שבוע האופנה ניו יורק: כל מה שרציתם לדעת על התצוגה של הוגו בוס

בהאנגר ענק על קו הנהר, התקיימה התצוגה של בית האופנה הוגו בוס בעיצובו של ג'ייסון וו. אבל מעבר לבגדים היו גם לא מעט מפורסמים וגימיקים. בשורה הראשונה מצאנו את קרלי קלוס, קמרון דאלאס ואנה דלו רוסו שהסתובבו שם עם משקפי תלת מימד. אסי עזר היה שם כדי לספר (ולצלם)

מאת  | ‏ 14 ספטמבר 2016
על המסלול של הוגו בוס (צילום: אסי עזר)

על המסלול של הוגו בוס (צילום: אסי עזר)

לפני חודש קיבלתי בדואר הזמנה מפתיעה לתצוגת האופנה של בית האופנה הוגו בוס בשבוע האופנה ניו יורק. זה ריגש אותי מאד בעיקר כי מעולם לא הייתי בשבוע האופנה בניו יורק וגם לא חשבתי שאי פעם אזכה להיות. תוך כמה דקות בלי למצמץ ארזתי את עצמי, עליתי על טיסה ונחתתי היישר בעיר האהובה עלי בעולם. למה התצוגה הזו הייתה לי כל כך חשובה אישית? כי רק ביוני האחרון התחתנתי בברצלונה עם בעלי שיחיה, אלברט אסקולה. למרות ששקלתי זאת ברצינות, לא לבשתי שמלת כלה (סתם, לא באמת שקלתי, אבל תודו שהאמנתם), הלכתי על חליפה כחולה וקולית עם חולצה לבנה ופפיון כחול, טוטאל לוק של הוגו בוס.

עכשיו כשאני כותב את זה, זה נשמע פשוט, וגם חשבתי שזה יהיה פשוט, אבל למצוא את חליפת חתן לקח לא מעט זמן. נכון, פחות זמן ממה שחברותיי הבריידזילות הקדישו למציאת שמלת הכלה המושלמת, אבל עדיין ביליתי כמה שעות טובות בחנות. וזה לא נגמר רק בלבוא למתחם ולמצוא חליפה. היינו צריכים לשלוח אותה לתיקונים אצל התופרת כדי שהיא תשב עלי ותראה מדויקת, ואז רזיתי לקראת החתונה, אז שלחנו אותה בגאווה שוב לתופרת שתצר אותה קצת באזור הבטן, ולבסוף החליפה היתה מוכנה ועלינו איתה על טיסה לברצלונה. החתונה הייתה מושלמת (בעיני, כמובן) והחליפה לנצח תישאר מגוהצת ומעומלנת בארון,  לעולם לא אלבש אותה שוב, אסור. היא רק של "אסי החתן". נקודה.  כן כן, אני כלה אמתית.

קרלי קלוס וקמרון דאלאס. אורחי הכבוד (צילום: אסי עזר)

קרלי קלוס וקמרון דאלאס. אורחי הכבוד (צילום: אסי עזר)

חזרה לניו יורק. התצוגה התקיימה בהאנגר מהמם וענק על קו הנהר ב-Skylight Clarkson Square. את השורה הראשונה אכלסו דוגמניות העל קרלי קלוס, טוני גארן (הידועה גם – אבל לא רק – כאחת מהאקסיות של דקפריו) והדוגמן שהפך לכוכב יו טיוב מטורף ולאליל הנערות קמרון דאלאס. צילמתי אותו ואת קרלי מהצד כי נראה לי שמשהו קורה שם בניהם, תזכרו איפה קראתם את זה קודם. אם אתם לא בקיאים בעולם האופנה ואתם תוהים מי זו המלחיצה שמצלמת את עצמה, מדובר באנה דלו רוסו, עורכת ווג יפן. אחותי בלוגרית האופנה לדוגמא, סוגדת לה. התצוגה הייתה של קולקציית הנשים של הוגו בוס, שעוצבה בפעם השישית על ידי המעצב ג'ייסון וו (שהתפרסם המון בזכות מישל אובמה שלבשה את עיצוביו ברגעים מכריעים במהלך שנת כהונתו הראשונה של בעלה).

ובתחרות היציאה המגניבה של התצוגה זכה הגימיק הסופר קול של משקפי התלת מימד. התצוגה עלתה במלואה לעמוד היו טיוב של הוגו בוס עם אפקט ה-360 וכל הנוכחים קיבלו משקפי תלת  מימד מתנה אותם אתה "מלביש" על מכשיר הסלולרי שלך וכשאתה צופה בתצוגה אתה מרגיש שאתה  אשכרה שם. שמרתי אותם למזכרת, אז אם בא לכם להשאיל אותם, צרו קשר.

אנה דלו רוסו עפה על עצמה (צילום: אסי עזר)

אנה דלו רוסו עפה על עצמה (צילום: אסי עזר)

סוף מסלול (צילום: אסי עזר)

סוף מסלול (צילום: אסי עזר)

Iהשוס של האירוע: משקפי תלת מימד (צילום: אסי עזר)

Iהשוס של האירוע: משקפי תלת מימד (צילום: אסי עזר)

מדווח מהשטח

מדווח מהשטח

הוגו בוס – טווח מחירים:  749-5490 שקלים. ניתן למצוא בפקטורי54 – קניון ארנה.

השאירו תגובה