התנשאי לי בסטייל? טבעות אירוסין של קרל לגרפלד

קרל לגרפלד האיש והאגדה אומנם לא התחתן בחיים אבל טעם טוב יש לו. בגיל 82 החליט המעצב לצאת לדרך חדשה ולהיכנס בכל הכח בתעשיית החתונות. אחרי שנים של פטיש לשמלות לבנות שסוגרות את התצוגות שלו, הוציא לגרפלד ליין חדש של טבעות אירוסין. מחיר הטבעת? עד 40 אלף שקל

מאת  | ‏ 31 מאי 2016
לגרפלד. אפיקים חדשים בקריירה (צילום: גטי אימג'ס)

לגרפלד. אפיקים חדשים בקריירה (צילום: גטי אימג'ס)

קרל לגרפלד עצמו אמנם אינו נשוי, אבל לשמחת כולם לא מדובר באנטי עקרוני ואין כמו הקייזר כדי להעריך את משמעותו של בלינג בלינג איכותי באמת. בגיל 82 מחליט לגפרלד, האיש והאגדה, להיכנס בכל הכח לעולם החתונות. ליין טבעות האירוסין החדש שלו מפתיע רבים, אבל מדובר באיש שלעולם לא ביקש לנוח על שמריו, ולמה לא לנסות משהו חדש בעשור התשיעי לחייו? ״מעולם לא עיצבתי טבעת אירוסין,״ הוא מודה, ״וזה היה אתגר עבורי.״

למען האירוע חבר לגרפלד לתכשיטן פרדריק גולדמן, ובעזרתו יצר שלוש קולקציות של טבעות אירוסין שיצאו בסתיו הקרוב, והתמקד בעיצובים שבכוונתם לתפוס את עיניהם של הדור הצעיר. העיצוב בגדול עוסק בשילוב של קלאסי ומודרני, צורות בסיסיות וגיאומטריות, וחלק מהעיצובים, טוען קרל, זכו לקבל השראה ישירה מארכיטקטורת הגשרים בפריז.

התינשאי לי גרסת לגרפלד

התינשאי לי גרסת לגרפלד

כל הדוגמאות מיוצרות בזהב לבן וצהוב 18 קראט ויש גם אופציות בפלטינה. המחירים מגוונים מאוד, לשמחתם של האוהבים הצעירים, ונעים בין 1,000-10,000 דולר. זה לא שלא מדובר בתכשיט יקר, אבל האמת היא שציפינו שטבעות אירוסין של לגפרלד יעלו הרבה יותר.

״הטבעות היו צריכות להביע משהו בנוגע ללב ולרגשות אמיתיים״, מסביר לגרפלד למגזין ווג. תודו שזה מעניין לשמוע את לגפרלד מדבר על אהבה ורגשות עזים. ״הטבעות חייבות להיות סמל ולסמן רצות כנה להתארס. הרעיון הוא שהן יהיו אלגנטיות, ולא ראוותניות מדי״.

חולה על כלות (צילום: גטי אימג'ס)

חולה על כלות (צילום: גטי אימג'ס)

כאמור, קרל עיצב כבר תכשיטים, גם בעבור הליין שלו וגם כמעצב שאנל, שם שאב השראה מהגברת קוקו שאנל עצמה, שהוציאה קולקציית תכשיטים בשנת 1932. תכשיטי שאנל נמכרים בכל העולם והם נחשבים ביותר ואף נקראים ׳העולם של תכשיטי היוקרה של שאנל׳.

״אני לא רוצה להפוך למזכרת, או לסמל טיפוסי של שנות השישים,״ מסביר לגרפלד את הכח המניע אותו בחיים ובתהליך היצירה. ״אני בן בלי דור, אני לא חלק מאף קבוצה אני לגמרי מרחף וזהו הסיפור המלא שבזכותו אני מצליח לשרוד״.

זה נראה כמו הזמנה לחתונה, אבל זה לא (צילום: מתוך האתר)

זה נראה כמו הזמנה לחתונה, אבל זה לא (צילום: מתוך האתר)

האיש והכפפות (צילום: גטי אימג'ס)

האיש והכפפות (צילום: גטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה

 

  • שיא הבנאליות
    לא מכוערות, פשוט לא משהו שמפיל את הלסת
    ובטח לא שווה 40 אלף שקל

    מאת: לולה |‏ 1 ביוני 2016 | 08:20
  • למה הוא כל הזמן עם משקפי שמש וכפפות

    מאת: אורח |‏ 1 ביוני 2016 | 06:09