שנות התשעים התקשרו: הטרולים כובשים את העולם

הטרול מאניה חזרה: הטרולים הקטנים עם השיער הצבעוני חוזרים אלינו בכל הכח. מחולצות, אקססוריז ואפילו ליין איפור משלהם. תתכוננו לעולם שכולו ורוד וסגול וקצת צהוב

מאת  | ‏ 20 אפריל 2016
הטרולים חוזרים ובגדול

הטרולים חוזרים ובגדול

הפריחה הנוסטלגית לניינטיז בעיצומה. טיילור סוויפט בעצמה הכריזה בפסטיבל קואצ׳לה ש׳קולרים הם זרי הפרחים החדשים׳, קשה כבר למצוא ג׳ינס ללא קרעים בברכיים וכל הסלבס לובשות חולצה מתחת לשמלה שלהן. לצד כל אלה חוזרים אלינו עכשיו יצורים משונים וחמודים שלא ראינו זמן רב, ונראה שהם עומדים לכבוש שוב את העולם, וגם את עולם האופנה. מדובר בבובות הטרולים, אותן בובות עירומות בעלות אף גדול, עיניים חרוזיות ושיער עומד בכל צבעי הקשת. עד נובמבר הקרוב, אז ייצא סרט הטרולים הגדול של ׳דרימוורקס׳, אנו צפויים לפגוש בהם בכל מקום, והנה זה מתחיל, עם ליין איפור טרולים חדש ונוסטלגי של חברת הקוסמטיקה מאק.

הטרולים החמודים הומצאו בכלל בשנת 1959, והייתה להם תקופת זוהר בסיקסטיז, אבל רק בשנות התשעים הפכו לטירוף, וניתן היה למצוא אותם בכל הגדלים והתלבושות, כקישוטים על קצות עפרונות ועל מדפי ילדים וילדות מסביב לעולם. ״יוצאים לדרך השעירה״, הכריזו במאק, ״הבובות הפרועות מהילדות מביאות את השיער הצבעוני שלהן למאק, בליין בצבעים משוגעים. קולקציה מטופשת ושמחה כמו הדמויות עצמן״.

קולקציית Good luck trolls של מאק (צילום: יחצ)

קולקציית Good luck trolls של מאק (צילום: יחצ)

הקולקציה החדשה של מאק תעלה למדפים ב-4 לאוגוסט, ויהיו בה צבעי איפור רוויים במיוחד: הרבה צבעי ניאון, שפתונים בצהוב ליים, כחול, ורוד בהיר ועוד, עם שמות מצחיקים כמו ׳באבל-באט׳, ׳סילי ונילי׳ ו׳טרול של חצות׳. הצלליות לעיניים יגיעו גם הן בגוונים מעניינים: ורוד, לבן, חרדל וכחול קובלט, והכל ילווה בספקטרום רחב של נצנצים. הקולקציה צפויה להכיל גם מברשות שונות בעיצוב טרולי מצחיק, והמחירים עממיים, וינועו בין 16 ל-43 דולר לפריט.

״הטרולים מעוררים אהבה ושמחה משנות השישים,״ אמר ג׳יימס גייגר, המנהל האמנותי וסגן נשיא החברה. ״אנחנו כל כך שמחים שניתנת לנו הזדמנות להאיר עליהם שוב בזרקור. מאק חוגגת תמיד את תרבות הפופ ועולם הפנטזיה, ומביאה את הדמויות המקסימות הללו לחיים דרך קולקציה מחשמלת ועליזה״.

הטורלים בהחלט מהווים השראה מלאת מצב רוח (צילום: מתוך הבלוג)

הטורלים בהחלט מהווים השראה מלאת מצב רוח (צילום: מתוך הבלוג)

לסרט, שאמור להיות מוזיקלי, ולשגע את העולם, יתרמו את קולותיהם אנה קנדריק, זואי דשנל וג׳סטין טימברלייק. חברת טארגט מיהרה להצטרף לחגיגה ויצרה ליין ביגוד טרולי וצבעוני (וגם צמד תחתוני נשים וכוסיות לצ׳ייסרים). הימור שלנו: עוד רגע יפציעו כמה מותגי על עם מיני קולקציה בהשראת הבובות שמביאות בתכלס רק מצב רוח טוב.

מי רוצה צללית של טרול סגול? (צילום: יחצ מאק)

מי רוצה צללית של טרול סגול? (צילום: יחצ מאק)

האם מוסקינו ירימו את הכפפה לליין של סטייל?

האם מוסקינו ירימו את הכפפה לליין של סטייל?

טרול מישהו?

טרול מישהו?

 

השאירו תגובה