מלחמת העקבים: הנעליים החדשות בחסות סטאר וורס

אופנת החנונים עולה שלב עם קולקציית נעליים של המותג הבריטי Irregular Choice שכולה עוצבה בחסות "מלחמת הכוכבים פרק 7: הכח מתעורר". הקולקציה תצא בסמוך ליציאת הסרט בדצמבר הקרוב. כל הפרטים על הנעליים שהכוח עמן

מאת  | ‏ 12 אוקטובר 2015
שהכוח יהיה עמכן ולא תיפלו מהעקבים. הנעליים החדשות והמדוברות (צילום: irregular choice)

שהכוח יהיה עמכן ולא תיפלו מהעקבים. הנעליים החדשות והמדוברות (צילום: irregular choice)

גיקים וסטייל – שתי מילים שפעם היו כמו שני צדדים של אותו מגנט, כבר מזמן זורמים יחד בכיף. עולם האופנה רק הולך ומתאהב יותר ויותר בחנונים, על המשקפיים הגדולים שלהם והסוודרים הצבעוניים. עכשיו, גם הנעליים נכנסות לעניינים עם צעד גדול לכיוון חובבי "מלחמת הכוכבים" עם נעליים חדשות של המותג הבריטי הפרוע ׳אירגיולר צ׳ויס׳ (המיובא לארץ על ידי "שופרא"). המותג שחרר אל הגלקסיה ליין נעליים שיצעד יד ביד עם הסרט החדש בסדרת ׳מלחמת הכוכבים׳ שאמור לצאת לאקרנים ב-18 בדצמבר.

״מלחמת הכוכבים פרק 7: הכח מתעורר״ הוא הסרט המצופה בקרב המוני המעריצים המושבעים של הסדרה, והנעליים הן מוצר נלווה רשמי. מייסד ׳אירגיולר צ׳ויס׳, גן סאליבן, עבד בצמידות עם חברת דיסני, בבעלותה החברה של ג׳ורג׳ לוקאס, על מנת לייצר מוצר שמתואר כ"ריאליסטי, השומר אמונים לדמויות המקוריות". לא מדובר פה על השראה חללית או משהו כזה, אלא על קולקציה בעלת 14 זוגות נעליים, רובן על עקבים, אך יש גם שטוחות, ובכולן משולבות דמויות מפוסלות מהסרטים, ותמונות של השחקנים על הסוליות.

כך עושים גיק שיק (צילום: irregular choice)

כך עושים גיק שיק (צילום: irregular choice)

יש עקבי חרב אור, נעלי ת׳ריפיו, ועקבי ארטו דיטו שובבים, למי שחולמת לדרוך על הרובוט הנחמד כל הדרך לקומיקון. בחלק מהדגמים משולבת טכנולוגיה – חלקם מאירים, אחרים משמיעים צלילים שונים. למרות שמדובר בצעצוע לרגליהם של חובבי הדבר, הנעליים עשויות מהחומרים הטובים ביותר ומעוצבות לעילא, ומשלבות, כצפוי, הרבה זהב וכסף, ואהבה לנושא. ״תמיד הייתי מעריץ מושבע של מלחמת הכוכבים״, מספר סאליבן, ״שיתפנו בעבר פעולה עם דיסני, וזו הייתה הצלחה גדולה, כך ששמחנו לחקור איתם תחום נוסף. בדיסני אהבו את העובדה שאנחנו מגיעים לנושא העיצובי עם פרספקטיבה ייחודית משלנו, ומעצבים משהו שלא נראה כמו שום שיתוף פעולה שהציעו להם אי פעם".

מוצרי ׳מלחמת הכוכבים׳ נחשבים להימור בטוח בתחום האופנה, וכל שיתופי הפעולה שיצרו דיסני בעבר, כדוגמת הסניקרס של אדידס, נעלי ניקולס קירקווד והאיפור של ׳קאבר גירל׳ היו להצלחה מסחררת ונמכרו במהירות. סביר להניח שזה יקרה גם עם הנעליים האלה, ובעיקר עם נעלי ת׳ריפיו השטוחות, שכבר מייצרות באז גדול ברשת. נעלי המותג עולות בערך 850 שקלים, כך שאם לא ירשם זינוק, זה צפוי להיות סדר הגודל של המחיר גם הפעם. הנעליים יוצעו למכירה ב-30 באוקטובר, דרך אתר המותג. דגמים נבחרים יגיעו בקרוב גם לארץ וימכרו בבלעדיות ברשת "שופרא".

לנעול את C-3PO (צילום: irregular choice)

לנעול את C-3PO (צילום: irregular choice)

ללכת על כוכבים (צילום: irregular choice)

ללכת על כוכבים (צילום: irregular choice)

"הכוח מתעורר" ברגליים  (צילום: irregular choice)

"הכוח מתעורר" ברגליים (צילום: irregular choice)

 

השאירו תגובה

 

  • לא, פשוט…לא… עם כמה שאני גיקית לא תיראו אותי עם הזוועה הזאת…

    מאת: מישהי |‏ 17 באוקטובר 2015 | 13:38