רק ל-40 שבועות: מסתבר שזה הלוק הכי חם העונה

כל כמה זמן נזכר עולם האופנה שיש דבר כזה הריון, רגע זוהר וקסום בחיים, שיש לחגוג וליהנות ממנו. ההריוניות של 2017 מככבות בקמפיינים ותצוגות אופנה, ובעיקר עושות הרבה כבוד לגוף הנשי ולפלא שמתחולל בתוכו. מה שנקרא, בשעה טובה

מאת  | ‏ 14 ספטמבר 2017

מימי האמנות הראשונים, היה ההיריון דבר שאנשים אהבו לתעד ולהביט בו. למרות שלרוב, האישה ההריונית, כולה זוהר ופלא, לא מרגישה כך בעצמה, אבל מפעם לפעם מאמץ עולם האופנה את ההיריון והופך אותו לסקסי, דבר שמזעזע לרגע ומהפנט לנצח.

כך המקרה בתקופה האחרונה, בה נדמה כי תעשיית האופנה מוצאת בהריון ובהריוניות עניין חדש, והלוק הזה, של בטן עגולה שהיא מרכז תשומת הלב, הפך לטרנד, כאילו היה מדובר באקססורי יקר ערך.

האמנית מאיה רות' לי, השבוע על המסלול של "אקהאוס לאטה" בניו יורק (צילום: מתוך האתר הרשמי)

האמנית מאיה רות' לי, השבוע על המסלול של "אקהאוס לאטה" בניו יורק (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בשבוע האופנה בניו יורק, לייבל מקומי עולה בשם "אקהאוס לאטה" שלח במורד המסלול את האמנית מאיה רות' לי בשמלת כפתורים קלילה, שנרכסה מסביב לבטן בשבוע 35, והותירה אותה חשופה.

מבקרת האופנה של ווג, ניקול פלפס, העלתה את תמונה של רות' לי לאינסטגרם וכתבה: "אני הולכת לתצוגות אופנה כבר 21 שנים, וראיתי אישה הריונית על המסלול בדיוק פעם אחת נוספת. משהו לחשוב עליו".

 

A post shared by @eckhaus_latta on

ימים ספורים מאוחר יותר רשת הבוטיקים "אופנינג סרמוני" שחררה את קמפיין הקולקציה חדשה שלה, בהן תמונה של מעצבת הלייבל "סופרים", ארין מאגי, הריונית ובשמלה צמודה מאוד, מתנשקת עם בת זוגה, ניקול אלבינו.

עולם הביוטי לא נשאר חייב. המותג הנחשק גלוסייה השיק השבוע סבון וקרם גוף בקמפיין עירום מסקרן, בו נחגג הגוף הנשי. בין הדוגמניות ניתן למצוא את שחקנית הכדורסל זוכת המדליות האולימפיות סווין קאש קנאל, בהריון ובעירום נוצץ.

הנראות החדשה הזאת של הגוף ההריוני היא ללא ספק סיבה למסיבה, בעיקר כשהדמויות ההריוניות הן נשים חזקות ובעלות קריירה משמעותית, ומדייקת את העובדה שהריון הוא שלב בחיים, שלב יפה ומיוחד, שגם לו יש מקום.

המעצבת ההריונית ארין מאגי עם בת זוגה ניקול אלבינו, במקפיין החדש של "אופנינג סרמוני" (צילום: בריז'יט לקומב)

המעצבת ההריונית ארין מאגי עם בת זוגה ניקול אלבינו, במקפיין החדש של "אופנינג סרמוני" (צילום: בריז'יט לקומב)

ההכרה הזו מחלחלת לה גם לאינסטוש, שם יותר ויותר דוגמניות ונשים נעקבות ומשפיעות נהנות לחשוף את הבטן, או לפחות לסגנן אותה באופן מעורר השראה. 

בין אלה שחשפו לאחרונה בטן עגלגלה להנאת מיליוני העוקבים שלהן אפשר למצוא את בהאטי פרינסלו, שרק אתמול הודיעה על הריונה השני, הדוגמנית האיטלקייה והמוזה של דולצ'ה וגבאנה, ביאנקה באלטי, וכמובן את בר רפאלי, המקפידה לעלות תמונות מחיי ההיריון השני, אבל בעיקר להתרפק על התקופה בה הייתה לה בטן שטוחה.

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Bianca Balti (@biancabalti) on

 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

A post shared by MARIE HINDKAR (@mariehindkaer) on

 

A post shared by Laura Wills (@thefashionbugblog) on

 

A post shared by Trine Kjaer (@trineswardrobe) on

 

A post shared by Candela Pelizza (@candela_________) on

השאירו תגובה