תגידו יפה שלום לקולקציית בגדי הים של קנדל וקיילי לטופשופ

אחרי שהשיקו שתי קולקציות מצליחות עם רשת טופשופ, החליטו קנדל וקיילי לתת מקום גם לקולקציית קפסולה שכולה בגדי ים וחוף. "קנדל ואני דאגנו שכל דגם יהיה עוצמתי ויתאים לכל מצב, בין אם את גולשת, משתזפת או שוחה, כיף היא מילת המפתח", מסבירה קיילי. אז מה יש בדיוק בקולקציה וכמה עולים בגדי הים?

מאת  | ‏ 9 יוני 2016
קיילי מציגה: הביקיני שלה ל- 2016 (צילום: יחצ)

קיילי מציגה: הביקיני שלה ל- 2016 (צילום: יחצ)

קנדל וקיילי ג׳נר הן תלמידות מצטיינות של משפחת קרדשיאן המורחבת, ויודעות היטב שכדאי מאוד לערבב ביזנס ופלז׳ר. שיתופי הפעולה האופנתיים שלהן הולכים ומתרבים והן הופכות, בדרכן המאוד לא שגרתית, לפאואר קאפל משמעותי בתחום הפאשן (קנדל) והביוטי (קיילי). עכשיו מגיעה, בפעם השלישית, קולקציה בעיצובן עבור רשת טופשופ, הפעם מדובר בקולקציית קפסולה של בגדי ים.

הקולקציה של האחיות, שגם מדגמנות אותה היטב על בשרן השזוף, תימכר בסניפים נבחרים של רשת האופנה הבריטית מסביב לעולם, והיא כוללת 37 פריטים: ביקיני, בגדי ים שלמים וגם בגדי חוף. הקולקציה מציעה מגוון של אפשרויות לקיץ: גם בגדי ים עם אווירה ספורטיבית למדי וגם אפשרויות יותר סקסיות ונועזות, בצבעים יסוד וצבעי נאון, בגד ים דו צדדי וגם כמה פרינטים חמודים. הבנות שילבו גם כמה צבעים ואלמנטים מטאליים שאמורים, לדברן, להדגיש את השיזוף ולהחמיא לו, ובעיקר הלכו על אלמנט של רצועות שנמתחות בצורות גיאומטריות במיקומים שונים על מנת להחמיא לגזרה.

הפייבוריט שלנו לקולקציה (צילום: יח"צ)

הפייבוריט שלנו לקולקציה (צילום: יח"צ)

קיילי, 18, וקנדל, 20, הצעירות בחבורה העליזה הנקראת בנות קרדישיאן, משתפות פעולה כמעצבות גם עם חברת פאקסן, לה עיצבו בעבר ליין בגדי ים אחר, וגם כלייבל בזכות עצמן, ובעצם נותנות לעצמן פייט תמידי. ״אנחנו כל כך מתרגשות ליצור שוב קולקציה בלעדית לטופשופ״, מצהירה קיילי, ״בקולקציה הנוכחית שאבנו השראה מהשורשים הקליפורנים שלנו. היה לנו חשוב שכל דגם יעניק את הווייב של חופי לוס אנג׳לס. קנדל ואני דאגנו שכל דגם יהיה עוצמתי ויתאים לכל מאורע, בין אם את גולשת, משתזפת או שוחה, כיף היא מילת המפתח״.

״בכל קולקציה שאנחנו יוצרות, אני וקיילי תמיד מנסות לאתגר את עצמנו ולהתפתח ברמה האישית״, מסבירה האחות הגדולה קנדל, ״בגדי ים הם פריטי חובה לקיץ, לכן זה מאוד מרגש ליצור קולקציה ובעיקר ליהנות ממנה ומהתהליך. למרות שלי ולקנדל יש סטייל אישי שונה, למעשה הטעם האופנתי שלנו מאוד דומה״, היא מוסיפה, "בזמן התהליך הקריאטיבי על הקולקציה יש המון דיונים ודחיות של עיצובים עד שאנחנו מגיעות לעיצוב הסופי שאנחנו הכי אוהבות ושלמות איתו. אנחנו עוזרות אחת לשנייה ליישם את הרעיונות שלנו. זה מדהים שיש לך שותף לתהליך היצירה".

מכוונות בדיוק לקהל שלהן ולגמרי מצליחות עם זה (צילם: יח"צ)

מכוונות בדיוק לקהל שלהן ולגמרי מצליחות עם זה (צילם: יח"צ)

הבנות, שמבינות דבר או שניים באיפור ושמירה על מראה בכל סיטואציה, מציעות מספר טיפים לעונת הרחצה: ״כשאני מבלה בחוץ, אני תמיד משתדלת לשמור על איפור קליל, לפעמים לרענן בצבעים כיפיים ואולי גם בברק מסביב לעיניים״, מסבירה קיילי, ״הטיפ החשוב ביותר הוא למרוח מקדם הגנה על הפנים, ואם אפשר אז לקנות איפור עם מסנני קרינה, וכמובן לשתות הרבה מים. זה מצוין לעור״. ״בגד ים טוב הוא בגד ים שמחמיא לך לגוף,״ נותנת קנדל טיפ נוסף לדרך. ״בין אם זה בגד ים שלם או ביקיני, הקאטאווטים והצללית צריכים לעזור לך להציג את הגוף שלך בדרך הטובה ביותר וכמובן לגרום לך להרגיש בטחון בזמן שאת לובשת אותו".

קיילי מסבירה למה שחשוב שהבגד ים יעשה אתכן שזופות (צילום: יח"צ)

קיילי מסבירה למה שחשוב שהבגד ים יעשה אתכן שזופות (צילום: יח"צ)

האמת שגם בגרסת הבקיני הוא מגניב (צילום: יח"צ)

האמת שגם בגרסת הבקיני הוא מגניב (צילום: יח"צ)

האם זה יהיה הבסט סלר של הקולקציה? ככל הנראה כן (צילום: יח"צ)

האם זה יהיה הבסט סלר של הקולקציה? ככל הנראה כן (צילום: יח"צ)

עוד פריטים מהקולקציה:

עוד מהקולקציה

עוד מהקולקציה

1. בגד ים שלם, מחיר: 329 שקלים
2. בגד ים שלם, מחיר: 329 שקלים
3. אוברול חוף, מחיר: 259 שקלים
4. ביקיני, מחיר: תחתון: 129 שקלים, עליון: 179 שקלים
5. ביקיני, מחיר: תחתון:219 שקלים, עליון: 119 שקלים
6. חצאית חוף, מחיר: 199 שקלים
7. בגד ים שלם, מחיר: 329 שקלים
8. ביקיני, מחיר: תחתון: 129 שקלים, עליון: 219 שקלים
9. ביקיני, מחיר: תחתון: 179 שקלים, עליון: 179 שקלים
10. ביקיני, מחיר: תחתון:219 שקלים, עליון: 119 שקלים
11. חצאית חוף, מחיר: 199 שקלים

את הקולקציה ניתן להשיג ברשת טופשופ ובאתר טופשופ

השאירו תגובה