רותחת: בגיל 48, ג'יי לו היא נערת GUESS החדשה

כשהיא נושקת לחגיגות היובל שלה, ג'ניפר לופז מצטרפת לארסנל המפואר של נערות GUESS ומוכיחה שבמקרה שלה, הגיל הוא רק מספר רנדומלי. בחולצת בטן המציגה קוביות לתפארת וסטיילינג המרפרר לתקופת הברונקס שלה, מסתמן כי היא בדיוק מה שמותג הדנים האיקוני היה זקוק לו

מאת  | ‏ 28 נובמבר 2017

ג'ניפר לופז נמצאת באור הזרקורים כבר משנות השמונים. היא אמנם פרצה בכל הכוח רק בסוף הניינטיז, אבל מאז לא עצרה לרגע, ובגיל 48, אחרי קריירה מפוארת, היא מאיישת את אחד התפקידים האיקוניים שיש לעולם האופנה להציע והופכת ל"נערת GUESS" החדשה.

זה לא סוד שלופז אינה נערה, היא קרובה בהרבה לגיל המעבר מאשר לגיל ההתבגרות, אבל הקולנס שלה והוייב של הברונקס שהיא עדיין מביאה עמה גרמו לחברת GUESS לצאת מהשגרה במובן הכי טוב שניתן.

 

A post shared by GUESS (@guess) on

"נחשו מי היא נערת GUESS החדשה?" שאלה לופז את 70 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם במשחק מילים שעובד רק באנגלית. התשובה הייתה פרושה על פני שישה ריבועים שהציגו את גופה החטוב בשחור-לבן תחת הלוגו המוכר.

הלוק שיצרו עבור ג'יי לו ממשיך את הכיוון המוכר של הלייבל, סגנון פין-אפ פיפטיזי של פאם פאטאל עם מכנסונים ועקבים, כשעכשיו אנחנו גם מבינים שלא בכדי לבשה לופז חולצת GUESS לבנה בקליפ האחרון שלה.

ג'יי לו היא הפרזנטורית המבוגרת ביותר שהייתה ל-GUESS, ושנייה לה רק קלאודיה שיפר, שחזרה לדגמן ללייבל בשנת 2012, בגיל 41, לכבוד יום ההולדת ה-30 ללייבל. במקרה של שיפר היה פה הומאז' לעצמה וסגירת מעגל. אצל ג'יי לו מדובר בבחירה אמיצה בהרבה – אישה בת 48 שאמורה לגלם את נערת GUESS האולטימטיבית.

בתעשיית האופנה התעוררה בשנתיים האחרונות חיבה לדוגמניות מבוגרות יותר. בין הנשים המרשימות שלקחו מהצעירות עבודה לאחרונה אפשר למצוא את הסופרמודלס המקוריות: סינדי קרופורד, נעמי קמפבל, הלנה כריסטיאנסן וקרלה ברוני, וגם נשים מבוגרות באמת, כמו ג'ואן דידיון, ג'וני מיטשל ואייריס אפפל.

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

"כשפול מרציאנו התקשר לבקש שאהיה נערת GUESS החדשה הייתי נרגשת", מודה לופז. "זה מדהים להיות חלק ממותג כה איקוני שאני אוהבת מאז שהייתי נערה. כשאני בוחנת מחדש את הקמפיינים הישנים שלהם, אפשר לראות שם המון דוגמניות יפהפיות ודימויים איקוניים שפול יצר. זו מחמאה אדירה עבורי, שבחרו בי להוביל את קמפיין האביב 2018 של גס".  

"ג'ניפר לופז היא התגשמות החלום של נערת GUESS", מסביר מרציאנו. "היא אמנית מוכשרת, איקונית וחושנית. ג'ניפר ממשיכה להשפיע תרבותית והקמפיין חוגג את האופן בו נשים רק נעשות יותר מוכשרות ויפות ככל שהן צוברות ניסיון חיים. היופי והקלאסה שלה זורחים למרחקים בקמפיין הזה ואני מאוד נרגש". אולי עכשיו תהפוך "נערת GUESS" ל"אשת GUESS".

ג'יי לו מצטרפת לארסנל מפואר של פרזנטוריות. קלאודיה שיפר בקמפיין עבר (צילום: יח"צ)

ג'יי לו מצטרפת לארסנל מפואר של פרזנטוריות. קלאודיה שיפר בקמפיין עבר (צילום: יח"צ)

 

אנה ניקול סמית, אחת מנערות גס המפורסמות ביותר (צילום: יח"צ)

אנה ניקול סמית, אחת מנערות גס המפורסמות ביותר (צילום: יח"צ)

גם ג'יג'י שייכת למועדון המכובד. מתוך הקמפיין בשנת 2014 (צילום: יח"צ)

גם ג'יג'י שייכת למועדון המכובד. מתוך הקמפיין בשנת 2014 (צילום: יח"צ)

לא מפספסים עם האיט גירלז. היילי בולדווין (צילום: יח"צ)

לא מפספסים עם האיט גירלז. היילי בולדווין (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה