"אני לא משמינה כמו חיילות אחרות"

מעריצים עוצרים אותה ברחוב, בתי אופנה מטיסים אותה מסביב לעולם, היא מתמנגלת עם ריהאנה במסיבות ויושבת לסמול טוק עם ז'אן פול גוטייה. אבל זה רק בחו"ל. עכשיו שני זיגרון, הדוגמנית הכי מצליחה שאתם לא מכירים, מתכוונת להפוך גם לכוכבת ישראלית. תסמכו על אבא שלה שזה גם יקרה

מאת  | ‏ 5 נובמבר 2015
שני זיגרון. הולכת להפתיע ובגדול. מתוך צילומים ל- hypo-mania  (צילום: גורן ליובונצ'יץ)

שני זיגרון. הולכת להפתיע ובגדול. מתוך צילומים ל- hypo-mania (צילום: גורן ליובונצ'יץ)

שני זיגרון לבושה במדי דקרון עם זנב סוס מתוח בחוזקה לאחור. היא יפה להפליא ומדוגמת להחריד, נראית כמו פרסומת מצוחצחת לצבא ההגנה לישראל, וכשאני אומרת לה את זה היא מתרגשת. "באמת? וואוו, תודה! חכי, אני אספר לאבא", היא מחייכת. שתי שניות לאחר מכן היא מקיימת את ההבטחה: שולפת את הסלולרי, מתלבטת אם להתקשר לאבא ולבסוף מחליטה לחכות קצת. במקום זאת היא מראה לי תמונה שלו בסמארטפון, עיניה נוצצות מגעגוע. יש כל מיני דרכים להגיב למחמאה: להסמיק, לבטל או לאמץ, אבל אצל הדוגמנית הבינלאומית הזאת זה תמיד נגמר אותו דבר – צלצול לאבוש.

"מאז ומתמיד אבא שלי היה מעורב אצלי בכל דבר", היא אומרת, "תמיד הוא שמע על כל פרט בחיים, כל דייט שיצאתי אליו. אפילו כשקיבלתי מחזור הוא הראשון שידע, ולא הייתה לו שום בעיה עם זה. ההורים שלי התגרשו כשהייתי בת שנה אבל שניהם גרו ברעננה, ולכן היינו יום פה ויום שם וביליתי איתו הרבה, עד שהעסק נהיה מסובך כשהתחלתי לדגמן ואז עברתי להיות אצלו כל הזמן. אבא נכנס לעניינים, בא איתי לאודישנים, שמע איתי הרבה 'לא', עד שהתחלנו להצליח".

הכירו את האב: גולן זיגרון, צורף תכשיטים בן 44 מהשרון, ואבא מאוד מעורב. הוא לא יושב איתנו בראיון, שמתקיים אחרי משמרת צבאית בקריה, אבל הוא נוכח כאן בכל. כשניפרד, שני תיקח רכבת בחזרה הביתה, לדירה שהם חולקים בהוד השרון. גם כשהיא טסה לחו"ל הוא בא איתה, מלווה אותה בכל צעד בקריירה שפצחה בה בגיל 16, והוא מעורב בכל אספקט בחייה. כן, בהכל. "אם אבא רואה שאני חוגגת עם אוכל הוא שומר עלי ומעיר לי. לפעמים אני שואלת אותו, אבא מה כדאי לי לאכול לקינוח? יוגורט או שוקולד? ויש לו דעה. אתמול אכלתי פיצה והעליתי את זה לסנאפצ'ט, ואבא דווקא פירגן".

את מכירה את הביטוי "פוּשר", מישהו שדוחף להצלחה?
"כן, כן, שמעתי גם שיש סדרה כזו. זה באמת דומה לאבא שלי, אבל הוא אפילו יותר מזה".

לפעמים זה נובע מהורים שרוצים להיות בעצמם באור הזרקורים.
"לא אצלנו.  אבא שלי פשוט אוהב יופי, משם זה בא, מהאמנותיות שלו. כשהוא מלווה אותי לאודישן הוא מחכה בחוץ, לא נכנס, לא מפריע. כשאני בתצוגות אופנה הוא יושב בשקט בחוץ עם הפלאפון שלו. אבל כשאני חוזרת הוא תמיד רוצה לשמוע הכל, את כל הדברים הקטנים. הוא כבר ממש מבין בעולם הזה, לדעתי הוא צריך להיות סוכן. הוא רואה נשים ברחוב ויודע שהן יכולות להיות דוגמניות. הצעתי לו שיעבוד עם אלינור שחר, הסוכנת שלי, אבל הוא אומר שיש לו רק מטרה אחת – אני. כשאני חושבת על זה, זה קצת כמו בר רפאלי ואמא שלה, רק שאבא שלי לא היה דוגמנית".

ואיפה אמא שלך בכל זה?
"אה, היא מייחצנת אותי מול השכנים ברעננה".

אבא גולן זה שתמך בה כל הדרך להיות דוגמנית (צילום: באדיבות סוכנות אלינור שחר)

אבא גולן זה שתמך בה כל הדרך להיות דוגמנית (צילום: באדיבות סוכנות אלינור שחר)

עסק ושמו שני זיגרון

אני פוגשת אותה ברגע מפתח בקריירה שלה, נקודת זמן בה ההצלחה הבינלאומית המרשימה של זיגרון (20) מתרגמת סוף סוף לקצת נחת מקומית. מאז שבוע האופנה האחרון, שהתקיים בתל אביב רק לפני שבועיים, העיר התמלאה בבאזז חיובי סביב הדוגמנית היפהפייה שצעדה על מסלולי רבות מהתצוגות. עבור רבים מבאי האירוע, זו הייתה הפעם הראשונה בה נחשפו אליה – אבל אלו שעוקבים אחרי הקריירה שלה יודעים ששבוע האופנה המקומי הוא רק עוד משימה ביומן עבודות עמוס במיוחד. בעונות האחרונות השתתפה זיגרון בשבועות האופנה של ניו יורק, מילאנו ופריז, צעדה בגאון עבור מותגים כמו J.CREW, ויויאן ווסטווד וז'אן פול גוטייה, שאף בחר בה להצטלם לקטלוג שלו. מאחוריה גם קמפיין לאתר אסוס הבריטי והפקה בווג בריטניה. בארץ, כאמור, כמעט לא מזהים אותה. "לפעמים אנשים ניגשים אלי כאן ואומרים לי שאני צריכה להיות דוגמנית", היא צוחקת, "אני אומרת להם 'וואלה, אולי, אני אנסה'".

עד לא כל כך מזמן, הפוטנציאל המקצועי שלה היה הרבה פחות ברור עבור העוברים ושבים. כמו לא מעט בנות במקצוע הזה, גם שני (מטר שמונים היום) הרגישה בתור נערה שהגובה שלה, שנבט מהר, הוא לאו דווקא אטרקטיבי, במיוחד לא לבנים. תוסיפו לזה משקפיים, גבות לא מסודרות ואח קטן שקורא לה עד היום "מכוערת", ותבינו למה הרבה ביטחון עצמי לא היה שם. אלא שאביה ראה משהו אחר. "לא מצאתי את עצמי הרבה שנים", היא אומרת, "לשיעורי בלט לא התאמתי כי המורה רצתה שכל הרקדניות יהיו אחידות בשורה, בלי אחת שתבלט לגובה. אז ניסיתי כדורסל אבל המורה אמרה שאני חלשה מדי. יום אחד בכתה ו' חזרתי הביתה בוכה, כי אין לי חבר ולכל הילדות שנמוכות ממני יש. אבא שלי אמר לי אז – שני, את הכי יפה בעולם. את יכולה להיות גם דוגמנית אם תרצי".

ועכשיו אתם מתפרנסים מזה?
"כן, אפשר לומר. אנחנו שותפים לעסק ששמו שני זיגרון. ואנחנו רוצים להגיע לטופ. פראדה, שאנל, להכי גבוה שיכול להיות".

לא תפסיק עד שתדגמן לפראדה. בצילומים לרשת עמנואל (צילום: שי יחזקאל)

לא תפסיק עד שתדגמן לפראדה. בצילומים לרשת עמנואל (צילום: שי יחזקאל)

בכתה י', שני מצאה עצמה מיוצגת על ידי סוכנותIMG  בניו יורק, ו-ELITE בלונדון. נוסעת לאודישנים ופגישות בחו"ל, מפסידה לימודים, מהווה נושא לשיחה ברעננה הרדומה. "הייתי חוזרת לבית ספר ואנשים היו בשוק, כי לא ראו אותי איזה חודש ופתאום אני שם. והיו כאלה שאמרו, היא? למה היא דוגמנית בכלל? אמרתי להם 'נכון, צודקים'".

נשמע שיש הרבה בדידות בחוויה הזאת.
"התקשיתי למצוא חברים שיתאימו לי. הפסדתי טיולים שנתיים, את הטיול לפולין. טוב, זה לא כיף אבל בכל זאת, באסה. החברות התחילו להפגש בימי שישי ולצאת לברים, לא שזה מלהיב אותי כי אני לא שותה אלכוהול, אבל רציתי להיות חלק מהחוויה. מצד שני, זה קירב אותי יותר לאבא שלי. הייתה תקופה שגרנו בלונדון, אני והוא, והוא כל יום היה מסיע אותי למשרדים של אסוס שבהם הצטלמתי, הולך לסידורים, לוקח אותי בערב ועושה לי ארוחת ערב, ואז אני מספרת לו מה היה בעבודה. פעם הביאו הופעה של ריהאנה, היו שם דברים ענקים".

דיברת עם ריהאנה?
"לא, אבל פעם עבדתי בתצוגה עם, נו, איך קוראים לה? נעמי קמפבל!"

על מה מדברים עם נעמי קמפבל?
"לא יודעת, סתם ישבנו לנו ככה לפני תצוגה, כל הבנות. גם ריטה אורה הייתה שם. נעמי קמפבל נחמדה, היא מדהימה, ענקית, דיווה גבוהה. כשראיתי אותה אמרתי לעצמי שאני לא עושה מספיק ספורט".

"כן, אני ילדה קטנה"

לצד הליווי התומך הצמוד, התחילו להתגבש במשפחת זיגרון כמה חוקי בית שהאב מקפיד עליהם במיוחד. שני אולי מרוויחה לא רע בכלל, אבל גם צריכה לעמוד בכללים נוקשים: היא לא שותה, לא מעשנת, לא טסה לבד וכל תמונה שהיא מעלה לאינסטגרם צריכה לעבור אישור שלו. הכסף שהיא עושה, יחד עם המתנות מהבת מצווה – מוכנס עמוק לחסכונות, כי ככה צריך.

"נסיעת הדוגמנות הראשונה שלנו הייתה למיאמי, ושם אבא שלי ראה איך דברים מתנהלים וממש נבהל", היא מסבירה את הסיבה לכל זה. "היינו בדירה של דוגמניות ומישהי הגיעה באמצע הלילה, מסטולה, וכולן בעצם היו ככה. ילדות בנות 16 או 17 שנמצאות שם לבד בלי שיש מישהו שישמור עליהן עליהן. שנינו היינו המומים, אז הוא החליט שאני לא נוסעת לבד אף פעם".

בלונדון מזהים אותה ברחוב יותר מפה. שני במקפיין לאלמביקה (צילום: גורן ליובונצ'יץ)

בלונדון מזהים אותה ברחוב יותר מפה. שני במקפיין לאלמביקה (צילום: גורן ליובונצ'יץ)

את כבר בת 20.
"היום אני כבר כן נוסעת בעצמי, לדברים קצרים. בהתחלה לא הבינו אותו עם הכלל הזה, מה היא ילדה קטנה? כן, אני ילדה קטנה. קשה להסביר את זה לפעמים ללקוח, אבל בסוף הם מבינים. ילדה בת 17 היא באמת קטנה".

גם ההחלטה להתגייס לוותה בלחצים משפחתיים. "המשפחה המורחבת לא הייתה מקבלת את זה אם הייתי מוותרת על צה"ל", היא אומרת, "כולם עושים צבא במדינה, אז גם אני. זה פשוט ככה". כיום היא משמשת כפקידת לשכה של תת אלוף ("הגעתי לתצוגה של רנואר כולי מסריחה מהטירונות") ומנסה לשלב בין הקריירה הנוצצת בחוץ למציאות היומיומית במשרד. "בגלל העבודות הרחקתי את הפז"ם כל כך שאני היום כבר לא יודעת מתי אני משתחררת. אני מצליחה לפחות לא להשמין כמו חיילות אחרות, לא נוגעת בוופלות וקוראסונים".

בעבודה בחו"ל, יודעים שאת חיילת?
"לא כולם. חלק מהחברות הדוגמניות שלי יודעות, כי הן רואות אותי בסנאפצ'ט מעלה תמונות עם מדים, זה מגניב אותן. אנשים אחרים ששומעים חושבים שזה הזוי, לא קולטים את זה. חלקם צריכים לחתום לי על כל מיני טפסים מהצבא. אפילו ז'אן פול גוטייה חתם לי על טופס. מזל שהוא חולה על ישראל, שואל על תל אביב, מאוד ידידותי. בכלל, אני מרגישה כמו שגרירה למדינה, אומרת לכולם לבוא. זה מדכא לפתוח עיתון בלונדון ולראות שהכל על ישראל והכל רע רע ורע, וכותבים שרק אנחנו רעים. כולם מדווחים לא נכון, זה מעליב. אז אני עושה מה שאני יכולה".

כאן אוהבים בלונדיניות, עליי עפים בשבדיה

למרות המגבלות שמביא איתו השירות הצבאי, זיגרון עדיין חיה היום על מזוודות. דרום אפריקה, אוסטרליה, ניו-יורק – כולם יעדים קבועים בלו"ז השנתי שלה, ועם הזמן היא רק נהנית מזה יותר ויותר. "אני לא אוהבת שאומרים לי שבגיל 27 אצטרך למצוא משהו אחר לעשות, כי דוגמנות בשבילי זה באמת הנשמה", היא אומרת. "אם אני צריכה לטוס אני אטוס, זו העבודה שלי, וכשיהיו לי ילדים מקסימום אקח אותם איתי, למה לא? אפשר לשלב הכל. ואפשר גם להיות כמו גלית גוטמן, או מישהי בחדשות, או בתכניות בוקר. את לא חייבת לעצור את עצמך ולהיות קוסמטיקאית. אפילו כשאני מדברת איתך על זה עכשיו, אני קולטת כמה אני אוהבת דוגמנות".

כל אחד רוצה פידבק על מה שהוא עושה. גם אני. מתוך צילומים ל- hypo-mania (צילום: גורן ליובונצ'יץ)

כל אחד רוצה פידבק על מה שהוא עושה. גם אני. מתוך צילומים ל- hypo-mania (צילום: גורן ליובונצ'יץ)

חשוב לך להיות מפורסמת?
"תשמעי, מי לא רוצה פידבק על מה שהוא עושה? אבל אני נכנסת לאנשים לראש לאט לאט, סטפ ביי סטפ. זה מצחיק, בלונדון מישהי עצרה אותי ברחוב ואמרה 'זו את, הדוגמנית של אסוס!'. בארץ לא יודעים מי אני בכלל. כאן אוהבים דוגמניות בלונדיניות ועלי עפים בשבדיה, שם אני אש. אבל בסדר, בסוף גם בישראל יבינו. אני עדיין בונה את המותג שלי".

הסבלנות משתלמת: נכון להיום זיגרון כבר מובילה את קמפיין רשת עמנואל וסוגרת עונה רביעית כפרזנטורית של אלמביקה. במקביל, הצטלמה לאחרונה בניו יורק לקמפיין האינטרנט של חברת ההלבשה התחתונה אינטמיסי. יהיו שם תחתונים וחזיות – אבל לא טופלס, היא מבהירה.

"לא הצטלמתי אף פעם ערומה או בלי חלק עליון. זה יפה ואמנותי על בנות אחרות, אבל אני לא אעשה את זה. לא רוצה. עם הלבשה תחתונה אין לי בעיה למרות שברור לי שזה לא בדיוק כמו בגד ים, זה משדר משהו אחר. אבל דווקא מגניב אותי, המשחק הזה, כי אני הכי לא סקסית במציאות. אני יוצאת מהבית עם מכנס זרוק בדרך כלל".

התעשייה הזאת לא מכניסה אותך לסרטים על הגוף שלך? אלו סטנדרטים בלתי אפשריים.
"לפעמים יש אנשים עם אגו, סטייליסט או מאפר שיעירו על משקל או ידברו לא יפה. במקרים האלה אני פשוט קוראת לאבא שלי והולכת. בתקופה שלא עשיתי ספורט אמרו לי שאני שמנה מדי. יש בנות שזה שובר אותן ויש חזקות, זה תלוי מי מאחורייך.אניפעם הייתי חוגגת באוכל עם מקדונלדס, אבל כבר לא. אני יודעת מה ה-BMI שלי צריך להיות ואני עוקבת אחרי זה ולא רוצה לאבד את הנשיות".

כשהיא חוזרת לארץ, שני מרשה לעצמה לשחרר קצת את הדריכות ומשאירה פתח צר גם לחיי אהבה. אחרי מערכת יחסים של שלוש שנים, היו לה כמה התאהבויות קצרות, ועכשיו היא שוב יוצאת עם מישהו, אבל לא מוכנה לספר עליו כלום חוץ מזה שהוא "בן 21 וחתיך הורס".

מפורסם?
"לא", היא צוחקת, "אולי בגלל זה אני לא מפורסמת, כי לא יצאתי עם סלב. אני מחפשת מישהו שיהיה אמיתי, רציני. שפשוט יהיה האחד שלי".

ומה עם אבא? את מפרגנת גם לו יהיו חיי אהבה? נשמע כאילו כל חייו זה את.
"אני אשמח. למה לא? אבל זו צריכה להיות מישהי שתסתדר עם המשפחה שלו, אצלנו זה מעל הכל".

לכל השואלים: יש לה חבר (צילום: גורן ליובונצ'יץ)

לכל השואלים: יש לה חבר (צילום:שי יחזקאל לרשת עמנואל)

השאירו תגובה

 

  • יפה ומיוחדת, לא ברור מאיפה כל בנות ישראל עם המשקל העודף מביאות את החוצפה והקנאה להגיב כך. פשוט מזעזע לראות את חוסר הפרגון בחברה הישראלית, לא מכירה את הילדה הזו אבל כן רואים היא רק ילדה שהוריה שומרים עליה יופי יופי. ובינתיים, בזמן שכל המצקצקות רושמות עוד טוקבק ובולסות עוד קרמבו ואבולעפיה הילדונת מדגמנת במותגי על בחו"ל. פרופורציות? תנוחו רשעים.

    מאת: אורח |‏ 8 בנובמבר 2015 | 16:36
  • יש לה מבט של אני יודעת מה עשית בקיץ האחרון
    המבט שלה מממש מלחיץ..
    מבט רע..
    טוב, מתאים לאישיות.

    מאת: דורין |‏ 8 בנובמבר 2015 | 15:28
  • עפה על עצמה יותר מידי

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 23:20
  • ממש לא יפה סהכ

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 22:20
  • לא יפה בכלל אז שתרד מהעץ ותשאר בחוץ לארץ

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 20:12
  • לא יפה במיוחד אבל שאפו על ההצלחה
    מה שלא אהבתי זה שהיא אמרה "לא חייב לעצור את עצמך ולהיות קוסמטיקאית" סליחה מה הבעיה בלהיות קוסמטיקאית? יש כאלה שמרוויחות יפה מאוד ואוהבות את המקצוע אז מה רע? לא אהבתי את הזלזול הזה.
    ועוד משהו,לפחות זה מקצוע שאפשר לעבוד בו הרבה שנים שלא כמו בדוגמנות שמעיפים אותך ברגע שאת כבר לא נראית כל כך צעירה!!
    רדי מהעץ שטיפסת עליו.

    מאת: לולי |‏ 7 בנובמבר 2015 | 20:01
  • אל תקשיבו לתקשורת המסחרית שנמצאית בבעלות של הטייקונים ושמנסה כל הזמן לטמטם אתכם ולהסית לכם את הדעת מהנושאים החשובים באמת.

    היום כולנו יוצאים להפגנות נגד מתווה הגז שגונב לאזרחי מדינת ישראל את האוצר הכי גדול שהיה פה אי פעם. היום באים לקחת את מה ששייך לנו.

    https://www.facebook.com/j14live/photos/a.283402828354309.84294.274242409270351/1177069778987605/?type=3&hc_location=ufi

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 17:18
  • ישנם אנשים שטענו כי תגובות מרושעות משמע במקרה הזה, בהתאם לכתבה, אמיתיות, הן תגובות קנאיות.
    לא ולא.
    אנשים מתרצים כל דבר כקנאה.
    אז בואו ננפץ אשליה קטנה ונציג את האמת בפנים.
    אנשים שחושבים שמקנאים בהם הם אנשים ש-
    א. לא קיבלו מספיק פידבקים בחייהם לכן הם נותנים פידבקים לעצמם על ידי זה שהם מכניסים לעצמם לראש שמקנאים בהם כדי לגרום לעצמם להרגיש יותר טוב.
    ב. אנשים שחיים במן סוג של מצב תמדיי של שיגעון גדלות.
    אני לא מודעת לאיך הבחורה הזו תרמה לחיי.
    הם דוגמנית וזה בסדר, יש עוד בערך מיליארד דוגמניות. ולהיות דוגמנות זה לא תירוץ ללהיות טיפשה או בור ועם הארץ.
    מצטערת.
    אנשים שבאמת שלמים עם עצמם לא יחצינו את עצמם עד כדי כך ולא ינסו להתעלות על אף אדם.
    רק מראה שהיא חייה במירוץ אחרי הכלום והשום דבר שיום אחד יתנפץ, בעצם.. בשביל להבין את זה צריך שכל.. פה אין יותר מידי .. חבל.
    חבל מאוד..
    העטיפה לא מפצה על הטיפשות.

    מאת: טל |‏ 7 בנובמבר 2015 | 15:52
  • כל כך רדודה שבא להקיא! תשכילי טיפה לפחות!

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 15:33
  • ריקה מתוכן ומנציחה את התפיסה שדוגמניות הן גוף יפה ותו לא – חבל!
    (אגב, עקיצה לחברתה לסוכנות שלומית מלכה, שעשתה לה שם עם 'דובי' שכולנו מכירים…)

    מאת: א. |‏ 7 בנובמבר 2015 | 14:40
  • וואו היא פשוט עפה על עצמה… טיפת צניעות אין בה… ילדה שטחית ורדודה

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 14:24
  • חבל שאתם ככה תוקפים אותה, היא אמרה משהו קטן ועשיתם מזה פיל. אתם כנראה משועממים חסרי חיים אם מציק לכם המשפט הקטן הזה שיצא לה מהפה שאולי היה צריך להיאמר אחרת, אבל אנשים טועים ובמיוחד בראיון אם אמרת משהו לא במקום, זהו. שורפים אותך. לכו תחפשו תעסוקה במקום לרדת על דוגמנית מצליחה שמרוויחה הרבה יותר מכם ותעזבו אותה בשקט. לא הייתם רוצים שיגיבו בגסות על כל משפט שיוצא לכם מהפה, נכון? יופי. שבו בשקט. תפרגנו.

    מאת: דנה |‏ 7 בנובמבר 2015 | 11:39
  • יפה לכם שאתם מוחקים תגובות! בכל אופן בחורה דוחה שטחית ומתנשאת!!!

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 11:10
  • היא מהממת. והתגובות פה פשוט פתטיות.
    בהצלחה שני!

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 09:57
  • בעיה שכל המגיבים הם בני 10-12 התגובות פה לא ריאליות.
    מהסתכלות נטרלית ומבט מקצועי הילדה הזאת תצליח ובגדול בשווקים של אירופה

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 09:40
  • מזכירה את גל גדות

    מאת: יובל |‏ 7 בנובמבר 2015 | 09:38
  • וואי איזה קנאים , סוף סוף מישהי עם יופי קצת שונה.
    מדהימה !

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 09:36
  • לפרוייקט חדש באינטרנט דרושים אנשים המעוניינים לייצר הכנסה נוספת,משרה חלקית או מלאה,גילאי 18+,אפשרות להכנסה נוספת מהבית דרך רשתות חברתיות אפשרויות קידום שונות בארץ ובאירופה .
    לפרטים כנסו והרשמו:
    http://oppurtunitty.ravpage.co.il/oppurtunity
    Just now

    מאת: אורח |‏ 7 בנובמבר 2015 | 08:58
  • יפהפיה

    מאת: תמר |‏ 6 בנובמבר 2015 | 22:30
  • תנוחי.. ילדה של אבאלה

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 21:25
  • מצטערת לומר, שני את בחורה שטחית ומגעילה!
    באיזה זכות את אומרת ש"לפחות את לא משמינה כמו חיילות אחרות"?
    יש ככ הרבה חיילות ואפילו רוב (!) החיילות לא משמינות בצבא, חלקן מורידות אפילו במשקל.
    כדאי שתחשבי פעם באה לפני שאת מדברת. שלא תצאי כמו שיצאת עכשיו….

    מאת: ירדן |‏ 6 בנובמבר 2015 | 19:17
  • חבל שלקחתם משפט קטן מכל מה שהיא אמרה ושמתם אותו בכותרת.

    מאת: צליל |‏ 6 בנובמבר 2015 | 18:58
  • מהממת הכי יפה בארץ. אומנם לא מושלמת ( מצח קצר) אבל גם סופר מודלס אינן מושלמות. בהצלחה נדירה

    מאת: מוטי |‏ 6 בנובמבר 2015 | 18:54
  • רזה בגוף ורזה בשכל. מושלם לא?

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 18:40
  • לא הבנתי מה הבעיה עם מה שאמרה? זה מאד נכון שחיילות מגיעות לצהל ומשמינות. אני בתור אחת שמעולם לא זזה מהמשקל שלה עליתי שבע קילו שבמזל קלטתי בזמן והורדתי בחזרה מהר מאד, אין כמעט חיילת שלא עולה במשקל וזו עובדה אז מה כל התגובות הבהמיות על הילדה

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 16:08
  • יפיפיה וחכמה! מותר לה להגיד הכל הרוויחה ביושר!

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 15:54
  • לדעתי אחת הבחורות היפות שראיתי בחיי מהממת יפייפיה אמיתית

    מאת: זהבית |‏ 6 בנובמבר 2015 | 15:43
  • היא מהממת. הכתבה מזעזעת ושיטחית

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 15:39
  • הכל יכל להיות טוב ויפה, אילולא הפה שלה והבחירת מילים שהיא בוחרת להוציא ממנו. היא באמת מאוד יפה, אך ברגע שקוראים את מה שהיא מדברת, היופי לאט לאט יורד. הינה כמה שיעורים, ערכים ותכונות לחיים: ענווה וצניות – אין יפות מהן! אל תרקי לבאר שממנה את מגיעה, אין לך מושג מתי תצטרכי אותה! מאחלת לך שאת השיעור הזה לחיים לא תלמדי בדרך הקשה.
    רק הצלחות!

    מאת: אורחת |‏ 6 בנובמבר 2015 | 15:34
  • ילדה מהממת
    וסהכ ילדה
    אנשים צרי עין קנאים ומרירים
    מה הבעיה פשוט לפרגן לישראלית שמצליחה

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 14:53
  • בנוסף לעובדה שהיא לא יפה במיוחד היא נשמעת לא אינטליגנטית בלשון המעטה ושחצנית

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 14:40
  • הכי יפה גם מבפנים וגם מבחוץ. ומקצוענית אמיתית!!

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 13:45
  • מאיפה הגופייה השמנת שהיא לובשת עם המכנסיים הקצרים?

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 13:15
  • יפה מאד ומיוחדת, בהצלחה חמודה

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 13:04
  • וואאו

    מאת: .. |‏ 6 בנובמבר 2015 | 10:47
  • עוד ישראלית מהשוק שחושבת את עצמה…

    מאת: פומפה |‏ 6 בנובמבר 2015 | 10:29
  • יפה לכם לסנן תגובות…

    מאת: .... |‏ 6 בנובמבר 2015 | 10:15
  • הכותרת עצבנה אותי ממש.
    אפילו לא קראתי את הכתבה.
    ממש צריך להיות אדם נעלה ונאור כדי לא להשמין.
    נותנים כבוד לנשים שבסך הכל עושות את העבודה שלהן בתור דוגמניות כאילו זה שיא הגאונות.
    בגלל זה גדל פה דור של נערות בנות 15 מפגרות שעושות הכל כדי להבליט את הצלעות שלהן כי זה מה שעושה אותך אדם נעים וטוב יותר.
    איך את משווה את עצמך לחיילות אחרות?
    את חייבת להיות רזה בשביל העבודה שלך.
    לא כולן מקבלות כסף על זה שהן אוכלות סלטים חסרי טעם ועושות ספורט 8 שעות ביום.
    אולי צריך להתחיל לחלק תארים לבחורות שנמצאות מתחת לנורמה של ה – bmi שלהן וככה העולם יהיה יפה יותר.

    מאת: ... |‏ 6 בנובמבר 2015 | 08:44
  • נשמעת מתוקה ואינטילגנטית, ואין ספק שהיא יפהפיה :)

    מאת: רוני |‏ 6 בנובמבר 2015 | 08:09
  • עפי הראיון,עפי התשובות של "הדוגמנית" ,היא נשמעת טיפשה להחריד, מה את רוצה לומר שאת לא משמינה כמו החיילות האחרות ? גם אני לא השמנתי בתקופת הצבא, וכמו התשובה שלה האם יש לה חבר, כן, יש לי והוא חתיך הורס ,נו ו… מה את רוצה מאיתנו? בת 20 ומדברת כמו ילדה בת 15

    מאת: בתאל |‏ 6 בנובמבר 2015 | 07:14
  • גאוותנית! איכס

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 06:59
  • איזה מהממת ממש הורסת ….שתצליחחח!!!

    מאת: אלין |‏ 6 בנובמבר 2015 | 05:56
  • מהממממממת!!!!!!
    נשמעת בחורה לעניין!

    מאת: אורח |‏ 6 בנובמבר 2015 | 01:44
  • תתפלאי אבל יש כמה שכן מכירים אותך ואפילו זיהו. פשוט אין טעם לגשת לפעמים. :)
    בכל מקרה את מדהימה ובאמת ברמה בינלאומית, אין הרבה כאלה בארץ, ובאמת הרבה ממי שאלינור שחר מייצגת זה הכי חומר של חו"ל. עזבי אותך הארץ, שם זה הדבר האמיתי. כל הכבוד.

    מאת: שרון |‏ 6 בנובמבר 2015 | 01:01
  • זוגיות עם אבא זה לא לעניין! צאי מזה כמה שיותר מהר. ושאבא שלך ימצא לו חיים אחרים. חבל מאוד שפספסת את החיים החברתיים בתיכון, אבל זה כבר חלב שנשפך. עכשיו תעשי שינוי, לפני שתפספסי גם את שנות העשרים של חייך.

    מאת: מישי |‏ 5 בנובמבר 2015 | 23:43
  • טיול לפולין זה חא כיף? בטח שלא כי זה טיול שורשים! להכרת שורשי העם שלך. חבל שהפסדת לימודים נראה שלא למדת יתר מדי.

    מאת: אורח |‏ 5 בנובמבר 2015 | 22:34
  • משהיא עפה על עצמה … יותר מידי והיא בכלל לא נראית משהוא

    מאת: אורח |‏ 5 בנובמבר 2015 | 22:17
  • חמודה… לא לפגוע אבל יש יותר יפות ממנה. לא מצאתי בה משהו מיוחד ואני כאילו מפרגנת

    מאת: חן |‏ 5 בנובמבר 2015 | 20:33
  • חבל על היופי חולף תשתמשי בזה הקדושה צניעות את בת ישראל חומר למחשבה לא כפייה בהצלחה

    מאת: רמי |‏ 5 בנובמבר 2015 | 19:40
  • איזו שיטחיות.. כמה שיטחיות
    לפחות אני לא משמינה כמו כל החיילות האחרות
    חיה בסרט, רציני.
    אין לי כוח לצטט את כמות הטמטום שיוצאת לה מהפה.
    נגעלתי. ראיתי וקראתי מפורסמים ולא מפורסמים רבים שמתראיינים כאן למאקו, אבל בדבר כזה לא נתקלתי.
    פשוט בושה.
    אני בגילה ואל הוצאתי בחיי מילים ובורות כזו מהפה.
    גועל נפש.

    מאת: דניאלה |‏ 5 בנובמבר 2015 | 18:32
  • יהירה!!!

    מאת: אורח |‏ 5 בנובמבר 2015 | 18:20
  • מהממת

    מאת: שחר |‏ 5 בנובמבר 2015 | 17:55
  • גו'ק עם גוף יפה

    מאת: אורח |‏ 5 בנובמבר 2015 | 17:36
  • בבקשה תגידו לי מה יפה בה.

    מאת: אורח |‏ 5 בנובמבר 2015 | 14:52