קייט איז בק ולפוני שלה כבר יש מעריצים

ארבעה חודשים עברו מאז לידת הנסיכה שארלוט וקייט מילדטון חוזרת ובגדול. עם פוני לצדדים העונה לשם המקצועי grown on fringe, היא שוברת את הרשת ומקפידה כהרגלה על אאוטפיטים שיגרמו לכולם לסקרנות רבה. מחכים לראות רק מה תלבש שארלוט כשתצטרף אליה בעתיד

מאת  | ‏ 20 ספטמבר 2015
פייר, התגעגענו. מאד (צילום: גטי אימג'ס)

פייר, התגעגענו. מאד (צילום: גטי אימג'ס)

שמתם לב בארבעת החודשים האחרונים משהו היה חסר בנוף? מין קורטוב של שיק מלכותי שאבד? ובכן, אל יאוש. הנה זה חוזר. קייט מידלטון, שהייתה עסוקה בתקופה האחרונה בעיקר בבתה התינוקת הנסיכה שארלוט, יצאה מהתרדמה המלכותית וחוזרת לעניינים ובגדול. עלרגל החזרה היא מצוידת בתספורת חדשה שהופכת, כך טוענים במגזיני האופנה, לטרנדית ביותר וכי יש לא מעט בנות שמבקשות את התסרוקת הזו ביוד.  לאותו פוני שהולך לצדדים מיהרו במגזיני האופנה להגדיר אותו כמו שצריך במונח האופנתי – grown on fringe.

לפני יומיים יצאה לראשונה קייט בגפה ושבה לענייני הצדקה המלכותיים שלה, במחלקת הילדים במרכז אנה פרויד לבריאות הנפש בלונדון. מדובר במטרה הקרובה לליבה במיוחד. בפברואר האחרון הייתה שותפה ליוזמה בשם ׳שבוע מחלות הנפש של ילדים׳ בבריטניה, מטרתה לעורר מודעות ולשפר את הסיוע לילדים הסובלים ממצוקות רגשיות וממחלות נפש.

זו אלכסה צ'אנג או קייט מילדטון? (צילום: גטי אימג'ס)

זו אלכסה צ'אנג או קייט מילדטון? (צילום: גטי אימג'ס)

לכבוד האירוע החליטה קייט לנטוש את המעצבות הבריטיות היקרות ללבה וללכת על הסטייל הכל-אמריקני של ראלף לורן. היא לבשה שמלה מדגם ׳אוסטן׳ בשווי 1.595 דולר, ונעלי עקב של המעצב סטיוארט וויצמן, עם תיק קלאץ׳ תואם של מאלברי.

למרות הלוק השווה והמטרה המיוחדת, כל העיניים היו נשואות לפוני החדש והעדין, שממסגר את פניה של מידלטון מהצדדים. מובן שהתספורת, בזמן שצצה כמו פטריות אחרי הגשם על ראשיהן של נשים רבות בממלכה, עוררה גם דיון. האם מדובר במחווה לקרלה ברוני ולשנות השישים, או שמא מדובר בשלב הזה, בו נמצאה כל אישה שאי פעם היה לה פוני והיא מנסה לגדל אותו ולשלב אותו בשיער? האם למעשה פספס העולם את קייט עם פוני קצר? כנראה שלעולם לא נדע.

התאימה את הכחול לאירוע (צילום: גטי אימג'ס)

התאימה את הכחול לאירוע (צילום: גטי אימג'ס)

ביציאה השנייה של קייט באותו שבוע, הפעם בדייט זוגי עם הנסיך שלה וויליאם, השתתפו השניים בטקס משחקי הרוגבי העולמיים בטוויקנהם שמחוץ ללונדון, והתקשורת רחשה בהתרגשות מהמאורע. ציינו שוב ושוב כמה השניים נראים מאוהבים וחמודים יחד. הצבע שסיכמו עליו לפני היציאה היה כחול. גם הארי הגיע, עודד במרץ וישב בשורה הראשונה, לא מגולח ופרוע, בחליפה כחולה כהה ועניבה כחולה בכחול בהיר, בדיוק כמו אחיו, ובכל זאת השניים בקושי נראו כמו אחים.

הארי גם היה זה שנשא נאום בפני אוהדי הראגבי, הלהיב את הקהל והבטיח בכריזמטיות ש״הערב הזה מסמן את תחילת חגיגות הרוגבי שיתנו השראה לדורות הבאים. יהיו פה רגעים שיחיו בתוכנו לנצח.״ למרות כל זה, קייט גנבה את ההצגה בלי שום בעיה עם חיוכים ידידותיים לכל עבר, עם הפוני הארוך, מעיל כחול בגוון אינדיגו של חברת ׳רייס׳, שג׳קטים ושמלות שלה לבשה לא פעם, ונראתה מאושרת להיות שוב בין המבוגרים, עם בעלה לצדה.

אין מה לומר, הפוני הולך להיות שיא הטרנד (צילום: גטי אימג'ס)

אין מה לומר, הפוני הולך להיות שיא הטרנד (צילום: גטי אימג'ס)

 

מתואמים וכחולים (צילום: גטי אימג'ס)

מתואמים וכחולים (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה