התיק שיחזיר לכם מייל אם בא לו להיות שלכם
מעצבת הבגדים האמריקאית גבריאלה הרסט חשבה שהיא סתם משתעשעת עם תיק שהכינה לעצמה ולחברות. אבל אז מנהל העיצוב של אפל עצר אותה במעלית ורצה גם. עכשיו היא כבר מייצרת את התיק לקהל הרחב כשהתנאי היחיד (מלבד מספיק כסף, כמובן) הוא לשלוח מייל ולחכות לתשובה אם בא לה להכין אותו. הכי מתנשא אבל עדיין מוכר
איך פאשניסטה חובבת שופינג איכותי יודעת לזהות תיק שהיא באמת, אבל באמת, צריכה לשים עליו את הידיים? ומה קורה אם התיק המדובר צריך להחליט אם הוא רוצה להיות שלה?
במקרה של תיק מדגם "נינה" מבית המעצבת האמריקאית ילידת אורוגוואי, גבריאלה הרסט, הקונספט המשונה (והמתנשא) אפשרי, ואף מצליח יותר מהצפוי.
הסיפור של התיק המדובר מתחיל בפגישה מקרית במעלית בין הרסט לגבר זר שהתעניין בתיק שנשאה עמה, דגם ייחודי שלא עוצב למכירה. הגבר, שהתברר כמנהל העיצוב של חברת "אפל", היה מבין עשרים בעלי המזל שזכו לקבל את המהדורה הראשונה והמוגבלת ביותר של תיקי "נינה".
האסתטיקה העיצובית של התיק הנחשק, בעל מבנה קופסתי אך רך, הושפעה מפרננדו בוטרו – אחד מהאמנים האהובים על הרסט. החשיפה אליו, וההיסטריה שבאה אחריה, שמורה לשחקנית זוכת האוסקר ברי לארסון, שהופיעה עם התיק למסיבה שקדמה לטקס פרסי גלובוס הזהב. המפגש בין האיט גירל לאיט בג החדש, שינה את פני המשחק.
באביב האחרון כבר נבנתה רשימת המתנה ארוכה במיוחד ל"נינה". בראיון שהעניקה הרסט לווג, שהתייחס לביקוש חסר התקדים אליו, היא סיפרה: "לא עיצבתי אותו כדי למכור. רק רציתי להשיק אותו ונתתי אותו לחברים ולנשים איתן אני עובדת". אחת מהנשים הללו הייתה היזמית, משפיענית האופנה וחברתה של הרסט, מירוסלבה דומה, שהקפידה מאז לשגרר אותו בגאווה בכל הזדמנות.
הרסט התראיינה בפתיחות לגבי אסטרטגיית המכירות החדשנית שלה. "חנויות ביקשו מאתנו למכור אותו ואמרתי להן 'לא, אנחנו הולכים לשמור אותו אצלנו'. אנחנו גם לא הולכים למכור את התיקים הללו ברשת. צריך לשלוח מייל אם יש עניין אמתי בתיק".
אז איך זה שהתיק הכי מדובר של הרגע הוא בעצם פריט שלא ניתן להשגה? זה בדיוק הקטע. רומי ג'ייקוב מחברת חיזוי הטרנדים WGSN, הסבירה לאחרונה לאובזרבר כי "בלעדיות היא עדיין המוטיבציה הגדולה ביותר עבור הקהל האולטרה-עשיר. תיק הפלאפ הקלאסי של שאנל או תיק של לואי ויטון הם כבר כל כך זמינים, שהם כבר לא כאלו נחשקים. תיק האיט הנוכחי – ה'נינה' של גבריאלה הרסט, הוא תיק שאי אפשר לקנות ברשת וגם לא בחנויות. צריך לשלוח לה מייל והיא כבר תחליט האם להכין לך אחד".
בזמן שאתם שוקלים אם להיכנס לאתר של הרסט ולשלוח לה מייל שיזכה אתכם בכניסה לרשימת ההמתנה האינסופית' כדאי שתדעו שגם המחיר שלו אינו ידידותי למשתמש וחוצה את קו ה-7,500 שקלים, בעוד שגרסת עור הקרוקודיל היוקרתית שלו מתומחרת בכ-45,000 שקלים.
עד שהתעשייה תעבור לסמן וי על התיק החם הבא, הרשתות המהירות לא מהססות להציע את הפרשנויות (הדי פושרות, יש לומר) שלהן לתיק הלוהט. אנחנו לא ממש השתכנענו, ואתן?
השאירו תגובה