צבא האמזונות של בלמיין: ג'יג'י וקנדל עולות על מדים

"ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר וג'ורדן הן חלק מהעולם שסובב את הבגדים שלי. הן בנות חזקות שיהפכו לנשים חזקות". כך הסביר אמש המעצב אוליביה רוסטאן במסיבת השקת שיתוף הפעולה בין רשת H&M לבית האופנה בלמיין. FF מדווח מניו יורק עם כל הפרטים על הקולקציה, האורחים הנוצצים וההופעה בהפתעה

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2015
ג'יג'י, קנדל וג'ורדן. חלק מהחיים של המעצב (צילום: יח"צ)

ג'יג'י, קנדל וג'ורדן. חלק מהחיים של המעצב (צילום: יח"צ)

בבניין עצום בוול סטריט ניו יורק סיטי, עלו אמש על המסלול אחת אחרי השניה האיט גירלז הכי חמות של עולם האופנה וביניהן: ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר וג'ורדן דאן. הסיבה: הצגת שיתוף הפעולה המדובר ביותר בעולם האופנה, זה שבין H&M ובית האופנה בלמיין. ואם אנחנו צריכים לתאר את האירוע במילה אחת מדויקת, נקרא לו – גלאם. זה הרגיש כמו מסיבה מטורפת של חגיגת אופנה בלתי נגמרת. את הדגמים ראינו בבוקר במסיבת עיתונאים שבמרכזה עמד מעצב הקולקציה, אוליביה רוסטאן, ילד הפלא של תעשיית האופנה העולמית ומי שמככב בלי סוף ברחבי הרשתות החברתיות. הילד השובב (כשאנחנו אומרים שובב אנחנו מתכוונים בעיקר לתמונות העירום שלו שהוא נוהג לשים על שערים של עיתונים), היה עד לפני כמה שנים אסיסטנט בבית האופנה רוברטו קוואלי, ועכשיו הוא מוביל את בלמיין למקום הכי נחשב בתעשיה.

הקולקציה היא אוסף מדויק להפליא של פריטים שלגמרי היו עובדים על המסלול של בלמיין, רק במחירים הרבה יותר שפויים. אפשר לומר שזה אחד משיתופי הפעולה היותר מוצלחים של הרשת שדוגלת בשת"פים עם מעצבים נחשבים אחת לשנה (בעבר ראינו את קרל לגרפלד, איזבל מארנט, מרג'יאלה ועוד). גילו הצעיר של רוסטאן מורגש בבחירת הפריטים. הילד בין ה-30 טוען שהוא גדל כילד שקנה לא מעט ב-H&M ובדיוק בגלל זה הוא מכיר טוב את הלקוחות שקונים ברשת, ולכן גם מבין כמה חשוב לתת ללקוחה שמעריצה מעצבי על את האפשרות לרכוש משהו עם כתב יד אמיתי.

אוליביה ברגע אינטמי עם קנדל (צילום: יח"צ)

אוליביה ברגע אינטמי עם קנדל (צילום: יח"צ)

הקולקציה כוללת 44 פריטים, קולקציה די רחבה במונחים של שיתוף פעולה שכזה, שבתוכה ניתן למצוא פריטים רקומים עם כתב היד הדיסטנקטיבי של בלמיין, לצד פריטים מחוייטים וקולקצית גברים תואמת. במסיבת העיתונאים סיפר רוסטאן שהמאבק הכי גדול עם H&M היה דווקא על אורך השמלות. הוא רצה אותן קצרצרות בעוד שהם רצו אותן קצת יותר ארוכות. בסופו של דבר הם נפגשו באמצע. "כשאנשים אומרים על הפריטים של הקולקציה כי זה עשיר וראוותני, זה לא בגלל שיש 200 אלף חרוזים על השמלה, אלא זה בגלל שאת יכולה ללבוש ז'קט גברי מחויט ולהרגיש חוזק וביטחון. זה בעיני הדבר הכי חשוב, להיות מי שאת. ללבוש שמלה רקומה קצרה עם ז'קט מעל ולהאמין בעצמך", מסביר רוסטאן .

"כשH&M שאלו אותי מה הויז'ן שלי לשיתוף הפעולה, עניתי – הבגדים, אבל גם העולם שסובב את הבגדים וכן ג'יג'י, קנדל וג'ורדן שהן חלק מהעולם שסובב את הבגדים שלי. הן בנות חזקות שיהפכו לנשים חזקות". צבא האמזונות של בלמיין (HMBalmaination#) צעד בבגדים נוצצים על מסלול התצוגה לצד דוגמניות כמו קרלי קלוס וטוני גארן כשבקהל ישבו עיתונאים, בלוגרים, סטייליסטים וכוכבות. רגע שיא הערב היה הופעה הבקסטריט בויז שהפתיעו בגדול והעיפו את הקהל.

קרלי קלוס על המסלול (צילום: יחצ)

קרלי קלוס על המסלול (צילום: יחצ)

הקולקציה נעה בין שמלות וז'קטים רקומים ברקמות אקסטרווגנטיות כמו ז'קט שחור מעוטר ברקמת פנינים, שרוסטאן מהמר שיהיה הפריט הנמכר ביותר בקולקציה, שמלת קטיפה רקומה בחוטי זהב, שמלת מקסי ורודה בשילוב עור מטאלי וחרוזים, ושמלה אחת יוקרתית במיוחד שכוללת 250 אלף חרוזים רקומים בעבודת יד. כיאה לכמות החרוזים, היא גם שוקלת כ-8 ק"ג, וממנה ימכרו רק כשתיים למידה בכל חנות בה תימכר הקולקציה. החלק השני של הקולקציה משתלב עם קולקציות הגברים ומפגין את כישורי החייטות של בלמיין וכולל ז'קטים טרנדים, מעילי עור, סריגים מטאליים וחולצות משי.

קולקציית הגברים קצת יותר מסחרית ופונה לקהל רחב יותר. רוסטאן מעיד כי עיצב את הבגדים בהשראת ארון הבגדים האישי שלו, ובעצם מדובר באוסף פריטים שהיה רוצה שישבו בארונות של אחרים. הטיימינג של הקולקציה אינו מקרי. זה בדיוק הזמן לרכוש דברים לתקופת הכריסמס ומסיבות הסילבסטר ברחבי העולם. הסוד בשיתוף הפעולה הזה, כמו בקודמיו, זה להנות מהעובדה שיש לך פריט של בלמיין בארון, אבל לדעת לבחור פריט שלא יהיה לך קשה להיכנס איתו לאירוע שיש בו עוד פאשניסטות שחיפשו בדיוק את אותו הדבר.

אוליביה מככב במסיבת העיתונאים (צילום: יחצ)

אוליביה מככב במסיבת העיתונאים (צילום: יחצ)

אלכסה צ'אנג לא מפספסת (צילום: יחצ)

אלכסה צ'אנג לא מפספסת (צילום: יחצ)

הפמליה של אוליביה (צילום: יחצ)

הפמליה של אוליביה (צילום: יחצ)

רגע לפני התצוגה (צילום: יחצ)

רגע לפני התצוגה (צילום: יחצ)

שימו לב לחגורות הזהב. הן שולטות בקולקציה (צילום: יחצ)

שימו לב לחגורות הזהב. הן שולטות בקולקציה (צילום: יחצ)

קנדל במדי א' (צילום: יחצ)

קנדל במדי א' (צילום: יחצ)

קיילי ג'אנר הייתה חייבת גם (צילום: יחצ)

קיילי ג'אנר הייתה חייבת גם (צילום: יחצ)

כל הנוצץ זהב (צילום: יחצ)

כל הנוצץ זהב (צילום: יחצ)

הפתיעו את כולם: הבקסטריט בויז (צילום: יחצ)

הפתיעו את כולם: הבקסטריט בויז (צילום: יחצ)

השאירו תגובה