הצצה ראשונה: נחשפה הקולקציה המשותפת של יוניקלו וג'יי. וו אנדרסון

על רקע לא מעט שיתופי פעולה בין רשתות ומעצבים שמציפים אותנו לאחרונה, היה אחד לו חיכינו יותר מכולם – זה בין ג'יי. וו אנדרסון ויוניקלו. אחרי 4 חודשים של השערות וציפייה התמונות נחשפות סוף סוף ואנחנו מקבלים הצצה. היה שווה להמתין?

מאת  | ‏ 18 יולי 2017

ג'יי וו אנדרסון ליוניקלו (צילום: uniqlo)

ג'יי. וו אנדרסון ליוניקלו (צילום: uniqlo)

שיתופי פעולה בין בתי אופנה נחשבים לרשתות הם תופעה מבורכת שהולכת ומתרחבת בקצב מסחרר (רק השבוע שמענו על אחד מפתיע, של ארדם ו-H&M). קולקציות קפסולה מסוג זה מאפשרות להמונים להתחדש בפריט נגיש אבל עם טוויסט, הכולל מעבר לתווית הצנועה גם את חתימת ידו של מעצב נחשב, על הנייר לפחות. בין החיבורים המרגשים ביותר הוא זה שהתבשרנו עליו במרץ האחרון, בין יוניקלו היפנית לג'יי. וו אנדרסון, נער הזהב של התעשייה. כעת, אחרי 4 חודשים של ציפייה, התוצר הסופי נחשף.

הרשת היפנית היא חובבת ידועה של ז'אנר שיתופי הפעולה, וגם אנדרסון עצמו כבר עשה זאת, עם קולקציות שיצר יחד עם ורסוס ורסאצ'ה וטופשופ. "שיתופי פעולה חשובים מאוד בתחום העיצוב", הוא אמר בעבר, והוסיף: "לעבוד עם יוניקלו זו כנראה הדוגמה המובהקת ביותר לדמוקרטיה של האופנה. זה נחמד שהעיצובים שלי יכולים להגיע לכולם, בכל הרמות השונות".

 

A post shared by Eliza Clarke (@liiza.j) on

הקו המשותף יימכר במקביל לקולקציית הסתיו של יוניקלו ויתאפשר לרכישה בסניפי הרשת החל מה-20 לספטמבר, יממה אחרי האתר. בינתיים אפשר להסתפק בהצצה משמעותית לפריטים שיכללו בו, ביניהם לא מעט סריגים חמימים, חצאיות א-סימטריות, חולצות מכופתרות, מעילי טרנץ' קלאסיים וכמובן גם ז'קטי פוך המזוהים עם הרשת, רבים מהם מעוטרים ברקמת ראשי התיבות של אנדרסון בשילוב העוגן המפורסם. עוד מסתמן כי אל המיזוג מביא עמו המעצב העולה חיזוק בצורת הדוגמנית ילידת מרוקו נורה אטאל בת ה-17, שכבר צעדה עבורו על המסלול בשבוע האופנה ועל פי התמונות תככב בקמפיין החדש.

הפריטים, שבמקביל לאתר הוצגו היום גם באירוע השקה בגלריית טייט הלונדונית, אמנם לא מביאים איתם בשורה אוונגארדית מסעירה, אבל טווח המחירים שלהם בהחלט מפתיע לטובה. תיקים מתומחרים בין 109-140 שקלים, חולצות טי יעלו רק כ-50 שקלים, חצאיות ימכרו ב-145 שקלים ומחיר המעילים ינוע בין 460 ל-530 שקלים. השאלה היחידה היא האם נספיק לשים את ידינו על אחד מהם לפני שיהפכו לסולד אאוט.

 

A post shared by ELLE Malaysia (@ellemalaysia) on

נער הזהב של התעשייה (צילום:   Dimitrios Kambouris/Getty Images)

נער הזהב של התעשייה (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)


 

A post shared by Tamsin Blanchard (@tamsinblanchard) on

חצאיות יעלו כ-150 שקלים (צילום: Uniqlo)

חצאיות יעלו כ-145 שקלים (צילום: Uniqlo)

יש גם אקססוריז (צילום: uniqlo)

יש גם אקססוריז (צילום: uniqlo)


 

A post shared by 10 Men (@10menmagazine) on

היה שווה את ההמתנה? (צילום: uniqlo)

היה שווה את ההמתנה? (צילום: uniqlo)

הלוגו הנחשק בשולי החולצה (צילום: uniqlo)

הלוגו הנחשק בשולי החולצה (צילום: uniqlo)

"זה נחמד שהעיצובים שלי יכולים להגיע לכולם" (צילום: uniqlo)

"זה נחמד שהעיצובים שלי יכולים להגיע לכולם" (צילום: uniqlo)

החל מה-19.9 יימכר באתר (צילום: uniqlo)

החל מה-19.9 יימכר באתר (צילום: uniqlo)

אין כמו עבודת צוות (צילום: uniqlo)

אין כמו עבודת צוות (צילום: uniqlo)

השאירו תגובה