קיבלו את החותמת: כוכבי זולנדר על שער ווג
תעשיית הקולנוע בהוליווד ותעשיית האופנה העולמית לא בדיוק ידעו איך לאכול את "זולנדר" שובר הקופות שצוחק על תעשיית האופנה. רגע לפני יציאת סרט ההמשך, קיבלו כוכבי הסרט את החותמת האופנתית כשהם מככבים על שער מגזין ווג. אז למה בכל זאת קרל לגרפלד לא אהב את הקטע וסירב להשתתף בסרט? כל הפרטים
הציפייה לקראת עלייתו של סרט ההמשך "זולנדר 2" מגיעה כמעט לשיאה, עם חשיפתו של שער גיליון פברואר של המגזין "ווג". לאחר שכוכבי סרט הקאלט דרק זולנדר (בן סטילר) והנזל (אוון ווילסון) צעדו במרץ האחרון על מסלול התצוגה של בית האופנה ולנטינו, נמשכת ההקסמות של עולם האופנה מהדמויות של הסרט, כשאת השער של המגזין כובשים זולנדר ופנלופה קרוז שמככבת לצידו בסרט ההמשך.
כשהוא חמוש בחליפה של דולצ'ה וגבאנה וחבוק בזרועותיה של קרוז הלובשת שמלת קאט-אאוט כחולה של ראלף לורן, ניצב זולנדר אל מול המצלמה של הצלמת הנודעת אנני ליבוביץ'. סדרת הצילומים המלווה את השער, מהווה הומאז' פארודי לצילומי עבר אייקונים של המגזין דוגמת תצלום האופנועניות של הצלם פיטר לינדברג משנת 1991. באחד הצילומים מופיע זולנדר בחדר איפור כשלצידו דוגמניות העל ג'יג'י חדיד, ג'ואן סמולס וג'ורדן דאן ובאחר, עורך מדידות של חליפה בעיצובו של אלכסנדר וונג החולק איתו את הפריים.
הסרט החדש צפוי לכלול הופעות אורח של אושיות בכירות בתעשיית האופנה. מארק ג'ייקובס, אחד השמות שכבר נחשפו, העיד כי היה נרגש לומר כן לכותב, לבמאי ולכוכב הסרט- סטילר. הדמות היחידה שהיעדרותה מהסרט מושכת התעניינות היא זו של קארל לגרפלד שהתראיין בעבר למגזין "הלו" והעיד כי לא אהב את הסרט הראשון וכי אין ברצונו לקחת חלק בסרט. סטילר מצידו, עדיין לא התייאש מהאדון הראשון של עולם האופנה ואמר בראיון לווג כי הוא מודע לכך שלגרפלד הוא אישיות אייקונית וכי אי השתתפותו גורמת לו לשברון לב. יחד עם זאת, הוא עדיין מלא תקווה שאולי יום אחד, כשהוא יעבוד על סרט נוסף בסדרה, לגרפלד יתרצה ויסכים.
ההצלחה של הסרט, שלא זכה לתגובות נלהבות ישר עם עלייתו, והחיבוק לו זוכות הדמויות שלו מצד עולם האופנה, אינם מובנים מאליהם. סטילר סיפר כי העבודה על הסרט הראשוני התבצעה מעט באפלה. הוא העיד שבמרבית הזמן, העבודה התבצעה במנותק מהסצנה האופנתית ומהתעשייה הקולנועית ושרבים לא ידעו איך "לאכול" אותו. הבאזז שנוצר סביב ההשתתפות של כוכבי הסרט בתצוגה של ולנטינו, וללא ספק החותמת שהעניק מגזין "ווג" לדמויות של הסרט, מהווים אישור, שלפחות בכל מה שקשור לזירה האופנתית, הקיימות של הסרט כבר לא מוטלת בספק.
השאירו תגובה