החיפוש הסתיים: נמצאה הגלביה המושלמת לקיץ 2017
אחרי שנים של קריירה נחשקת בתור עורכת אופנה בווג הבריטי, פיפה הולט הבינה שמה שבאמת מעניין אותה הוא לעצב את השמלה המושלמת. היא מצאה את ההשראה בדמות גלביה מקסיקנית שהפכה תוך שנה לדבר הכי חם בקרב הפאשניסטות שמחפשות באופן תדיר מה ללבוש לחופשה הבאה שלהן. החדשות הטובות: המותג שולח לארץ. החדשות הרעות? הוא יקר להחריד
לכל קיץ יש את הגלביה שלו, זו שאי אפשר לרפרש את הפיד מבלי להיתקל בה. הקיץ הזה כדאי לשנן את השם של המעצבת פיפה הולט ומותג הגלביות הקרוי על שמה, שמתגלגל בכל הפיות הנכונים.
הולט, ילידת מלבורן, אוסטרליה, עברה ללונדון בשנות ה-20 לחייה ופצחה בקריירה נחשקת כעורכת בווג הבריטי. במהלך הקריירה שלה עבדה עם שמות מוכרים כמו קירה נייטלי וקארה דלווין, אבל מה שהצית את דמיונה העיצובי לא היו עבודות הסטיילינג המורכבות עם הסלבס, אלא דווקא תובנה בסיסית הקשורה למה נשים רוצות.
ביקור במקסיקו ומפגש עם שמלת גלביה מקומית הבהיר לה כי יש עדיין נשים רבות שמחפשות שמלות יפות, מיוחדות וקלות ללבישה, בדיוק כמו שמלת הגלביה ששבתה את עיניה וליבה באותו הביקור.
לפני כשנה היא הקימה את Pippa Holt Kaftans, המבוסס על שיתוף פעולה עם אמנים מקומיים במקסיקו. ממקום משכנה הנוכחי באירלנד היא מפקחת על תהליך העיצוב והפיתוח כשמלאכת היד המקומית עדיין ממשיכה להתבצע במקסיקו. מכיוון שמדובר בפריטים מורכבים שעבודת היד עליהם נמשכת חודשים, נוצר ביקוש גבוה לגלביות של הולט (שטווח מחירן נע בין 2,000 לכ-3,000 שקלים), כאשר אלו שנמכרות הופכות מיד למעין פריטי אוסף עבור הנשים שקנו אותן.
מעבר לכך שמדובר בפריטים ידידותיים לסביבה (הגלביות מיוצרות מכותנה טבעית, נצבעות בתהליכי שטיפה טבעיים ומספקות תעסוקה לנשות הכפרים המקסיקניות) מדובר בפיצוח טוב של מה שפאשניסטות אוהבות לאהוב. פריטי "וואן-אוף-אה-קיינד" עם אופי בולט שאפשר לסגנן בקלות ולא פחות חשוב מכך – הם פשוט מצטלמים נהדר לאינסטגרם.
"לקחתי מוצר עם אופי מאוד גולמי וארטיזנלי" סיפרה הולט לווג, "ואני מקווה שהצלחתי להפוך אותו למודרני ומתאים ללבישה יומיומית בעיר". בראיון אחר העידה שהעובדה שהפכה בצפיפות רבה לאימא לשלושה ילדים שינתה את הצרכים האופנתיים שלה, ושמה את הפוקוס על תנועתיות ופרקטיות.
הבאזז שהתעורר לאחרונה סביב הגלביות של הולט הפך אותן לפריט מבוקש שקשה להניח עליו את הידיים. לאחרונה פתחה המעצבת חנות פופ-אפ בחנות הכלבו הניו יורקית היוקרתית ברגדורף גודמן, אך באתרים כמו מודה אופרנדי הגלביות של הולט כבר סולד אאוט.
"הגלביות נמכרות מהר מאוד", היא מסבירה, "מכיוון שלפעמים לוקח חצי שנה עד שהאורגים יכולים לייצר מחדש דגם ספציפי כזה או אחר". האם ההמתנה ומלאכת החיפוש הסיזיפית משתלמת? תציצו בתמונות ותחליטו אתן.
הגלביות של פיפה מככבות באינסטגרם:
השאירו תגובה