אפקט מייגן: כולם רוצים את התיק של הנסיכה

פחות משבוע מאז הודעת הארמון על האירוסים של הנסיך הארי ומייגן מרקל והעולם לא נרגע. בסוף השבוע יצאו מרקל והארי לפגוש את העם ותוך דקות ספורות הפך התיק של הנסיכה לסולד אאוט וגרם למותג הסקוטי להצלחה מסחררת. ״זו הייתה הפתעה פנטסטית ואנחנו נרגשים", סיפרו בעלי המותג לטלגרף הבריטי, "פתאום נעשינו עמוסים באופן קיצוני״

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2017

מייגן, הארי והתיק המדובר (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מייגן, הארי והתיק המדובר (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

נראה שהשידוך הקסום בין הנסיך הארי לבין מייגן אהובתו עומד לגרום להמון הנשים הרבה מאוד נחת. לא רק שמרקל היפה היא התגלמות החלום על פי דיסני, גרסת 2017, היא גם בעלת טעם מדוייק ומשובח, חובבת אופנה רצינית ולא מפסיקה להרים למעצבים פחות ידועים ולהעניק להם חשיפה מלכותית בתקשורת.

לאחר שהופיעה כבר בבגדים ותכשיטים של מותגים קנדיים אליהם היא מחוברת מתקופת מגוריה בטורונטו, עכשיו החליטה מייגן מרקל להטיל זרקור על מותג התיקים של של ליאן הנדלבי. הנדלבי עשתה הימור שהשתלם. לפני שבועיים, כשהשמועות על האירוסים המתקרבים עוד לא היו מבוססות, החליטה מעצבת הלייבל ׳סטרת׳רבי׳, סקוטית ואם לארבעה בת 45, לשלוח למייגן כמה תיקי יד במתנה.

והנה התיק מקרוב(צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

והנה התיק מקרוב(צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

לא הייתה מאושרת מהמעצבת כשהופיעו התמונות של מייגן והארי מטיילים להם בנוטינגהם כשמייגן אוחזת בתיק היד של סטרת׳רבי. מדובר בחברה קטנה שהקימה ליאן עם בן זוגה לפני ארבע שנים. שניהם עזבו את העבודות הבטוחות שלהם, השקיעו והאמינו במותג, ועכשיו מגיע הזמן לקצור את הפירות. התיק שנשאה מייגן מלהיב את העולם, והפך לסולד אאוט תוך 11 דקות בלבד אחרי שהופיע בתקשורת.

מדובר בתיק עור בעיצוב אלגנטי ומינימליסטי שעולה לא פחות מ-2,324 שקלים. ״בשבילנו זה רגע מדהים, אין יותר טוב מזה״, מודה המעצבת בפני הטלגרף הבריטי. ״זו הייתה הפתעה פנטסטית ואנחנו נרגשים. פתאום נעשינו עמוסים באופן קיצוני״.

סולד אאוט תוך 11 דקות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

סולד אאוט תוך 11 דקות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

בני הזוג, שחיים באדינבורו, מפעילים את המותג מביתם, ויש סיכוי סביר שעכשיו יצטרכו להתרחב. את החברה הקימו לאחר שהבינו שבסקוטלנד חסר מותג יוקרה מהסוג שהם מעוניינים להקים, ולמרות שלאף אחד מהם אין השכלה בתחום האופנה. בהתחלה יצרו בני הזוג מודלים של נייר, אחר כך עברו למודלים מעור ומתכת, כשההשראה שלהם הייתה בכלל מעולם המוזיקה. הקווים העדינים אך נוקשים של עמודי התווים של נגני התזמורת. את התיקים הם מייצרים במפעלים קטנים בספרד של משפחות המחזיקות בידע רב שנים, וכל תיק דורש כ-20 שעות עבודה.

לפני שנתיים יצרו בני הזוג פרוייקט מימון המון, וגייסו מ-500 חובבי תיקים סכום של 563 אלף שקל, מה שמינף את יכולותיהם ועזר להם להתרחב ולייצר קולקציה ובה מעל 100 תיקים הנמכרים ברחבי העולם. ועדיין, דבר לא יכול היה להכין אותם לרגע הקצר הזה, בו נסיכה אמריקנית לעתיד הגישה להם את ההצלחה על מגש של כסף. 

בזהירות לא ליפול (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

בזהירות לא ליפול (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

היוש טבעת אירוסין, מזמן לא ראינו אותך (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

היוש טבעת, מזמן לא ראינו אותך (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

נסיכת העם החדשה  (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

נסיכת העם החדשה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

הזוג החם של השנה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

הזוג החם של השנה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

העולם לא נרגע  (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

העולם לא נרגע (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • לא מצליחה לאהוב את הסגנון המוזר דלה. קייט המהממת עולה עליה פי מיליון…. איפה תמונות של קייט?

    מאת: נעמי |‏ 27 בדצמבר 2017 | 23:20
  • במחילה מכבודכם- היא לא נסיכה. היא עדיין בחורה אמריקאית רגילה.

    מאת: הרב פיינשמעקער |‏ 27 בדצמבר 2017 | 06:59