לא רק מלניה: קייט במחווה לג'קי קנדי

רגע אחרי שהעולם לא הפסיק לדבר על האאוטפיט של מלניה, הבינה קייט מילדטון שגם לה כדאי לעשות מחווה לאייקון האופנה ג'קי קנדי. לרגל חגיגות הפסחא, יצאה קייט יחד עם הנסיך וויליאם והמלכה לכנסיה כשהיא לובשת מעיל קרם מבית היוצא של קתרין ווקר, אותו בית אופנה שהנסיכה דיאנה נהגה ללבוש. כל הפרטים

מאת  | ‏ 18 אפריל 2017

קייט עושה ג'קי או בדרכה לחגיגות הפסחא (צילום:  Peter Nicholls גטי אימג'ס)

קייט עושה ג'קי או בדרכה לחגיגות הפסחא (צילום: Peter Nicholls גטי אימג'ס)

בעוד אנחנו סוף סוף מנקים את פירורי המצות מהבגדים (והנשמה), חג הפסחא בחו"ל רק מתחיל. החג החמוד הזה הכולל: ארנבונים, ביצים מקושטות ובני מלוכה שמתלבשים בצבעי פסטל והולכים יחד לכנסיה. קייט מידלטון הובילה את המשפחה המורחבת שלה לאירוע בכנסיית סט. ג׳ורג׳ שליד ארמון וינדזור, והראתה שאפקט מלניה, שהוא בעצם אפקט ג׳קי קנדי, עדיין חזק ובועט. הפעם הלכה קייט על צבע שמנת והראתה לכולם ולמלניה שהיא עדיין יכולה לשלוט בסטייל של שנות השישים.

האאוטפייט הסיקסטיזי של קייט סבב כולו סביב מעיל קרם מבית היוצר של קתרין ווקר, מעיל עם צווארון פיטר פן מעוגל שנוצר במיוחד עבורה, אותו לבשה כבר לביקור המלכותי בקנדה בשנה שעברה, ועודכן עכשיו עם כמה פריטים, כמו כובע סאטן תואם, קלאץ׳ ונעליים באותו הצבע בדיוק. ווקר הייתה מהמעצבות הקרובות ללבה של הנסיכה דיאנה, ומספר מיצירותיה מופיעות כעת בתערוכה מיוחדת בארמון קנזינגטון בשם ׳דיאנה: סיפור האופנה שלה׳, שם מוצגות מספר חליפות אייקוניות שיצרה עבור דיאנה המעצבת בשנות התשעים. לווקר מספר הפריטים הגדול ביותר שמופיע בתערוכה.

 קייט והנסיכות יוג'ין וביאטריס (צילום:  Peter Nicholls גטי אימג'ס)

קייט והנסיכות יוג'ין וביאטריס (צילום: Peter Nicholls גטי אימג'ס)

את הצבע השאירו כולם למלכה אליזבת, שהפגיזה בחליפת טורקיז עם פרחים ורודים על הכובע התואם. גם האחיות הנסיכות ביאטריס ויוג׳יני, המכונות ׳האחיות הרעות של סינדרלה׳ הגיעו, שתיהן בשמלות בגוונים שונים של חאקי ואוף-ווייט וכובעים מרתקים במיוחד, כהרגלן בקודש. מי שלא הגיע לאירוע הוא הנסיך הארי, שחגג בדיוק באותו הזמן עם חברתו השחקנית מגאן מארקל בקנדה. גם הילדים ג׳ורג׳ ושארלוט לא נכחו באירוע, והשאירו את קייט פנויה לקוד למלכה בשקט, ולא לחשוש שהמעיל יתלכלך.

מלניה הו? (צילום:  Peter Nicholls גטי אימג'ס)

מלניה הו? (צילום: Peter Nicholls גטי אימג'ס)

המלכה אליזבת' גנבה את ההצגה על הצבע (צילום:  Peter Nicholls גטי אימג'ס)

המלכה אליזבת' גנבה את ההצגה על הצבע (צילום: Peter Nicholls גטי אימג'ס)

השאירו תגובה