סופר מוסקינו: האחים מריו כמו שלא ראיתם

זוכרים את האוברול והשפם של סופר מריו של חברת נינטדו מתחילת הניינטיז, אז עכשיו הוא חוזר ובגדול. ג'רמי סקוט, המעצב הראשי של בית האופנה מוסקינו, הוציא קולקציית קפסולה מלאת הומור ונוסטלגיה. וכן, זה יקר בטירוף

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2015
קולקציה מלאת הומור ונוסטלגיה (צילום: יח"צ)

קולקציה מלאת הומור ונוסטלגיה (צילום: יח"צ)

דורות רבים של ילדים ליוו את סופר מריו במסעותיו השונים בעולמות מפוקסלים וצבעוניים. מריו האיטלקי, בעל האוברול והשפם, לעולם לא שינה את הסטייל האיקוני שלו, ועכשיו הוא מופיע, מפוקסל וחמוד מאי פעם, על גבי סוודרים ותיקים יוקרתיים כחלק מקולקציית קפסולה מלאת הומור ונוסטלגיה, של מוסקינו וחברת נינטנדו.

ג׳רמי סקוט נראה כבחירה טבעית עבור קולקציה כזאת, והוא לא הלך רחוק עם הדימויים, וכשבא לעשות כבוד לנינטנדו, לקח את זה מאוד אחד לאחד, מלא הומור וילדותיות מתפרצת. זו לא הפעם הראשונה שסקוט משלב אייקונים מעולם הפופ הילדותי בעיצובים שלו. רק לא מזמן ראינו אותו משתף פעולה עם ברבי, ובעבר התארחו בוב ספוג, הלוני טונס והפאוורפאף גירלס בעיצוביו הצבעוניים. פרוייקט ׳סופר מוסקינו׳, שנוצר בשיתוף פעולה מלא עם נינטנדו לרגל חגיגות השלושים למריו, כוכב הצמד האחים סופר מריו, מציג עוד דמויות אהובות ממשחקי המחשב, שהפכו גם לסרטים, קומיקס ואנימציה. אפשר למצוא על הפריטים גם את האח התאום לבוש הכחול לואיג׳י, את הנסיכה פיץ׳, פטריות, צבים, מטבעות זהב ועוד סמלים מוכרים שידגדגו לילידי שנות השמונים באצבעות.

מצחיק משעשע אבל יקר להחריד (צילום: יח"צ)

מצחיק משעשע אבל יקר להחריד (צילום: יח"צ)

למרות שמדובר בפריטים שהם די בייסיקים, ומרבית הבגדים הם טי שירטים וסוויטשירטים אוברסייז בצבעים עזים, דומים להפליא לקולקציית הלוניטונס של מוסקינו, המחירים ממש לא בייסיק. מהפריטים שעלו בינתיים לאתר אפשר למצוא טי שירט מודפסת שעולה 183 יורו, וסווטשירט – 549 יורו. חגורת מוסקינו עם כוכבי זהב מחייכים תעלה לחובבי הנוסטלגיה 243 יורו, תיק גב חמוד בסגנון בית ספר, עליו מודפסות לא מעט דמויות, עולה 795 יורו, ותיק יד נשי עם הדפס של מטבעות זהב, גולת הכותרת של הקולקציה, עולה 918 יורו.

״מוסקינו גאה להכריז על פרוייקט סופר מוסקינו״, נכתב באתר הלייבל, ״שנהגה בשיתוף פעולה עם נינטנדו על מנת לחגוג יום הולדת שלושים לאחת הדמויות הכי אהובות ופופולריות שלהם: מריו מהאחים סופר-מריו. הקולקציה תכלול טי שירטים מודפסים וסוודרים סרוגים, לצד מבחר תיקים ואקססוריז מעור. כולם מותאמים אישית ומביאים דימויים מההרפתקאות של מריו. הקולקציה תהיה מוצעת למכירה באתר, בבוטיקים של מוסקינו וחנויות היוקרתיות ביותר מסביב לעולם״.

ילידי שנות השמונים, הקולקציה הזו כל כך בשבילכם (צילום: יח"צ)

ילידי שנות השמונים, הקולקציה הזו כל כך בשבילכם (צילום: יח"צ)

סוודר מושלם לחנוכה (צילום: יח"צ)

סוודר מושלם לחנוכה (צילום: יח"צ)

לא האמינו שזה קורה להם (צילום מסך)

לא האמינו שזה קורה להם (צילום מסך)

 

השאירו תגובה