שברו שיא חדש: הנייקי שנמכרו במהירות האור

בנייקי החליטו לנצל את שבוע הסיילים המשוגע הזה שלפני הכריסמס על מנת לשחרר לעולם את הסניקרס החדשות: Vapormax Moc. זה לגמרי עבד להם - תוך שעה בלבד הדגם המדובר הפך לסולד אאוט בעולם

מאת  | ‏ 30 נובמבר 2017
 

A post shared by CY Cheung (@cycycheung) on

אחרי כל בלאק פריידיי מגיע סייבר מאנדיי, ובאמריקה העולם הקמעונאי כולו מתוזמר היטב על פי התאריכים הללו. גם בתחום הסניקרס, שמעולם לא היה פעיל יותר, מתזמנים את הוצאת הדגמים החדשים סביב ימי טרפת הקניות הקיצונית, כשבכל ארה"ב, וגם במדינות נוספות שהצטרפו לחגיגה, יושבים הגולשים עם כרטיסי אשראי שלופים וממלאים עגלות וירטואליות.

בנייקי החליטו לנצל את השבוע המשוגע הזה שלפני הכריסמס על מנת לשחרר לעולם את הסניקרס החדשות: Vapormax Moc. הדגם החדש לא ראה יותר מדי אור יום כי תוך שעה הן כבר היו סולד אאוט. הנעליים עולות 200 דולר והן בעצם שדרוג של דגם קיים, כשהפעם הן מגיעות בעיצוב צבעוני יותר, עם חוטים בכל צבעי הקשת שטוויים לתוך הטקסטיל העתידני והקל.

 

A post shared by siestaha (@siesta_ha) on


ה"וייפורמקס" היא יצירה טכנולוגית שאמורה לתת תחושה של גרב עוטפת ורכה. את השרוכים מחליפה רצועה אלסטית רחבה בחזיתה והיא עומדת בחוד החנית של המותג מבחינת חדשנות.

הדגם היה אחד המדוברים של נייקי בתקופה האחרונה, ונהנה מהרמה להנחתה מצד כל האתרים והבלוגים הרבים העוסקים בנעליים. לדגם החוטים הצבעוניים יש שני אחים נוספים: שחור ובז', אך הראשון היה המצופה מכולם. לכל מי שלא הספיק לחטוף את הנעליים בשעה הבודדת שבה היו ניתנות לרכישה, אל חשש. בקרוב יגיע מלאי נוסף, "וייפורמקס מוק" לכל דורש.

 

A post shared by takemoto (@ruis.andre) on

 

A post shared by sneakerflanks (@sneakerflanks) on

 

A post shared by XS TEMPLE (@xstemple) on

 

A post shared by AVENUE STORE (@avenuestore) on

 

A post shared by kktn14yui (@kktn_14_yui) on

 

A post shared by thenaporn (@thanaporn_c) on

 

A post shared by shuminoinsuta (@shumitame) on

השאירו תגובה