בגיל 56, ג'וליאן מור מככבת בקמפיין להלבשה תחתונה
השחקנית הג'ינג'ית זוכת האוסקר חברה לליב טיילר בת ה-40 לכבוד קמפיין חדש וזוהר במיוחד של חברת ההלבשה התחתונה "טריומף", עם שלל תמונות עוצרות נשימה שחוגגות את הגוף הנשי. את התוצאה אתם חייבים לראות בעצמכם
אם היה נדמה ששבענו מקמפיינים שיושבים על משבצת ה"גיוון", מגיע הקמפיין החדש של חברת ההלבשה התחתונה "טריומף" ומוכיח שיש עוד מקום להפתעות. בתפקיד ה"לא דוגמנית מן המניין" משחקת הפעם השחקנית זוכת האוסקר, ג'וליאן מור.
ההכרזה על הפנים החדשות של המותג התרחשה לפני כחודש, כשמור בת ה-56 מצטרפת לגל הסוחף של ליהוקים לא צפויים של מותגים ורשתות אופנה. לצדה של מור מופיעה בקמפיין ליב טיילר בת ה-40, שאמנם צעירה ממור ב-16 שנים, אבל משלימה את האג'נדה הייצוגית הברורה של הקמפיין, זו שמבקשת לחזק את התודעה שיופי, סקסיות וזוהר אינם בהכרח תלויי גיל.
גם אם לוקחים בחשבון שמותגים כמו מארק ג'ייקובס וגוצ'י ליהקו נשים בשלות קודם לכן, הבחירה של טריומף במור מתבררת כאחת מהלוהטות ביותר. בסדרת התמונות שנחשפה מתוך הקמפיין, אושיית האופנה הג'ינג'ית, זו שמתברגת לרשימת המתלבשות הטובים בכל טקס (ומככבת גם על תקן פרזנטורית של חברת לוריאל), נראית רעננה מתמיד ובעלת קסם ייחודי שקשה לעמוד בפניו.
בהודעה לתקשורת מטעם המותג העידה מור כי קולקציית "Florale" אותה היא מפרסמת "מייצגת את כל מה שאני רואה כסגנון האישי שלי: אלגנטי, עכשווי וגורם לי להרגיש הכי יפה. תענוג להיות חלק ממשפחת טריומף".
כדי לדאוג שהצילומים (הכוללים לא מעט עור חשוף וסדרה של סטים תחרתיים) ייצאו מכובדים ומדויקים, גייסה טריומף את צלם האופנה ג'ון רנקין. התוצאה, כפי שמעידות התמונות, לא פספסה את המטרה.
ג'וליאן היא חלום", העיד רנקין בראיון שסיכם את העבודה המשותפת. "היא מצחיקה, אמיצה, כנה וכריזמטית. ממש כמו משב של אוויר צח. מה שאהבתי בצילום זה שהיא משדרת כוח שאי אפשר לחקות. זו מתנה נדירה במיוחד שהופכת את העבודה שלי להנאה אמתית".
אין תמונה שרואים בטן. אם לזה אתם קוראים נשיות…
מאת: חן | 18 בספטמבר 2017 | 12:36ברוך בורא הפוטושופ
מאת: דני | 7 בספטמבר 2017 | 19:58