הבן של איזבלה רוסליני הוא הדבר החם הבא

רוברטו רוסליני, פרא אציל ואקזוטי בן ה-23, הוא בנה המאומץ של אחת הנשים היפות בעולם – איזבלה רוסליני. כבר בפגישה הראשונה שלו בסוכנות פורד הוא הוחתם לחוזה ארוך ומיד אחריו כבר צעד על לא מעט מסלולים. "אמא נותנת לי המון טיפים. היא אומרת לי ללכת זקוף, גאה, לא להביט למטה ולהיות קול", מספר הדוגמן הרותח

מאת  | ‏ 23 אוקטובר 2017

רוברטו רוסליני (צילום: אינסטגרם robertorossellini)

רוברטו רוסליני (צילום: אינסטגרם robertorossellini)

בנים של מפורסמים הפכו לדבר הכי נכון בתעשיית האופנה כבר כמה שנים. ולא, לא מדובר רק בגנטיקה. המקרה שלפנינו מוכיח שגם במקרים בהם הסלב הוא הורה מאמץ, הפרי היפהפה נופל לו מהעץ הישר לזרועותיה המחבקות של התעשייה. הכירו את רוברטו רוסליני, פרא אציל ואקזוטי, ובנה המאומץ של אחת הנשים היפות בעולם – איזבלה רוסליני.

אמו של רוברטו הייתה משאת חלומותיהם של גברים מסביב לעולם במשך עשורים, ואייקון תרבותי-אופנתי מופלא, שגידלה את ילדיה בחווה, עם חיות משק וגידולים חקלאיים לרוב. רוברטו הוא אמנם לא נער כפרי רגיל שמגיע עכשיו לתוך התעשייה, אבל ניכר שאמא שלו עשתה כמיטב יכולתה על מנת לחבר אותו לאדמה ולקרקע, ולפחות יום בשבוע הוא עובד בחווה ודואג לעזים, לתרנגולות ולחזירים. בימים האחרים הוא חותם חוזים שמנים עם סוכנויות דוגמנות.

רוברטו ואיזבלה רוסיליני (צילום: Hunt Nicholas לגטי אימג'ס)

רוברטו ואיזבלה רוסיליני (צילום: Hunt Nicholas לגטי אימג'ס)

רוברטו הוחתם עתה בסוכנות פורד, ומצטרף לעוד ילדים של שנחטפים מבתי הוריהם הידועים. בחצי השנה האחרונה בונה הצעיר, בן 23, בוק מצודד, והעבודה הראשונה שלו היתה שער, של מגזין At Large, הוא צעד בתצוגה של בוטגה ונטה ושל סייס מרג׳אן, וכמובן בזו של חובבי הבנים-של מספר אחת בעולם: דולצ׳ה וגבאנה, שצירפו אותו לחבורה האקסקלוסיבית שלהם. רוברטו יצר גם שיתוף פעולה עם פנדי, ובגדול כובש את כל הפסגות המקצועיות עוד לפני שיצא לדרך.

אחותו הגדולה של רוברטו, אלטרה רוסליני היפהפיה, הייתה דוגמנית והפכה לעיתונאית אוכל, אבל גם היא וגם אמא איזבלה ממשיכות להצטלם ולייצג את לנקום. ״נסעתי עם אמא שלי לכל הצילומים״, הוא מספר. ״גרנו בעיקר בארה״ב, צרפת ואיטליה.״ רוברטו למד ביולוגיה ימית בארה״ב, מה שהוביל אותו ללמוד צילום תת-ימי בניו יורק, ואז, לאחר שביים את התואר, עשה סיבוב והתחיל להופיע לפני המצלמות. הוא עובד כעורך תמונות בסוכנות, מה שלדבריו גרם לו לעניין מחודש באופנה.

״אף פעם לא חשבתי יותר מדי על דוגמנות״, הוא מודה, ״רק השנה זה התחיל. התחלתי להביט אחרת באופנה. אני משתמש בדוגמנות כדרך לחקור את הנושא. אמא שלי הציעה לי להתחיל להתאמן במכון כושר כמה חודשים לפני שהלכתי לפגישה בפורד״. בסוכנות הבינו מיד עם מה יש להם עסק, והבחור הוחתם על המקום, כולל הרסטות והעיניים הירוקות. ״אני על מסלול שונה מזה של אמא שלי ואחותי״, הוא מבהיר. ״אמא נותנת לי המון טיפים. היא אומרת לי ללכת זקוף, גאה, לא להביט למטה, להיות אני ולהיות קול".

על פי דבריו של רוסליני, הלוק שלו הוא ״אפל, אלגנטי ומשועשע,״ והוא ניזון בעיקר מחלבונים ואוכל כמעט רק עוף, אורז, סטייק וסלט. הלייבלים האהובים עליו הם הרמס, ורסאצ׳ה וארמני ויש לו חלומות אופנתיים מפורטים. ״הייתי מת שברוס וובר יצלם אותי. הוא מדהים. ואת הסטיילינג הייתי נותן לביל מולאן ופול סינקלייר״. אם תרצה, חביבי, אין זו אגדה.

השאירו תגובה