מבעד לעדשה: כך תתאפרו כמו פילטר של סנאפצ'ט

בשנה האחרונה יש סיבה לקום בבוקר. הודות לפילטרים המשתנים באופן יומיומי של סנאפצ'ט, החיים נראים כמו פנטזיה צבעונית, ילדותית וכיפית מדי. עכשיו מגיע השלב המתבקש – מדריכי יוטיוב שמסבירים איך מעבירים את הפילטר האהוב אל החיים האמיתיים. קיא קשת, פני תות ואפילו שפתיים על העיניים. הכל קורה

מאת  | ‏ 1 מאי 2016
פני תות. זה לא פילטר. זה איפור אמיתי (צילום: מתוך יוטיוב NikkieTutorials)

פני תות. זה לא פילטר. זה איפור אמיתי (צילום: מתוך יוטיוב NikkieTutorials)

סנאפצ'ט. הרשת החברתית שלעולם לא נבין אם עברנו את גיל 18. איך עושים לייק? איפה ספריית התמונות? אחרי מי בדיוק אמורים לעקוב שם? כל כך הרבה שאלות, יותר מדי טינאייג'רס שעסוקים בפילטרים משונים בכדי לתת תשובות.

ועדיין, מי שצולח את המכשול הראשון של סנאפצ'ט - והיא ההכרה שכנראה אי אפשר באמת להבין מה הולך שם, אבל עדיין ליהנות מהנוף (שהוא הקאת קשת בענן), ישמח וודאי לגלות שמספר מאפרות מוכשרות ברחבי העולם העלו לאוויר היוטיוב מדריכים שהופכים את הפילטרים הממוחשבים והמשוכללים של סנאפצ'ט לאיפור אמיתי, שחור על גבי ניוד.

קיא קשת IRL (צילום: מתוך יוטיוב Rclbeauty101)

קיא קשת IRL (צילום: מתוך יוטיוב Rclbeauty101)

אחת הכוכבות הבולטות של אותם סרטונים מדוברים היא ניקי ההולנדית, בעלת ערוץ היוטיוב nikkietutorials. עם מאות סרטונים ומיליוני צפיות, ניקי היא אשפית הטרנספורמציות. רוצות להיראות כמו תות לוהט או לביאה דיוותית? הלוק-אה-לייק של אדל מסבירה איך הופכים עור פנים נקי לפילטר אהוב, מבלי להדליק את מצלמת הסלפי.

בעוד שניקי מציגה איפור שעוד איכשהו לגיטימי לצאת איתו מהבית, המדריך של רייצ'ל לוין אמור להישאר בתוך כתלי הבית. קבלו את קיא הקשת הצבעוני, גרסת החיים האמיתיים. כל מה שתצטרכו זה סומק ורוד, אייליינר שחור, ריסים מלאכותיים, חולצה לבנה שאפשר להרוס והרבה צבעי פנים. עם יותר מ-20 מיליון צפיות, אפשר להניח שלפחות עשרה אנשים ניסו את זה בבית.


אבל אם אתם יותר אנשי אמנות רציניים, רוב הסיכויים שפילטר הפופ-ארט הוא זה שמככב אצלכם קבוע, עם 5 שניות לפחות לכל תמונה. פה נכנסת לתמונה המאפרת אליסיה מארי והמדריך שלה לציור רוי ליכטנשטיין אנושי. היא אמנם לא דוברת אנגלית, אבל את הקווים השחורים, הצלליות הכחולות והגבות המודגשות שהיא מציירת אפשר להבין גם ללא שום תרגום.

אפרופו גבות, האם שמתם לב שסנאפצ'ט מתעלם מנוכחותן של גבות במרבית הפילטרים שהוא מציע? גם לכך מציעות היוטיובריות מענה, כזה שמוכר בעיקר לדראגיסטים ודורש הרבה מייקאפ וסבלנות. אבל זה לגמרי שווה, ולו לסלפי שתעלו לאינסטגרם (רק כי הוא נשאר שם לנצח, כמובן).

לביאה דיווה (צילום: מתוך יוטיוב NikkieTutorials)

לביאה דיווה (צילום: מתוך יוטיוב NikkieTutorials)

עוד פילטר אהוב (צילום: מתוך יוטיוב mayratouchofglam)

עוד פילטר אהוב (צילום: מתוך יוטיוב mayratouchofglam)

השאירו תגובה