למה ריהאנה מעוררת סערה בעולם האופנה?

אחרי סערת ההיריון או לא היריון של ריהאנה, מגיעה סערת בחירת הבגדים של הכוכבת. על השטיח האדום בקאן לבשה שמלת אובר סייז לבנה ומיד אחריה עברה לחליפות שגדולות עליה בכמה מידות. הריון או עליה במשקל, מה שבטוח זה שריהאנה מכתיבה את סדר היום בכל מה שקשור באופנה והיא עושה את זה בסטייל

מאת  | ‏ 4 יוני 2017

רירי ושמלת הז'קט שכולם מדברים עליה (צילום: spalsh)

רירי ושמלת הז'קט שכולם מדברים עליה (צילום: spalsh)

ריהאנה היא אחת הנשים שעולם האופנה רוקד לפי החליל שלהן, ולא להפך, וכשהיא מחליטה על פאשן סטייטמנט חדש, כולם כבר יודעים שכדאי להקשיב היטב ולהתחיל ליישם. בשבוע שעבר הלוקים של רירי הפכו לסערה באתרי הסלבס, שכולם שם תהו אם היא מנסה לומר משהו אופנתי, או בכלל להסתיר משהו אחר, באיזור הבטן.

גם בפסטיבל קאן, אגב, לבשה הכוכבת שמלה גדולת מימדים, שמלת כלה למעשה, שלא חושפת הרבה מגופה, אבל מאז היא לובשת רק אופנה מאוד מסויימת: אוברסייז עם טאץ׳ גברי. לאירוע שחגג את הקריירה של ג׳יי זי בקולקציית קפסולה של הלייבל "מיידוורן וריבולב", שנערך בחנות במלרוז, לבשה הגברת חולצת-שמלה לבנה של המעצב הקוריאני ג׳ון ג׳יי, עם חגורה של מרג׳יאלה.

החליפה שעשתה גלים (צילום: גטי אימג'ס)

החליפה שעשתה גלים (צילום: גטי אימג'ס)

לאירוע התרמה ניו יורקי אקסקלוסיבי של בית הספר לעיצוב ׳פארסונס׳ לבשה חליפת בז׳ מרובעת וגדולה במיוחד של מתיו אדאמס דולאן, בוגר בית הספר. אותו מעצב ממש יצר עבורה חליפת דנים אוברסייז שלבשה באותו השבוע ברחובות ניו יורק, ולה מכנסיים עם מפשעה נמוכה שכמעט ונוגעת באספלט.

אין ספק שכל הפריטים שלובשת הגברת מלאי מחשבה ומודעות אופנתית, ועדיין, בעקבות עליה כללית במשקל מצדה, הרשת לא מפסיקה לתהות האם היא מנסה להחביא שם הריון, מאחורי כל הבדים הענקיים האלה. ״האם היא בהריון או שסתם היא מתחילה להיראות כמו אמא?״ שואלים הגולשים. הבורסה לגבי זהות האב כבר פתוחה, ואין ספק שיהיה מעניין לראות את הטייק של רירי לאופנת הריון. מה שבטוח הריון או לא, ריהאנה מצליחה להיראות שיא הסטייל גם אם עלתה במשקל, זה או שיש לך את זה או שאין.

השמלה המדוברת מפסטיבל קאן (צילום:Andreas Rentz גטי אימג'ס)

השמלה המדוברת מפסטיבל קאן (צילום:Andreas Rentz גטי אימג'ס)

חליפת הדנים אובר סייז שלבשה לפני כשבוע (צילום: אינסטגרם badgalriri)

חליפת הדנים אובר סייז שלבשה לפני כשבוע (צילום: אינסטגרם badgalriri)

רירי יוצאת השבוע עם ז'קט שהוא שמלה שהוא סופר סטייל (צילום: splash)

סופר סטייל (צילום: splash)

רירי, את הורסת בכל מצב (צילום: אינסטגרם badgalriri)רירי, את הורסת בכל מצב (צילום: אינסטגרם badgalriri)

רירי, את הורסת בכל מצב (צילום: אינסטגרם badgalriri)

השאירו תגובה