הטבעות שמצאו את החצי השני שלהן

בשבוע האחרון האינטרנט הוצף בתמונות של טבעות זהובות וכסופות, שכשהן נושקות זו לזו, הן יוצרות סמל חדש ומרגש. מסתבר שמי שעומדים מאחורי העיצובים שובי הלב האלו הם זוג ישראלים היוצרים מהסטודיו בדרום תל אביב תכשיטים לרומנטיקנים מסביב לעולם. שרשרת חצי לב, הדור הבא

מאת  | ‏ 7 אוגוסט 2016
טבעות נישואים, הדור הבא (צילום: CADI)

טבעות נישואים, הדור הבא (צילום: CADI)

למציאת בן או בת הזוג לחיים קוראים גם מציאת החצי השני. הרומנטיקנים הדביקים במיוחד מתעלים וקוראים לבן הזוג “החצי”, ולא מעט חתונות ניגנו בשנים האחרונות את השיר “בלעדייך אני חצי בנאדם”. מדובר בתחושה אוניברסלית, שעכשיו מתבטאת יפה במיוחד בליין חדש ומקסים של טבעות: טבעות חצי-חצי, שרק כשהן נפגשות וממש נושקות זו לזו, מתגלה בהן משהו חדש ומיוחד. הטבעות האלו, שחורכות עכשיו את הרשת, מגיעות ממש מפה, מסטודיו תל אביבי צעיר בשם CADI, שיושב בדרום העיר אבל מוכר באטסי לכל העולם בהצלחה רבה, ועכשיו, בעקבות הפרסום, ודאי יצא לדרך חדשה.

CADI הם בעצם מאיה אור יהב, מעצבת מוצר ותאורה אדריכלית ואליעד יהב, צורף. בני הזוג יצרו יחד מספר דוגמאות ממתכות שונות (זהב, כסף ופלטינה) של העיצוב הבסיסי המחוכם והרומנטי הזה – השלמה אחד של השני, במראה טבעות דקות ומודרניות שנראות מצוין גם כשהן לבדן. זוג אחד של טבעות מייצר יחד צורה של לב. זוג אחר יוצר את הירח והכוכבים, עוד אחד את שני חלקי הפאזל, וניתן אפילו ליצור עיצוב אישי בו יופיעו ראשי תיבות. בתוך הטבעות ניתן לחרוט מסרים פרטיים, את תאריך הנישואין או שמות חיבה מביכים, מה שרק מגביר עוד יותר את הכוח האישי שיש להן, מתוקף העובדה שהן מסמלות את מערכת היחסים ועובדות הכי טוב כשהן יחד.

When two become one (צילום: CADI)

When two become one (צילום: CADI)

״אפשר לומר שבתהליך העיצוב אנחנו בחיפוש תמידי ליצור משהו שמשלב סגנונות ורעיונות מעולמות שונים שמתגבשים לאחד, בהנחה שהתפקיד העיקרי של תכשיט הוא להיות סמל, כזה שמייצר משמעות ומחבר אנשים לרגעים או תחושות שהם רוצים להנציח,״ מסבירים השניים ל-FF. ״הטבעות המתחברות נולדו מתוך ניסיון להביע משהו חזק בצורה מאוד סולידית ופשוטה, סוד משותף שנחשף רק כששואלים והופך ממש לגורם הפתעה וגם לפריט שמעורר שיחה. במקור הטבעות עוצבו כטבעות נישואין לחופה, אבל כיום קונים אותם גם כל מי שפשוט רוצה לחלוק אהבה. להט״ב, אחיות, אם ובת, חברות הכי טובות ועוד״.

״אנחנו יוצרים עיצובים שעושים הקשרים סימבוליים. התכשיטים שלנו מייצגים רגשות חזקים אצל הלקוחות שלנו, ומדרבנים אותם להתמלא השראה ולהיות נועזים,״ אומרים המעצבים. ״אנשים צריכים תכשיטים שייצגו את האמביציות הגדולות שלהם, משהו שישקף ביטחון ועוצמה. כמו שריון מגן. תכשיטים אמורים לגרום לנו להרגיש פנטסטי לאורך כל היום. זה הרעיון מאחורי הלייבל שלנו״.

לא רק לבני זוג (צילום: CADI)

לא רק לבני זוג (צילום: CADI)

מאיה ואליעד מספרים שאת ההשראה שלהם הם סופגים מכל העולם, והביאו לא מעט ממנה מטיולים במזרח הרחוק ובאפריקה, שם למדו לעומק את מלאכות האומן המסורתיות שעברו מדור לדור בתרבויות שבטיות. את זה השניים משלבים בטכניקות מתקדמות שלמדו בברצלונה במשך שבע שנים, כמו הדפסה תלת ממדית, לדוגמה.

מאיה ואליעד הם רומנטיקנים מיסודם. השניים נפגשו במקרה בטיול בהודו, קלאסיקה ישראלית, והניצוצות עפו. הטיול הפך למשותף ומאז הם בדרך אחת לקירוב לבבות וטבעות. ״העיצובים שלנו, בדיוק כמו מערכת היחסים, הם מפגש של ניגודים שמותכים יחד בסטודיו שלנו. כל אחת מהעבודות שלנו היא ייחודית, עבודה שנוצרת מתוך אהבה. משהו אישי שאנחנו מעניקים". החשיפה האחרונה ברשת, וספציפית באתר המצליח Bored Panda, יצרה, כאמור, עניין חסר תקדים בשניים. ״החשיפה מציפה אותנו באהבה ובהזמנות מכל העולם. הטלפון לא מפסיק לצלצל״.

יאללה להעמיס (צילום: CADI)

יאללה להעמיס (צילום: CADI)

פריט שמעורר שיחה (צילום: CADI)

פריט שמעורר שיחה (צילום: CADI)

מאיה ואליעד, הזוג מאחורי CADI (צילום: יח"צ)

מאיה ואליעד, הזוג מאחורי CADI (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה