ארוחת בוקר של יהלומים: מה חשבנו על הבושם של טיפאני'ס?

מגע של תכשיט יקר על העור העירום הוא ההשראה העיקרית לניחוח החדש מבית Tiffany & Co, המותג האיקוני שמזוהה עם יהלומים נוצצים ומסנוורים. האם הבושם גורם לנו להרגיש כמו אודרי הפבורן?

מאת  | ‏ 4 דצמבר 2017

מגע התכשיט על העור כהשראה עיקרית (צילום: יחסי ציבור)

מגע התכשיט על העור כהשראה עיקרית (צילום: יחסי ציבור)

חוץ מהקטע הזה של לגרום לנו להריח טוב, לבשמים יש עוד יתרון אטרקטיבי: הם מאפשרים לנו לגעת במותגי האופנה הגדולים והיוקרתיים בעולם ולהחזיק בפריט מעוצב שלהם שלא עולה כמו משכורת חודשית ממוצעת. העובדה הזאת מרגשת במיוחד בהקשר לבושם החדש מבית Tiffany & Co, אולי מותג התכשיטים הזוהר והמיתולוגי ביותר בעולם המודרני. מטבעות האירוסין הנחשקות והנוצצות ביותר בעולם, דרך הקופסה הכחולה האיקונית בה הן מגיעות ועד לדמותה האלמותית של אודרי הפבורן, כוכבת "ארוחת בוקר בטיפאני'ס" המזוהה כל כך עם המורשת האצילית של המותג.

את ההשקה העולמית של הניחוח החדש ערכו Tiffany & Co דווקא בפראג, אף שמדובר בחברה אמריקאית שהמטה הראשי שלה ממוקם בניו יורק. אולם נדמה כי השילוב של חשיפת הניחוח והבקבוק עם אווירת הסתיו האירופאי הלמו מאד את האירוע, שמשך אליו בלוגריות, ביוטריות ושאר משפיעניות מרחבי הגלובוס. כוסות שמפניה איכותית ועוגות קטנות בצורת אותה קופסה כחולה שאין לטעות בה ליוו את ההשקה, לצד הנוכחות המסנוורת של תכשיטי הזהב והיהלומים שקרצו לאורחים מהוויטרינות בחנות המותג ושלחו אותם לפנטזיות מסחררות על אושר ועושר.

תווים של מדרינה ירוקה, פצ'ולי וחמאת איריס (צילום: יחסי ציבור)

תווים של מדרינה ירוקה, פצ'ולי וחמאת איריס (צילום: יחסי ציבור)

אותן פנטזיות פגשו את המציאות כשנחשפה גולת הכותרת, הבושם שנושא בפשטות את שם המותג ונתון בבקבוק זכוכית גיאומטרי, נקי ואלגנטי, המהדהד בבירור את אותם יהלומים יפהפיים. גם הניחוח עצמו שואב השראה מעולם התכשיטים: תווים עליונים ורעננים של מנדרינה ירוקה פוגשים תווי בסיס של פצ'ולי ומושק, ומלווים את הגרעין החושני של הבושם, שנוצר באמצעות מרכיב ייחודי – חמאת איריס. האיריס, מסבירים בגאווה נציגי המותג, הוא חלק משמעותי מה-DNA של Tiffany & Co, שמשלב את צורת הפרח האצילי בעיצוב התכשיטים מאז המאה ה-19. ההשראה העיקרית של הבושם הוא מגע של תכשיט יקר על העור העירום – נשי, חושני, מתוחכם ומעודן.

סרטון הקמפיין המלווה את ההשקה מפיח חיים בדימוי הזה, ומאגד מול העדשה של הצלם האגדי סטיבן מייזל ארבע נשים המייצגות רוח מודרנית, מגוונת ועוצמתית. נקודות הדופק של עורן החשוף מקבלות את הבמה כשברקע מתנגנת גרסה רעננה ומתרפקת של "All You Need is Love", וביניהן מבליחות פאות בקבוק הבושם המבהיק בזוהר תכלכל. הקרנת הסרטון חותמת את ארוחת הבוקר בטיפאני'ס ושולחת עשרות מובילות אופנה לרחובות פראג, כשהן עדיין מסניפות מדי פעם את פרק כף ידן.

ויטוריה צ'רטי בצילומי הFקמפיין (צילום: יחסי ציבור)

ויטוריה צ'רטי בצילומי הקמפיין (צילום: יחסי ציבור)


 

A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco) on

 

Modern alchemy. Shop the link in our bio. #TiffanyFragrance #AllYouNeed

A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco) on

 

A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco) on

 

A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco) on

 

A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco) on

הקופסה הכחולה האיקונית (צילום: יחסי ציבור)

הקופסה הכחולה האיקונית (צילום: יחסי ציבור)

ווי דו! (צילום: יחסי ציבור)

ווי דו! (צילום: יחסי ציבור)

הכותבת הייתה אורחת של Tiffany & Co בפראג

השאירו תגובה