מה גלגל המזלות אומר על הרגלי השופינג שלכם?

עכשיו זה רשמי: זה לא אנחנו שמכורים לשופינג, זה המזל האסטרולוגי שלנו שמשפיע עליו. האסטרולוג הניו יורקי סמואל ריינולדס מפרק לגורמים את הרגלי הצריכה על פי מפות הכוכבים, וזה מדויק יותר ממה שאתם חושבים

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2015
המזלות על פי שרלוט אולימפיה

המזלות על פי שרלוט אולימפיה

תורת האסטרולוגיה גורסת כי גורלנו וגם אופיינו המולד, תלויים כולם במפות הכוכבים שמעל לראשינו. לכן אם הכוכבים שולטים בבחירות ובמאווים שלנו בכזו יד רמה, הרי שהם גם שולטים בטעם האישי שלנו ובנטיות ודפוסי השופינג. סמואל פ. ריינולדס, אסטרולוג אתר THE CUT, החליט להוכיח כי בחירות השופינג שלנו לא תלויות בנו, אלא בכלל במפת הכוכבים שלנו, ולכן יצר רשימה של איפיוני השופינג המתאימים לכל בני ובנות כל מזל. אז מה בוחר לנו הטעם האישי ובמה בוחרים הכוכבים? קבלו את הורוסקופ השופינג של כל מזל ומזל.

טלה
אם זה היה תלוי בכם, קניות היו ספורט אולימפי. אתם קונים כדי לנצח ולהיראות מעולה בזמן שאתם עושים את זה. אתם רוצים להיכנס, לכבוש ולצאת, אם אפשר כשהדיל הכי טוב באמתחתכם, ואם אפשר שזה יהיה משהו שאין לאף אחד אחר בעולם.

טלה - שופינג כספורט (צילום: אינסטגרם sukiwaterhouse)

טלה – שופינג כספורט (צילום: אינסטגרם sukiwaterhouse)

שור
אתם קונים עם תקציב ברור, אבל אפשר לפתות אתכם לחרוג ממנו, אם יש משהו איכותי מאוד שמלהיב אתכם. אתם אוהבים לצאת לשופינג לבד, בלי עזרה או התערבות של מוכרים. בסופו של יום, אתם רוצים לחזור עם משהו שאתם יודעים שישמש אתכם, יחזיק מעמד זמן רב ולא יעלה המון כסף.

שור - מעדיפים לקנות לבד (צילום: לוק דה פרנילה)

שור – מעדיפים לקנות לבד (צילום: לוק דה פרנילה)

תאומים
כמה שיותר- יותר טוב. זה מה שאתם אומרים לעצמכם בחדר ההלבשה כשאתם מודדים את אותם המכנסיים בכמה צבעים שונים. בגללכם המציאו את ההגבלה על פרטי לבוש שמותר לקחת לתא ההלבשה. כדאי לכם לעשות רשימת קניות לפני שאתם יוצאים. מותר לחרוג ממנה מעט, אבל לדבוק בה כמה שאפשר. תצאו אולי עם פחות שקיות, אבל יהיה לכם יותר כסף בכיס.

תאומים - אוהבים להעמיס (צילום: סופיה קופולה ללואי ויטון)

תאומים – אוהבים להעמיס (צילום: סופיה קופולה ללואי ויטון)

סרטן
חשובה לכם הנוחות יותר מכל דבר אחר, חוץ מעסקה ממש משתלמת. בעולם מושלם הייתם עושים את כל הקניות ברשת. אם אפשר בעזרת גרופון, ואם זה כבר בחנות, אז כשיש סייל ענקי ורק במקום שהסדרי החניה בו מעולים ונוחים.

סרטן - הייתם מעדיפים לקנות רק אונליין (צילום: אסוס)

סרטן – הייתם מעדיפים לקנות רק אונליין (צילום: אסוס)

אריה
כשיש לכם כסף אתם אוהבים לעשות שופינג במחשבה שכל פריט שרכשתם הוא השקעה כלכלית לטווח ארוך. כשהמזומן פחות נזיל אתם עדיין אוהבים לקנות, ורק בחנויות שנראות טוב, וכשהחיקוי ממש טוב. שופינג עשיר גורם לכם להרגיש מעושרים.

אריה - אוהבים יוקרה (צילום: גטי אימג'ס)

אריה – אוהבים יוקרה (צילום: גטי אימג'ס)

בתולה
אתם אלה שתשיגו הנחה על חולצה כי התפר שלה קצת עקום. יש לכם עין חדה לאיכות ואתם מזהים עסקה טובה ממרחקים. למרות שאתם גאים ביעילות שלכם, אתם יכולים לבזבז זמן יקר על האיכות של הפריט שאתם קונים. שימו לב שבסופו של דבר אכן תשתמשו בפריט שאתם קונים ועמלתם קשה ברכישה שלו.

בתולה - מזהים עסקה טובה (צילום: camilleovertherainbow)

בתולה – מזהים עסקה טובה (צילום: camilleovertherainbow)

מאזניים
עבורכם שופינג זה הרבה יותר כיף כשמישהו מצטרף אליכם ועוזר לכם לבחור, לא חשוב אם אתם קונים לעצמכם או לאחרים. אתם מבינים את ערכו של הכסף, אבל אתם אוהבים מבחר, ואולי קצת יותר מדי. יש גבול לכמות הפעמים שניתן לשאול את המוכר איזה פריט יותר יפה בעיניו לפני שתחליטו מה אתם אוהבים בעצמכם. 

מאזניים - אוהבים לצאת עם מישהו לשופינג (צילום: פול אנד בר)

מאזניים – אוהבים לצאת עם מישהו לשופינג (צילום: פול אנד בר)

עקרב
אתם עושים שופינג כמו שחלק מהאנשים יוצאים למועדונים: זו חוויה שלמה שחייבת להיות לה משמעות. אתם אוהבים לדבר על העולם החומרני שמציע יותר מדי אפשרויות אבל שום דבר מזה לא מתאים לכם, ולכן תמצאו את עצמכם רק בבוטיקים מיוחדים. אתם צריכים להבין שלפעמים חגורה היא סתם חגורה, וצריך אותה כדי שלא יראו לכם את הטוסיק.

עקרב - בשבילכם לשופינג יש משמעות (צילום: גטי אימג'ס)

עקרב – בשבילכם לשופינג יש משמעות (צילום: גטי אימג'ס)

קשת
שופינג עבורכם זו הרפתקה, ואתם אוהבים את הצד האקזוטי. הבעיה עולה כשאתם צריכים לקנות מתנה למישהו אחר. במקרים כאלה כדאי לדבוק בדברים בסיסיים. זה יכול לגרום לכם להיות מאוד לא סבלניים. כדאי לכם לעשות שופינג מסוג זה בשעות שאינן שעות לחץ, כך שלא תרגישו מתח.

קשת - שופינג הוא הרפתקה אקזוטית (צילום: fashionmenow)

קשת – שופינג הוא הרפתקה אקזוטית (צילום: fashionmenow)

גדי
איש לא מבין את ערכו של כסף טוב מכם. מצד שני, יש לכם הרבה עיסוקים, ואתם לא מתכוונים לבזבז זמן רב בפשפוש אחר מציאות. כדאי לכם לברר מראש על מכירות מיוחדות ולגשת לחנויות בזמן הסייל.

גדי - מבינים את ערכו של הכסף (צילום: זאדיג & וולטר)

גדי – מבינים את ערכו של הכסף (צילום: זאדיג & וולטר)

דלי
אתם אוהבים חנויות ועסקים בעלי לב, או כאלה בעלי השפעה על העולם. אתם גם אוהבים לעשות בחירות מושכלות לגבי מה שאתם קונים וממי אתם קונים. כדאי לכם לאזן את הלב והעקרונות אל מול התקציב שלכם, כי הממון שלכם לא תמיד תואם את הערכים והמצפון המוסרי.

דלי - שופינג עם מצפון (צילום: h&m conscious)

דלי – שופינג עם מצפון (צילום: h&m conscious)

דגים
פעמים רבות תמצאו את עצמכם נכנסים לחנות בגלל הווייב שלה ולא בגלל הבגדים שמוכרים בה. אם תכנסו לחנות שיש בה היצע רב והמון אנשים, רוב הסיכויים שמהר מאוד תזדקקו להפסקה. תזכרו לנשום עמוק. שופינג אמור להיות חוויה מהנה ומחייה, לא משהו שמכניס אתכם לבהלה, ומכבידה על העיניים והארנק.

דגים - נכנסים לחנות בגלל הווייב שלה (צילום: ג'נרל סטור)

דגים – נכנסים לחנות בגלל הווייב שלה (צילום: ג'נרל סטור)

השאירו תגובה