו לי לעלות ללאונג׳ הביזנס של טיסת קנטאס ממלבורן כי מסתבר שאגס הן נעלי בית,״ כתבה ג׳ואן בציוץ המסעיר שלה לאחר החוויה הלא נעימה. ״על פי האישה שעובדת שם, זה לא מקובל. לא אמרו לי שום דבר כזה בשום מקום אחר בעולם. היא
הציעה שאלך לאחת מחנויות הדיוטי פרי וארכוש לי זוג נעליים.״ מעניין שקנטאס לא לקחו אחורה, וצייצו חזרה שהם מקפידים על קוד הלבוש בלאונג׳ העסקי ומציעים לה להציץ בו בזמנה החופשי.

 

A post shared by Sabrina (@_fashionsabs) on

זה השלב שבו הציבור, בעיקר זה החובב אגס, התחרפן סופית. ״אגס הן חובה בטיסות״ כתבו. ״קנטאס חייבים לתת לאנשים לנעול אותן. לא משנה כמה הם רוצים שהלאונג׳ שלהם יהיה יוקרתי. אנשים משלמים כסף כדי להיות בלאונג׳ הזה, והשאיפה של החברה צריכה להיות שיהיה לאנשים האלה נח, בנעליים נעימות״. אחרי סיפורה של ג׳ואן הגיעו עוד, וסביר שככל שהחורף יתמשך, יצוצו נוספים. נעדכן מהחזית הקרה, כשלרגלינו החמימות זוג של אגס, כמובן.

השאירו תגובה