חנקתם: אסוס מוכרים צ׳וקרים לגברים

כפי שכבר הבנו, הצ'וקרים לא נעלמים, אלא רק מתרחבים. 2017 נפתחה בידיעה מרעישה: אתר אסוס מוכר צ'וקרים לגברים וחלק מהם (הקטיפה) כבר סולד אאוט. אז מי הלקוח הממוצע? הגבר החדש שבטוח בעצמו וממש לא מפחד מקצת אנדרוגניה

מאת  | ‏ 4 ינואר 2017
צ'וקר קטיפה לגברים בלבד. כרגע סולד אאוט בטח תוך כמה שעות יחזור (צילום: מתוך אסוס)

צ'וקר קטיפה לגברים בלבד. כרגע סולד אאוט, בטח תוך כמה שעות יחזור (צילום: מתוך אסוס)

שנת 2016 הייתה בעצם החזרה הגדולה לשנות התשעים, ובדיוק כמו אז, הצ'וקרים נמצאים בכל מקום. כולן החלו לענוד חוטים וסרטים סביב הצוואר, מגרסאות תכשיט מעודנות ועד לקולרי ג׳ינס בומבסטיים. אבל 2016 נגמרה, ונראה שהצ׳וקרים לא בדיוק נעלמים, אלא רק ממשיכים את מגמת ההתרחבות. מצאנו אותם לאחרונה דווקא במקום פחות צפוי: מתחת לגרוגרת הגברית. אמנם ראינו את הגברים עונדים אותם על המסלולים ובהפקות האופנה האמנותיות, אבל מי חשב שצ׳וקרים לגברים יהיו הדיבור של 2017?

בדומה לטרנדים אחרים שמופיעים בתצוגות ומיד מקבלים פרשנות להמונים, גם את הצ'וקרים הגבריים מצאנו באתר ASOS. בין הצ'וקרים אפשר למצוא כאלו העשויים קטיפה, מתכת ואפילו דנים, מכחול עמוק ועד ורוד פסטלי, לכל מצב רוח. כל גבר יכול למצוא את הצ׳וקר ההולם את הצוואר שלו. מסתבר שהמוצר החדש עומד להציל לא מעט מערכות יחסים, כי מגיבות ברשת עולצות עכשיו בהמוניהן ומאושרות שהבחורים שלהן יוכלו להפסיק לגנוב להן את הצ׳וקרים ולהגדיל להן אותם.

על המסלול של לואי ויטון (צילום:

על המסלול של לואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

הפופולריים ביותר לגברים הם הצ׳וקרים העשויים קטיפה, עוד טרנד שהולך חזק החורף, והצ׳וקר הבסיסי השחור של אסוס כבר סולד אאוט. כאמור, הטרנד הזה מטפטף מטה ישירות ממסלולי התצוגות. בשבוע האופנה בפריז הציגו לואי ויטון צ׳וקרים על גברים, ושבוע קודם לכן הלביש גם ראף סימונס, לפרויקט משותף של קלווין קליין עם קרן רוברט מייפלתורפ, מספר דוגמנים וצייד אותם בצ׳וקרים.

גם בשבוע האופנה של מילאנו הופיעו הצ׳וקרים בתצוגה הבועטת והלוהטת של Dsquared2 בהשראת דיוויד בואי. גם גוצ׳י הציגו צ׳וקרים על הגברים, ואיתם פיליפ לים והלייבל קנאלי. אחד הטרנדמייקרים הראשיים בעולם הגברים, הארי סטיילס, ענד צ׳וקרים על שניים משלושת השערים המדוברים שהצטלם אליהם למגזין Another Man, וגם בחיים עצמם. הארי מסמל את הגבר החדש שלא מפחד מאנדרוגניה ובטוח במיניות שלו, וזוהי בעצם מהות הטרנד: קצת נשיות, קצת גלאם והרבה רוקנ׳רול.

הגבר החדש, הארי סטיילס, בטוח במיניות שלו ועונד צ'וקר לא קטן בכלל (צילום: צילום שער)

הגבר החדש, הארי סטיילס, בטוח במיניות שלו ועונד צ'וקר לא קטן בכלל (צילום: צילום שער)

גם החבל הקשור הולך חזק באסוס (צילום: מתוך אסוס)

גם החבל הקשור הולך חזק באסוס (צילום: מתוך אסוס)

הגבר של ג'וצ'י גם הוא מקושט (צילום: גטי אימג'ס)

הגבר של ג'וצ'י גם הוא מקושט (צילום: גטי אימג'ס)

מהות הטרנד:  קצת נשיות, קצת גלאם והרבה רוקנ׳רול. מתוך המסלול של לואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

מהות הטרנד: קצת נשיות, קצת גלאם והרבה רוקנ׳רול. מתוך המסלול של לואי ויטון (צילום: גטי אימג'ס)

למי שלא רוצה צ'וקר קטיפה אחד, יכול תמיד להיות עם שניים (צילום: מתוך אסוס)

למי שלא רוצה צ'וקר קטיפה אחד, יכול תמיד להיות עם שניים (צילום: מתוך אסוס)

השאירו תגובה