מזל טוב קנדל, נכנסת לרשימת הדוגמניות המרוויחות בעולם

אומנם את לא מרוויחה 44 מיליון דולר כמו ג'יזל שנמצאת במקום הראשון, אבל גם את הצלחת לעשות השנה יותר מ-4 מיליון דולר מקמפיינים ותצוגות. מעניין אם עוד כמה שנים תעקפי את כולן בסיבוב. סביר להניח שכן

מאת  | ‏ 20 ספטמבר 2015
ג'יזל. דה וואן אנד אונלי (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יזל. דה וואן אנד אונלי (צילום: גטי אימג'ס)

מצעד הדוגמניות המרוויחות השנתי של מגזין פורבס יצא, ומעבר לקנאה והשתאות אל מול הררי הדולרים שהנשים היפות בעולם מרוויחות, הוא מעורר גם מחשבה, ואופטימיות מסוימת. תאמינו או לא אבל המרוויחות הגדולות הן גם המבוגרות יותר. למרות גילה המתקדם יחסית לענף האכזרי, ג׳יזל בונדשן בת ה-35 עדיין עומדת בראש התורן, גבוה ורחוק מעל כולם, ומרוויחה כמו כמה מהצעירות יחד.

ג׳יזל הרוויחה, על פי הרשימה, 44 מיליון דולר השנה, מעט פחות משנה שעברה, אז הרוויחה 47 מיליון. למרות שהצהירה כי היא יורדת מהמסלול, הרווחים שלה לא נפגעו. איך זה הגיוני אתם שואלים? בעזרת חוזים שמנים שיש לה בענף הבשמים עם חברות כמו שאנל וקרולינה הררה. בנוסף יש לה ליין לעיצוב כפכפים וההלבשה תחתונה. אה כן, היא גם הייתה הפרזנטורית של פוצ׳י ובלנסיאגה. בנוסף, הנוכחות העצומה שלה ברשתות החברתיות, הפכה את עצמה למותג לייפסטייל.

ג/יזל עושה שאנל. יש מצב שזו אחת מהתצוגות האחרונות בחייה (צילום: גטי אימג'ס)

ג/יזל עושה שאנל. יש מצב שזו אחת מהתצוגות האחרונות בחייה (צילום: גטי אימג'ס)

הבאה בתור, הרבה מאחוריה, היא האישה והגבות, קארה דלווין, שגרפה השנה תשעה מיליון דולר. זו קפיצה עצומה מהשלושה וחצי מיליון שהרוויחה בשנה הקודמת. השנה עשתה דלווין 13 קמפיינים, ביניהם לברברי, דונה קארן, סאן לורן וטופשופ. לצד הדוגמנות מטפחת דלווין גם קריירת משחק וסרט הנעורים ׳ערים של נייר׳ שיצא השנה, הפך אותה לשם דבר גם בתחום הזה. אם הכל ילך יפה, היא בדרך להרוויח הרבה יותר בשנה הבאה.

במקום השלישי נמצאת אדריאנה לימה, גם היא עם תשעה מיליון דולר. מלאכית ויקטורי׳ז סיקרט הוותיקה ביותר אי פעם חייבת הרבה מהונה לחוזים שלה עם מייבלין ומשקפי השמש של ווג. הסופרמודל כבר בת 34, והשנה חתמה עסקאות והצטלמה עבור מארק ג׳ייקובס, H&M והחברה הספרדית דיסיגוואל.

אומנם רק 16 מיליון בשנה אבל במקום השני (צילום: גטי אימג'ס)

אומנם רק 16 מיליון בשנה אבל במקום השני (צילום: גטי אימג'ס)

הרביעית ברשימה היא דואוצן קרוס ההולנדית, גם היא הייתה דוגמנית ויקטורי׳ז סיקרט עד לא מזמן, שהרוויחה השנה 7.5 מיליון דולר. לקרוס חוזה רווחי עם לוריאל וקלווין קליין, היא הפנים של טיפאני אנד קו. ומייצגת את סמסונג בהולנד. קרוס בת 30, ויש לה ליין משגשג של סריגי קשמיר.

עוד אלילת ויקטורי׳ז סיקרט לשעבר היא מירנדה קר, שהרוויחה השנה 5.5 מיליון דולר, ירידה משמעותית מהשבעה מיליון של השנה שעברה. עדיין, אין מה לדאוג לה, והיא משתכרת יפה בזכות חוזים עם תכשיטי סווארובסקי, בושם אסקדה וחברת מוצרי שיער.

ג׳ואן סמולס נמצאת במקום השישי, גם היא הרוויחה חמישה וחצי מיליון השנה, וזינקה לעומת השלושה מיליון של השנה הקודמת. היא מרפדת את חשבון הבנק בעזרת אסתי לאודר, H&M ועוד תריסר מותגים שונים שצירפה רק השנה לארסנל, ביניהם ג׳ו פרש, קלווין קליין ומארק ג׳ייקובס, והתהלכה השנה בהכי הרבה תצוגות מכל הנשים שברשימה.

ג'ואן סומולס, הדוגמנית השחורה המובילה כיום בעולם (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ואן סומולס, הדוגמנית השחורה המובילה כיום בעולם (צילום: גטי אימג'ס)

לארה סטון במקום השביעי, ומדובר בקאמבק נחמד עבור הדוגמנית בת ה-31. בשנה שעברה כלל לא הופיעה ברשימה והשנה היא פה עם חמש מיליון סיבות טובות. היא חזרה לרשימה בזכות עסקאות גדולות בקמפיין התחתונים של קלווין קליין, כפרזנטורית של לוריאל ובארניז, ושל הבשמים של טום פורד וסטלה מקרטני. סטון, גם היא הולנדית, מדגמנת מגיל 12, אז התגלתה ברחובות פריז.

במקום השמיני נמצאת אלסנדרה אמברוזיו, עוד מלאכית מכונפת לבית ויקטורי׳ז סיקרט, שחייבת למותג הרבה מהמליונים, והרוויחה השנה חמישה מיליון דולר. גם אמברוזיו כבר בת 34 ויש לה ליין בגדי ים מצליח, וליין ביגוד משותף עם חברת פלנט בלו. אמברוזיו מפתחת גם קריירת משחק מקומית ומשתתפת באופרת סבון ברזילאית בשם ׳סודות ושקרים׳.

סמולס. אחת היפות והמרוויחות שיש (צילום :גטי אימג'ס)

סמולס. אחת היפות והמרוויחות שיש (צילום :גטי אימג'ס)

קנדיס סוונפול נמצאת במקום התשיעי והמכובד בזכות דילים גדולים שסגרה השנה עם מקס פקטור ועם הבושם של ורסאצ׳ה. בזכותם גם היא גלגלה השנה כחמישה מיליון דולר, עליה לעומת 3 מיליון הדולר של השנה הקודמת. עוד חברות שנהנו לעבוד השנה עם בת ה-26 היו ג׳יבנשי, פרי פיפל וכמובן ויקטורי׳ז סיקרט, שנתנה לה מראש את הכנפיים.

מי שסוגרת את העשירייה היא קרלי קלוס, שגם היא כבר תלתה את כנפי המלאכית של ויקטורי׳ז סיקרט לייבוש, אך היא עשתה זאת באומץ רב כבר בגיל 23, והתפנתה לעסקאות אחרות ומעניינות עם לוריאל, ג׳ו פרש וקייט ספייד, ובעיקר לג׳וב כפרזנטורית של הבושם שאנל קוקו נואר. קלוס משלבת בין העבודה לבין לימודים באוניברסיטת ניו יורק, ויצרה כבר מלגת לימודים מיוחדת על שמה לנשים צעירות שעוסקות בפיתוח קוד.

קרלי קלוס. אנחנו מאוהבים בה קשות (צילום: גטי אימג'ס)

קרלי קלוס. אנחנו מאוהבים בה קשות (צילום: גטי אימג'ס)

היא אומנם כבר בת 41, אבל קייט מוס עדיין מרוויחה המון והיא נמצאת במקום ה-12, עם 4.5 מיליון לשנה. נכון, זו נחשבת לנפילה לעומת שבעת המיליון בשנה הקודמת, אבל עדיין מכובד ויפה יחסית לאורך הקריירה שלה.

תגידו הרבה מזל טוב לקנדל ג׳נר, בת ה- 19 שמופיעה ברשימה המכובדת לראשונה בחייה. והגיעה למקום ה-16, כשארבעה מיליון דולר בכיסה. קנדל אומנם נחשבת לצעירה בתחום הדוגמנות אבל אם תשאלו אותנו, יש מצב שעוד כמה שנים היא תעקוף את כולן (כולל כולן) בסיבוב. וקייט מוס בת ה-41 במקום ה-12, עם 4.5 מיליון, נפילה לעומת שבעת המיליון בשנה הקודמת, ועדיין מכובד ויפה יחסית לאורך הקריירה שלה.

קרלי קלוס סוגרת את העשיריה (צילום: גטי אימג'ס)

קרלי קלוס סוגרת את העשיריה (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל. מקום 16 המכובד. תוך שנתיים יש מצב שהיא בחמישייה הפותחת (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל. מקום 16 המכובד. תוך שנתיים יש מצב שהיא בחמישייה הפותחת (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל עושה את שבוע האופנה ניו יורק והיא רותחת (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל עושה את שבוע האופנה ניו יורק והיא רותחת (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל. האם תגיע לסכומים של ג'יזל? (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל. האם תגיע לסכומים של ג'יזל? (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • הכי יפה שמה היית קרלי קלוס האישה פשוט שלמות מהלכת

    מאת: אורח |‏ 20 בספטמבר 2015 | 22:35
  • היה נחמד יותר אם תחת כל שם של דוגמנית תופיע תמונתה…

    מאת: אורח |‏ 20 בספטמבר 2015 | 22:20
  • לבר רפאלי יש מרווח אווירי רק לה, אבל ברשימה הזאת היא לא נמצאת, ואף פעם לא הייתה.
    בר רפאלי היא אוברייטד ענקית בארץ, בטח לעומת איך שרואים אותה בעולם.

    מאת: לידל |‏ 20 בספטמבר 2015 | 21:26
  • התבלבלתם בסכומים של קארה דלווין

    מאת: אורח |‏ 20 בספטמבר 2015 | 19:28
  • היי חברים, שאלון התאמה לעבודה מאתגרת לאנשים רציניים בשיווק באינטרנט. לרציניים מלאו השאירו פרטים ונישמח ליצור איתכם קשר.
    http://goo.gl/forms/bqy1v0SGqp

    מאת: Ifat Sando |‏ 20 בספטמבר 2015 | 18:08