למה כולן מצלמות את מדף האיפור שלהן?

כבר שנים שעיתוני נשים אוהבים לחקור את תכולת תיק האיפור של נערות השער שלהם, אבל לאחרונה זה עבר לפסים אישיים יותר. אתרים, מגזינים והאשטגים נכנסים אל חדרי חדרים ומסקרים את מדפי האיפור הביתיים של הנשים היפות והמעניינות בעולם. החטטנות עולה שלב ואנחנו לגמרי נסחפים אחריה

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2015
הכי חטטני שלנו. מה מסתתר במדפי האיפור של האיט גירלס? (צילום: אמילי ווייס ל-into the gloss)

הכי חטטני שלנו. מה מסתתר במדפי האיפור של האיט גירלס? (צילום: אמילי ווייס ל-into the gloss)

יש משהו במוצרי איפור וטיפוח. אולי זו ההבטחה לעור זוהר, עיניים חתוליות ושפתיים חושניות. אולי זה יותר הקנקן ופחות מה שבתוכו – הם תמיד ארוזים כל כך יפה. כך או כך, לאסופה של קרמים, צלליות, סמקים, אודמים ושות' (ואלוהים יודע שיש עוד הרבה שות') יש איזה אפיל חמקמק שגורם להם להיראות כמו סלסלת ממתקים צבעונית ונוצצת. חברות האיפור והטיפוח יודעות ומנצלות את זה היטב, ולאחרונה נדמה שגם הבלוגים והמגזינים בהחלט ערים למשיכה הטבעית הזאת, כשמדורים שמספקים הצצה למדפי איפור מרחבי העולם הפכו לאלמנט הכרחי.

הצורך שטרנד הצילומים הזה עונה עליו הוא מוכר וידוע. אתן יכולות להשתפך עד מחר על הצבעוניות של הסלון ועיצוב החלל של המטבח, אבל עמוק בלב אתן יודעות שכשאתן מבקרות בבית של מישהי אחרת, אתן רק רוצות לרוץ לשידת האמבטיה ולבחון את הרכב קרם הלילה או את מותג המסקרה של המארחת. עכשיו תחשבו שהייתן יכולות לעשות את זה בבית של ג'יג'י חדיד, אלכסה צ'אנג או קלואי קרדשיאן. ובכן, אם תרצו אין זו אגדה. כלומר, עדיף שלא תבנו על סיור אישי מודרך בין חדרי האחוזה, אבל בכל הנוגע למדף האיפור – אתן במרחק קליק משם.

מגירת האודמים של קלואי קרדשיאן. נו ביג דיל (צילום: טום ניוטון ל--into the gloss)

מגירת האודמים של קלואי קרדשיאן. נו ביג דיל (צילום: טום ניוטון ל–into the gloss)

האתר Into the Gloss הוא רק אחד מהרבים שמספקים את הצורך האובססיבי הזה, אבל הוא ללא ספק מאכלס את אוסף המדפים העשיר ביותר, תרתי משמע. המדור "The Top Shelf" הוא הפופולרי ביותר של האתר הנחשב, ובו מתראיינות דרך קבע שלל מעצבות, סטייליסטיות, עורכות, דוגמניות, שחקניות, מוזיקאיות ושאר איט גירלס מזדמנות, ומספרות על שגרת האיפור והטיפוח שלהן בצירוף פריימים מעוררי קנאה. כוכבי המדף העליון, למקרה שתהיתן, הם על פי רוב גווןwoo  ruby מקולקציית הליפסטיקים של מאק, קרם הפנים האפקטיבי להפליא ויקר להחריד של La Mer, ומעגל הריסים המיתולוגי של חברת שו אומורה.

ומי מתאים יותר לקדש את המגמה אם לא האינסטוש הישן והטוב? התיוג ITGTopShelfie# מאפשר גם לבנות העם הפשוטות לחלוק עם העולם את סודות המדף שלהן, ואם הוא ממש פוטוגני – אפילו למצוא את עצמן בין קרלי קלוס לג'סיקה אלבה באתר הנחשק. אז איך קוראים לגוון הלק שהכי עושה לך את זה? איפה קונים את הגלוס שאת מכורה אליו? מה גורם לריסים שלך להיראות כמו אלה של אביבית בר זוהר? עשי טובה, ספרי לחברותיך. או יותר טוב – צלמי, תמונה שווה אלף מילים.

להכניס קצת פאן בין מוצרי האיפור (צילום: אמילי וייס ל-into the gloss)

להכניס קצת פאן בין מוצרי האיפור (צילום: אמילי וייס ל-into the gloss)

זה כזה פוטוגני (צילום: אינסטגרם jenizmm)

זה כזה פוטוגני (צילום: אינסטגרם jenizmm)

גם אצלכן הלקים מסודרים ככה? (צילום: אמילי וייס ל-into the gloss)

גם אצלכן הלקים מסודרים ככה? (צילום: אמילי וייס ל-into the gloss)

כמו להיכנס אל נבכי העולם של היפות והנכונות (צילום: אמילי ווייס ל-into the gloss)

כמו להיכנס אל נבכי העולם של היפות והנכונות (צילום: אמילי ווייס ל-into the gloss)

בשמים הם כמו פרחים (צילום: אינסטגרם mns93_)

בשמים הם כמו פרחים (צילום: אינסטגרם mns93_)

לה מר, לה מר, לה מר (צילום: טום ניוטון ל-into the gloss)

לה מר, לה מר, לה מר (צילום: טום ניוטון ל-into the gloss)

הבלגן חוגג. מדף האיפור של לאה סיידו (צילום: אמילי וייס ל-into the gloss)

הבלגן חוגג. מדף האיפור של לאה סיידו (צילום: אמילי וייס ל-into the gloss)

השאירו תגובה