הניינטיז התקשרו: אסוס מוכרים את השמלה של "אישה יפה"

זוכרות את שמלת המיני הצמודה שג'וליה רוברטס נכנסת איתה לחנויות היוקרתיות ברודיאו דרייב? עכשיו היא יכולה להיות שלכן במרחק קליק אחד. אסוס חברו למותג המקורי שעיצב את השמלה לסרט ויצאו בקולקציית קפסולה שעושה הומאז' ליצאנית האהובה עלינו. האם זה ביג מיסטייק? ניתן לכן לשפוט

מאת  | ‏ 3 מאי 2017

ביג מיסטייק? השמלה של "אישה יפה" באסוס (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ביג מיסטייק? השמלה של "אישה יפה" באסוס (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כבר כמעט שלושים שנה שהסרט "אישה יפה" מספק תקוות לא ריאליסטיות לנשים, ונראה שנותר רלוונטי ואפקטיבי היום כפי שהיה אז. באסוס מאמינים שגם הסטייל של הסרט נשאר מדויק לימינו, ולכן אם אי פעם דקלמתן את המשפט האיקוני "ביג מיסטייק. היוג'", החדשות הבאות בשבילכן: האתר הפופולרי מוכר עכשיו את שמלת היצאנית האיקונית של ג'וליה רוברטס, לא כולל המגפיים הגבוהים והמייקאובר.

השמלה של אסוס היא שמלת קאט-אאוט בת שני חלקים המחוברת בחישוק, כשהחלק העליון הוא כמו גופיית סבא והחלק התחתון חצאית מיני הדוקה – חיקוי מושלם שאי אפשר שלא לזהות מיד. כזכור, בסרט זה האאוטפיט שלובשת ויויאן כשאדוארד שולח אותה לקנות בגדים מהוגנים יותר, ובגללו היא זוכה להתנשאות בחנויות היוקרתיות בבוורלי הילס.

השמלה המקורית. שנות התשעים מעולם לא היו רלוונטיות כל כך (צילום מסך)

השמלה המקורית. שנות התשעים מעולם לא היו רלוונטיות כל כך (צילום מסך)

השמלה באסוס, שעולה 755 שקלים, היא חלק מליין קפסולה של שמלות ניינטיז קלאסיות שיצר המותג הבריטי הונזה G בעיצובו של פיטר מדוז, הוא המותג שיצר גם את השמלה המקורית אי אז בשנת 1990. אמנם זו לא הפעם הראשונה בה נמכרת השמלה הזו באתר הבריטי, אבל כנראה שאחרי הפוגה של שנתיים הביקוש עשה את שלו. 

השמלה מגיעה בשלושה צבעים: שחור, כחול ואדום, ובדף תיאור המוצר כתוב שהיא "שמלת סטרץ' מיני, איקונית לחוף", אולי כדי שהלקוחות לא יכנסו איתה בטעות לחנויות ברודיאו דרייב. באינסטגרם של הלייבל, מאידך, קוראים לה פשוט "שמלת אישה יפה". כמה חבל שפורים היה רק לפני רגע. 

 

A post shared by Hunza G (@hunza.g) on

בקרוב אצלכן? (צילום מסך)

בקרוב אצלכן? (צילום מסך)

השאירו תגובה

 

  • פלאפון

    מאת: אורי אהרוני |‏ 25 במאי 2023 | 14:45
  • למען האמת זו השמלה שאיתה הוא אסף אותה ברחוב. לחנות היא לבשה חולצה לבנה מכופתרת שלו

    מאת: סכ |‏ 4 במאי 2017 | 06:34