לא תאמינו איזה מותג עושה קאמבק מהניינטיז

אם גם אתם הייתם קונים את הטי-שירטס וההלבשה התחתונה שלכם באריזות שקופות עם תגית מעוטרת בפירות צבעוניים, וודאי תשמחו לגלות כי המותג הכל-אמריקאי Fruit of the Loom עושה קאמבק אופנתי במיוחד, בשיתוף פעולה עם המעצב הבלגי סדריק שרלייה. הבשורות הרעות? זה לא זול כמו שזה היה

מאת  | ‏ 28 יוני 2017

לכל ילדי האייטיז והניינטיז - זו קולקציית השת"פ שאתם צריכים בחייכם (צילום: Kristy Sparow; Getty Images)

לכל ילדי האייטיז והניינטיז – זו קולקציית השת"פ שאתם צריכים בחייכם (צילום: Kristy Sparow; Getty Images)

היה להם את אחד הלוגואים הזכירים ביותר, הגוונים המובהקים ביותר, ולמרות שאף אחד לא ידע מה המשמעות של השם שלהם, כולם ידעו מיד לזהות שמדובר בחולצות של Fruit of the Loom. החברה האמריקאית, ששמה הוא, למעשה, פרי הנול, חוזרת בענק עם עיצובים מאוד מודרניים ומעניינים, וללא לוגו בכלל.

מסתמן שהטי-שירט היא הפריט האופנתי העוצמתי ביותר של הקיץ, ובניגוד לשנים קודמות, היא הפכה למאסט לא רק עם פריטי דנים או מכנסיים אחרים, אלא גם מתחת לשמלות סליפ או עם חצאיות טול או חצאיות נפוחות וגבוהות. בתוך החיפוש האובססיבי אחר חולצת הטי המושלמת, והנכונות להשקיע בה, עולות ומגיעות החולצות החדשות של פרוט אוף דה לום.

מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שלהמעצב הבלגי סדריק שרלייה עם החברה הוותיקה שקיימת משנת 1851. "אני מת על הקונספט של חולצה פשוטה" מספר שרלייה, שגדל על פרוט אוף דה לום, ולובש את חולצות המותג עד היום. "זה פיס על זמני, והוא רק משתפר עם הזמן".

את החולצות הקלאסיות של הלייבל לקח המעצב, פירק והרכיב מחדש. התוצאה היא גזרות לא צפויות ושילובי צבעים מעניינים, שעדיין נשארים נאמנים לעיצוב נקי ולא מסורבל, שלא מאבד בדרך את המקור. "יש תחושת מגניבות מבלי לאבד את המסורת. זה מושלם עם ג'ינס או עם כל דבר אחר".

סדריק שרלייה בהשקת הקולקציה החדשה, שבוע שעבר בפריז (צילום: Kristy Sparow; Getty Images)

סדריק שרלייה בהשקת הקולקציה החדשה, שבוע שעבר בפריז (צילום: Kristy Sparow; Getty Images)

את הליין החדש ניתן יהיה לרכוש בחנויות ואונליין רק בנובמבר הקרוב, אבל בינתיים כבר אפשר למצוא אותו בברגדורף גודמן ונימן מרקוס. גם החולצות המשודרגות הללו יהיו זמינות לרכישה בחבילות של שלוש, כפי שקונים את החולצות הרגילות של החברה, וכולן יוניסקס. המחירים, אגב, לא זולים. 422-475 שקלים לחולצה, ומחיר מבצע של שלוש ב-914 שקלים.

"כל זה התחיל כי רציתי ליצור טי-שירטס,״ מספר שרלייה לאתר Racked. "כשאני חוזר בזיכרונות אחורה, לבשתי רק פרוט אוף דה לום. באייטיז ובתחילת הניינטיז זה היה ממש ביג דיל באירופה". את שיתוף הפעולה יצר שרלייה עצמו, מתוך האהבה הישנה, והמפגש היה מוצלח. מבחינת צבעים כולם הסכימו שוורוד הוא הצבע השולט עכשיו, ושילבו עוד מספר גוונים תומכים. השת״"פ המעניין גורם עכשיו לעיתונאי אופנה וצרכנים רבים לצעדה נוסטלגית אל ימי הנעורים ואל הטי-שירטס הנעימות והשמחות של צעירותם, וזה לכשעצמו סיבה למסיבה.

טי-שירט מתוך הקולקציה החדשה צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)

טי-שירט מתוך הקולקציה החדשה (צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)

ורוד מילניאלי (צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)

ורוד מילניאלי (צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)

כחול נייבי שפורק והורכב מחדש (צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)

כחול נייבי שפורק והורכב מחדש (צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)

הלוגו נשאר נאמן למקור  (צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)

הלוגו נשאר נאמן למקור (צילום: Fruit of the Loom x Cédric Charlier)


 

A post shared by Amanda (@amanda_ljunggren) on

השאירו תגובה