אין לתאר: כפכפי אצבע של סן לורן נמכרים ב-1,900 שקלים

ואפילו לא מדובר בכפכפים שעשויים מעור משובח, אלא בכפכפי גומי פשוטים, כמו אלו שהיינו קונים בטיילת באילת בסוף שנות התשעים. מה הבא בתור? שרוואלים עם פרינט להבות ודולפינים של שאנל?

מאת  | ‏ 25 ינואר 2016
הדוגמן של האתר ssense מראה - ככה אמורים לנעול את כפכפי האצבע של סן לורן (צילום: ssense)

הדוגמן של האתר ssense מראה – ככה אמורים לנעול את כפכפי האצבע של סן לורן (צילום: ssense)

בכל הקשור לבתי אופנה גדולים, למדנו לצפות למופרך מכל. מחזיק מפתחות ב-200 דולר? כולנו שקלנו לקנות בסתר, טי-שירט ב-500 שקלים? ראינו יותר מדי כאלו. אבל את הפריט הבא ממש לא צפינו – כפכפי אצבע מגומי רך, בדיוק, אבל בדיוק, כמו אלו שהיינו קונים בטיילת באילת בסוף שנות התשעים, כולל רצועות הבד והפסים הצבעוניים. רק שבמקום זוג ב-40 שקלים, בשנת 2016 הם עולים 1,950 שקלים, ומגיעים עם לוגו של סן לורן.

אז איך משווקים כפכפי גומי במחיר שערורייתי כזה? ובכן, כדאי להתחיל במשפט "מיוצר באיטליה". הרי כל מה שמגיע עם חותמת שכזו, בניגוד לסין, מקבל באופן מיידי הילה יוקרתית ואיכותית, כזו שלא מנוצלת על ידי ילדים קטנים שמעולם לא ראו חוף ים, אליו אמורים ללכת עם הכפכפים הללו. שנית, הפכו אותו למרכיב חשוב בטוטאלוק אותו אתם מעוניינים למכור. באתר השופינג ssense שידכו את הכפכפים לדוגמן צנום, עצוב במידה, שלבוש ומאובזר במה שעל פני השטח נראה כמו האאוטפיט של "הגבר החדש". זה שלא מפחד ללבוש סריג אוברסייז, מכנסיים מחויטים וכפכפי אצבע, כאילו הוא חי באטמוספרה אחרת, בה הטמפרטורה שונה בין פלג הגוף העליון שזקוק לסוודר, לבין התחתון בו צריך לאוורר את כפות הרגליים.

כעת נשאלת שאלת השאלות – מי רוכש כפכפים כאלו? האם מדובר בבעלי ממון עם יצר נוסטלגי עמוק? מכורי אופנה שמוכנים ללכת עם כל לוגו, גם אם מדובר בנוק-אוף לפריט "פושטי" ועממי ביסודו? תהיו בטוחים שהכפכפים האלו עושים את דרכם בדואר ללא מעט אנשים. מעולם לא טענו שאופנה היא לא עדריות לשמה.

יש לזה לוגו, זה מה שכנראה חשוב (צילום: ssense)

יש לזה לוגו, זה מה שכנראה חשוב (צילום: ssense)

האם אתם מבחינים בין זה של סן לורן לבין זה של TEVA, שעולה 139 שקלים? ׁ(צילום: ssense, shoes.com)

האם אתם מבחינים בין זה של סן לורן לבין זה של TEVA, שעולה 139 שקלים? ׁ(צילום: ssense, shoes.com)

השאירו תגובה

 

  • בסיני הם עלו 20 ש"ח בשנות התשעים..????

    מאת: אורח |‏ 27 בינואר 2016 | 00:28
  • כשכסף זה כמו אוויר… אז למה לא לקנות ב2000 שקל כפכפים. יש אנשים שקונים אוויר מירושלים ויש שקונים כפכפים.. הכול בסדר

    מאת: עופרה |‏ 26 בינואר 2016 | 14:17