הסניקרס החדשות של אדידס הן סיבה למסיבה

קולקציית ה-EQT החדשה של אדידס עושה כבוד לנעלי הניינטיז האיקוניות, המקבלות מעמד של כבוד גם בשנת 2017. לכבוד ההשקה בישראל מגיע לארץ קולקטיב המוזיקה ה"בוילר רום" והולך להרים לכל מי שנוסטלגיה ממותגת עושה לו נעים בלב. ככה תשיגו כרטיסים לאירוע האופנתי הלוהט של אוגוסט

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2017

המוזיקאית אנג'ל הייז בנעלי EQT החדשות של אדידס (צילום: יח"צ)

המוזיקאית אנג'ל הייז בנעלי EQT החדשות של אדידס (צילום: יח"צ)

קולקציה חדשה של אדידס זה תמיד אירוע שיש לחגוג אותו. החברה הפכה זה מכבר להרבה יותר מלייבל ספורט, תמיד בחוד החנית האופנתית, המגדירה לדורות שגדלים איתה את אפקט הקול, בכל פעם מחדש. גם בישראל הקולקציה החדשה של אדידס אוריג'ינלס EQT מהווה סיבה מצוינת למסיבה, ותיחגג כהוגן באירוע אקסקלוסיבי – מסיבה של הבוילר רום, קולקטיב המוזיקה החתרני שמגיע ארצה במיוחד.

אי אפשר סתם ככה לרכוש כרטיס למסיבה הזאת, שתתקיים ב-31 לחודש אוגוסט. כדי לקבל את ההזמנה הנחשקת צריך לרכוש מוצר מהקולקציה בין התאריכים 24-30.8 בחנויות אדידס דיזינגוף סנטר, אדידס גינדי ת"א, פוט לוקר גינדי, הוד סניקרס גינדי ולהתחדש בפריטים המלהיבים, בראשם נעלי הניינטיז שחזרו השנה בכל הכוח. אפשר גם להשתתף בהגרלה דרך אתר ערוץ בוילר רום, ולקוות לטוב.

מבט מקרוב על הדגם החדש (צילום: יח"צ)

מבט מקרוב על הדגם החדש (צילום: יח"צ)

שיתוף הפעולה הזה עם בוילר רום, ערוץ המוזיקה הבריטי הנודד, המשדר בלייב סטים של מיטב הדי ג'ייז מסביב לעולם, אינו ראשון לאדידס. בשנים האחרונות הפיקו יחד מסיבות קונספט אקסקלוסיביות ברחבי העולם, ועכשיו הגיע תורנו. המסיבות ידועות בכך שהמוזיקה המושמעת בהן נוצרת בהתאמה אישית למדינה ולעיר המסוימת אליהן הן מגיעות, והמשתתפים והמקום הם חלק אמיתי מהאווירה, מה שיוצר אירוע חד פעמי. בין האמנים שיופיעו במסיבה המקומית הם Leon Vynehall, Moscoman ,Naduve Autarkic, HAAi.

אבל בואו נחזור רגע לדבר על הנעליים עצמן. ה-EQT (או Equipment) למי שלא מכיר, הן נעלי ניינטיז איקוניות, שהיו פופולריות במיוחד בברלין בימים עברו, ועשו השנה קאמבק אדיר בעזרת אמנים שונים מתחומים מגוונים, ביניהם הצלם האגדי יורגן טלר, שצילם הפקה יפהפייה ברחובות עיר הבירה הגרמנית, קליפ שהוקרן בפסטיבל מיאמי ויוזמות אומנותיות נוספות.

דני בראון מציג קוליות מהי (צילום: יח"צ)

דני בראון מציג קוליות מהי (צילום: יח"צ)

אדידס מתמקדת בנעלי ה-EQT השנה בגלל לא מעט סיבות טובות. "בחרנו לשים זרקור על ה-EQT כי שנת 2017 היא שנה בלי בולשיט", מסבירה אלגרה אוהייר, סגנית דובר אדידס אוריג'ינלס.

"הנעליים האלו הן הביטוי הטוב ביותר לכל מה שמבחינתו מהותי, ולכן החלטנו להציג אינטרפרטציה טרייה לצללית המוכרת, האיקונית והאהובה".

נעליים ששווה לחגוג אותן (צילום" יח"צ)

נעליים ששווה לחגוג אותן (צילום" יח"צ)

מי שמובילים בקוליות בלתי מתפשרת את הקולקציה החדשה הם שני ראפרים מדטרויט מלאי אטיטיוד, דני בראון ואנג'ל הייז, שהצטלמו ברחובות העיר שלהם כשהם מציגים את קולקציית הגברים והנשים החדשה.

הקולקציה מודרנית, בגזרות ובבדים בעיקר, ועם זאת נוסטלגית ושומרת על רוח המותג והניינטיז. הראפרים ירימו ללייבל גם בהופעות חיות, כחלק מליין מסיבות שיערכו החודש באטלנטה, שיקגו ודטרויט.

את הפריטים, שמחירם נע בין 129.90 שקלים ל-1,499.90 שקלים, ניתן לרכוש בחנויות אדידס וברשתות אופנה נבחרות.

>> להשתתפות בהגרלה למסיבת הבוילר רום, הקליקו כאן

הבוילר רום (צילום: יח"צ)

הבוילר רום (צילום: יח"צ)

מודרניות פוגשת נוסטלגיה (צילום: יח"צ)

מודרניות פוגשת נוסטלגיה (צילום: יח"צ)

הסטריט אמר את דברו (צילום: יח"צ)

הסטריט אמר את דברו (צילום: יח"צ)


 

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals) on

השאירו תגובה