"קיבלתי במייל 'קרן וולף לליידי גאגא' וחשבתי שצוחקים עלי"

התכשיטים של קרן וולף כבר צולמו על קיילי ג'נר והתארחו ב"ווג", אבל כעת הם זוכים לחיזוק משמעותי על גבי האינסטגרם של ליידי גאגא. "מדהים שהצוות שלה בחר בי ופנה אלי, כשכל כך הרבה מעצבים מרחבי העולם שולחים להם פריטים"

מאת  | ‏ 30 נובמבר 2017
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

קרן וולף זכתה להפתעה נעימה הבוקר, כשגילתה שליידי גאגא העלתה לחשבון הפייסבוק שלה שלוש תמונות בהן היא עונדת את תכשיטיה של המעצבת הישראלית. בצילומים נראית גאגא על החוף כשהיא לובשת תחתוני חוטיני קטנטנים, חזיית שלשלאות כסופה, קימונו שיפון ואת האקססורי הכי הגיוני לים – עקבי סטילטו לבנים. בכיתוב הנלווה הסבירה: "מחג ההודיה ביער אל הופעה במיאמי" והוסיפה את ההאשטאג "תהיי עצמך".

"בתחום הזה שום דבר לא מובן מאליו", חלקה וולף עם מערכת FF. "הרבה פעמים מבקשים ממני תכשיטים להפקות, אני שולחת ולא יודעת אם ומה יקרה איתם בכלל. הם מנהלים מערכות יחסים משל עצמם ומדי פעם אני זוכה לראות מה הם עשו בעולם. אף אחד לא מעדכן אותי, אני פשוט נכנסת לאינסטגרם ומגלה".

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on


את הקשר עם וולף יצרו אנשי של ליידי גאגא ממש לא מזמן, בבקשה שתשלח מספר פריטים לטור החדש של הזמרת. הקאץ': המשלוח היה חייב להגיע תוך יומיים בלבד, לפני שגאגא יוצאת לסיבוב ברחבי העולם. "לפני שבועיים קיבלתי מייל עם הכותרת 'קרן וולף לליידי גאגא' וחשבתי שצוחקים עלי", היא מספרת, עדיין לא מאמינה. "ישר נכנסנו להיסטריה, רצנו לסטודיו לבדוק אם התכשיטים במלאי וניסינו להבין איך נצליח להביא את זה אליה בזמן. בהתחלה חשבנו שבעלי פשוט יעלה על המטוס הראשון לארה"ב אבל אחרי לא מעט בירורים מצאנו חברת שילוח שהסכימה להתחייב להגיע ליעד אובר נייט, במחיר לא מאוד שונה מכרטיס טיסה".

שרשרת "נבאחו" שלצווארה של גאגא היא צ'וקר מטאלי בתוספת רצועות פרנזים ארוכות בקצוות. היא מגיעה מקולקציית "רדי טו וור" של המעצבת ומחירה באתר 1,000 שקלים. "נורא מגניב בעיני שהיא פשוט עונדת את השרשרת שלי ביום יום והולכת להשתזף אתה", אומרת קרן ומגלה ששלחה לליידי פריטים נוספים, כך שיש למה לצפות. "מדהים שהצוות שלה בחר בי ופנה אלי, כשכל כך הרבה מעצבים מרחבי העולם שולחים להם פריטים", וולף מצטנעת. "זה נותן לי תחושת ביטחון ואישור שהדרך שלי נכונה ושמה שאני עושה מיוחד ושונה, אבל אני שומרת על פרופורציות".

שרשרת "נבאחו" של קרן וולף (צילום: יח"צ)

שרשרת "נבאחו" של קרן וולף (צילום: עידו איג'ק)

זאת לא הפעם הראשונה שתכשיטיה של וולף מוצאים את דרכם לזירה הבינלאומית. לאחרונה הם כיכבו בסרטון ש"ווג ברזיל" העלו לאינסטגרם וכבר הספיקו ללוות את קיילי ג'נר בצילומיה למגזין V. "כיף שנשים כאלה אוהבות את מה שאני עושה. הן משפיעות ומעבירות מסר חשוב. כל אחת מהן שרוטה בדרך שלה אבל תמיד עצמה במאה אחוז", מאשרת וולף את הלקוחות הבינלאומיות. "הייתי רוצה לראות את הקולקציה שלי גם על ביונסה, ריהאנה, מישל אובמה ודקוטה ג'ונסון, ובכלל, על כל אישה שמחוברת לעצמה ומרגישה שמגיע לה. כי הכי מגיע לה".

כל הפריטים המדוברים, אגב, נשלחים להפקות העולמיות בהשאלה ולאחר מכן חוזרים אל מדפי החנות של וולף, כך שאם תהיו מעוניינים בתכשיט שפתיים או בשרשרת יד שנייה מסלב איי-ליסט זה לגמרי אפשרי.

 

A post shared by Keren Wolf (@kerenwolf) on

 

A post shared by Keren Wolf (@kerenwolf) on

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

 

A post shared by Keren Wolf (@kerenwolf) on

1,000 שקלים, יד שנייה מסלב (צילום: יח"צ)

1,000 שקלים, יד שנייה מסלב (צילום: איילת רבינוביץ')

השאירו תגובה

 

  • כל הכבוד
    קרן מעצבת מוכשרת והכי חשוב צנועה נחמדה ביותר ומהממת!!
    היה לי העונג לענוד תכשיטים שלה ביום החתונה שלי

    מאת: מהממת |‏ 30 בנובמבר 2017 | 20:02
  • כל הכבוד

    מאת: חני |‏ 30 בנובמבר 2017 | 15:08