הקיץ הזה תנטפי סטייל במקום זיעה

הקולקציה החדשה של סטלה מקרטני עם אדידס מוכיחה שמדובר בשילוב הכוחות הנכון בין פאשן לספורט במיוחד כשהיא שואבת השראה משנות השבעים בקליפורניה. הסטייל לא נעצר כשמתחילים לרוץ, הוא רק מתחיל שם

מאת  | ‏ 8 מאי 2016
סטלה לאדידס. לעשות ספורט בשיא הסטייל (צילום: יח"צ)

סטלה לאדידס. לעשות ספורט בשיא הסטייל (צילום: יח"צ)

העיפו רגע מבט בצמרת כוכבי הפופ העולמית ונסו לאתר אחד שאין לו ברזומה שיתוף פעולה עם אחד ממותגי הספורט המובילים: קניה ווסט, ריהאנה, פארל ויליאמס, ריטה אורה ואפילו ביונסה – כולם קיבלו בשלב כזה או אחר הוראה ברורה מהסוכן שלהם וחתמו את שמם על מוצר ספורטיבי – אופנתי כלשהו. בכל זאת מדובר באחד הענפים היציבים ביותר של התעשייה, ענף שרק מסתעף ולאט לאט מכתיב את הקו לאופנה כולה.

הקולקציה החדשה של StellaSport, הקו הצעיר והסופר קולי של סטלה מקרטני ואדידס פונה לאותן בחורות צעירות שלא מוותרות על הסטייל שלהן גם כשהן הולכות לחדר כושר או לפארק. מדובר באחד משיתופי הפעולה היציבים והמצליחים בתעשיית האופנה העולמית. סטלה ואדידס החלו את דרכם המשותפת כבר לפני 11 שנים כשאף אחד עוד לא חשב להצמיד לתופעה את חותמת הטרנד הכה מוכר היום.

מעבר למראה, זה באמת עושה חשק לעשות יותר ספורט (צילום: יח"צ)

מעבר למראה, זה באמת עושה חשק לעשות יותר ספורט (צילום: יח"צ)

פרצופה של מקרטני אמנם אינו אורח קבוע במדורי הרכילות והיא לא ממש נוהגת "לשבור את האינטרנט" פעם בחודש, אבל הקולקציות שהיא מעמידה עונה אחר עונה מוכיחות שלא שם טמון סוד ההצלחה – אלא בכישרון והמיומנות שמספקים סחורה איכותית, מעודכנת ונוטפת סטייל בכל פעם מחדש. ב-StellaSport, הליין הצעיר והמדובר יש תחושה שבה הצבעוניות היא מעל הכל. גם בעונות הקודמות וגם בעונה הזו – יש בחירה עיצובית בפריטים כיפים שועשים חשק ללבוש אותם ולצאת לאימון או לריצה בפארק.

והפעם, כשהאביב חוגג, הטמפרטורות עולות ובאוויר יש תחושת התחדשות שלוחשת "הכיני גופך לקיץ", סטלה ספורט לאדידס משיקים קולקציה שמקורות ההשראה שלה נטועים בקליפורניה של שנות השבעים. מישהו אמר שמש, ים ואהבה חופשית? אלא שילדי הפרחים של היום לרוב מעדיפים לבלות בחדר הכושר מאשר בוודסטוק, והתרגום מוצלח בהתאם: הצבעוניות העזה והמגוונת שמגיעה לשיא בשטיפת טאי דאי טרנדית שולחת אותנו היישר אל התקופה האייקונית ההיא, וכך גם הדפס הוורדים הרומנטי שללא ספק מסתמן כחותמת השיק המובהקת של הקולקציה הזאת. הפרינט מגיע בבגד גוף היסטרי, בסווטשרט קולי, בטייטס מהמם או בגופיות עם גזרה מנצחת.

בגדים שיעשו לך חשק לקפוץ (צילום: יח"צ)

בגדים שיעשו לך חשק לקפוץ (צילום: יח"צ)

פייבוריטים אישיים שלנו הם שורטס אווריריים מבד ניילון שלגמרי יקרצו גם לפאשניסטה וכמו תמיד מצטיינות מחלקות הגרביים ותיקי הגב, כשהאחרונים מתוגברים הפעם בפאוצ'ים קטנים ושיקים – פריט שלגמרי עושה קאמבק סוער והופך לגיטימי במיוחד כשהוא משמש לנשיאת סמארטפון, ארנק ומפתחות כשאת יוצאת לרוץ.

על כל זה מנצחות כמובן הוד מלכותן: נעלי ה- ZillaSport שנושאות את דגל החדשנות הטכנולוגית ומצוידות בשלל אלמנטים שאמורים להבטיח עוצמה משופרת, גמישות והפעלה נכונה של השרירים לצד אוורור ונוחות. מדובר בנעליים מלאות סטייל ואף זוהרות בחושך. יש תירוץ יותר טוב מזה להמשיך מהמכון היישר למועדון? אז זהו שלא. אם במקרה עוד לא התחלת לעבוד על הקוביות בבטן לקראת הפתיחה הרשמית של הקיץ, ובעצם גם אם כן – הקולקציה של StellaSport יוצאת השבוע לחנויות הנבחרות. אנחנו ממליצות לנעול את נעלי הספורט, לחגור את הפאוץ' ולרוץ לשם בהקדם.

פרטי ספורט סופר סטייליש. עפנו על הפאוץ' (צילום: יח"צ)

פרטי ספורט סופר סטייליש. עפנו על הפאוץ' (צילום: יח"צ)

לפרוץ גבולות עם הבגד הנכון (צילום: יחצ חול)לפרוץ גבולות עם הבגד הנכון (צילום: יחצ חול)

לפרוץ גבולות עם הבגד הנכון (צילום: יחצ חול)

אם כבר להזיע אז עם בגדים יפים (צילום:יחצ)

אם כבר להזיע אז עם בגדים יפים (צילום:יחצ)

פריטים שאהבנו

פריטים שאהבנו

1. גופיה, מחיר: 179 שקלים, 2. סופגי זיעה, מחיר: 79 שקלים, 3. תיק, מחיר: 299 שקלים, 4. גרבי ספורט, מחיר: 69 שקלים, 5. בגד ים, מחיר: 299 שקלים, 6. גופיה, מחיר: 199 שקלים, 7. גרביים, מחיר: 59 שקלים, 8. חולצה, מחיר: 299 שקלים, 9. גופיה, מחיר: 199 שקלים, 10. כובע, מחיר: 129 שקלים, 11. מכנסיים קצרים, מחיר: 149 שקלים, 12. עליונית, מחיר: 449 שקלים, 13. חזית ספורט, מחיר: 229 שקלים, 14. מכנסיים קצרים, מחיר: 249 שקלים, 15. תיק, מחיר: 399 שקלים.

פריטים שאהבנו

פריטים שאהבנו

1. חזית ספורט, מחיר: 229 שקלים, 2. סוויטשירט, מחיר: 399 שקלים, 3. עליונית, מחיר: 399 שקלים, 4. גופיה, מחיר: 199 שקלים, 5. טייטס, מחיר: 349 שקלים, 6. טייטס, מחיר: 349 שקלים, 7. גופיה, מחיר: 179 שקלים, 8. תיק, מחיר: 299 שקלים, 9. טייטס, מחיר: 299 שקלים, 10. גופיה, מחיר: 199 שקלים, 11. כובע, מחיר: 199 שקלים, 12. עליונית, מחיר: 449 שקלים, 13. מכנסיים, מחיר: 249 שקלים, 14. גרביים, מחיר: 49 שקלים, 15. תיק, מחיר: 299 שקלים, 16. פאוץ', מחיר: 179 שקלים.

<< ניתן להשיג ברשת חנויות אדידס ובחנויות נבחרות.

 << הכתבה נעשתה בשיתוף אדידס.

השאירו תגובה