זה הזמן להכין את ארון הקיץ

החדשות הטובות הן שסידרנו לך הנחה של 20% בחנות המקוונת של "קוביקה". החדשות העוד יותר טובות שבחרנו בשבילך אופציות שיעזרו לך לגוון את הקולקציה לקיץ הקרוב וגם לזה שיבוא אחריו. אין בעד מה

מאת  | ‏ 21 אפריל 2016
שמלות כיפיות לימים החמים (צילום: יח"צ)

שמלות כיפיות לימים החמים (צילום: יח"צ)

במציאות שבה חוויית השופינג העיקרית של רבות מאיתנו מתקיימת במרחב הוירטואלי, לא פשוט להתבלט על רקע המוני החנויות המקוונות שמציעות לנו את מיטב מרכולתן 24/7 בעטיפה נוצצת ככל האפשר. נדמה שהאתר של המותג "קוביקה" משלב בגדים, נעליים, תכשיטים, אקססוריז ופריטי עיצוב ביתי בשלל סגנונות שכל אחת תוכל למצוא ביניהם את שלה.

רגע לפני החג החלטנו לפנק את הגולשים שלנו בעשרים אחוזי הנחה לכל חובבי השופינג לארון ולבית בחנות קוביקה. אז איך בוחרים מתוך האתר? אנחנו כאן כדי לנסות לעשות סדר. בקוביקה מייבאים פריטים שונים של שלל מותגים מרחבי הגלובוס, ובאופן טבעי מתבלטים נציגים נאמנים של הטרנדים העולמיים החמים ביותר לעונה הקרובה, אבל היתרון הוא האמתי הוא שבהחלט ניתן למצוא אותם גם בפריטים קלאסיים ואיכותיים שתשמחי לחזור אליהם בקיץ הבא ואפילו באלה שאחריו.

אופציות לקיץ הקרוב (צילום: יח"צ)

אופציות לקיץ הקרוב (צילום: יח"צ)

העונה בולט במיוחד טרנד הבוהו שיק שנמצאים באתר בכמה אופציות של שמלות וחולצות. בנוסף יש גם כמה שמלות ג'ינס מצויינות ואפילו אוברולים קצרים. אם את כבר בשוונג, נעלי אספדריל ג'ינסיות לגמרי סוגרות כאן את הפינה. הבדים הקלילים והאווריריים מככבים בהתאם לעונה החמה, ובשילוב עם גזרות רחוקות מהגוף תמיד מדובר בבחירה האולטמטיבית – חפשי את שמלות הפפלום וגופיות הפליסה המוצלחות. שני פריטים שנולדו ללוות אחד את השניה הם שמלת הפרנזים הפשוטה והמנצחת ותיקי האוכף – מערב פרוע סטייל, אבל לגמרי בעדינות. את לבנו כבשה באופן סופי שמלת המקסי האוברסייז הכחולה ושמוטת הכתפיים.

>> הכתבה נעשתה בשיתוף קוביקה.

הקיץ הזה הולך להיות בהיר (צילום: יחצ)

הקיץ הזה הולך להיות בהיר (צילום: יחצ)

והנה כמה אקססוריז שאהבנו במיוחד:

נעליים ותיקים ששווה לבדוק

נעליים ותיקים ששווה לבדוק

השאירו תגובה