טעם יקר: פוטין מתעמל עם טרנינג בשווי 12,000 שקלים

לאחר שהקרמלין פרסם סדרת צילומים של ולדימיר פוטין עושה כושר עם ראש ממשלת רוסיה, דמיטרי מדבדב, עולם האופנה החל לגעוש. מסתבר כי חליפת הספורט אותה לובש נשיא רוסיה, המורכבת מסווטשירט ומכנסיים ממשי וקשמיר, עולה מחיר שערורייתי להחריד. כנראה שפוטין לא שמע על חולצת סוף מסלול

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2015
זה רק ספורט. פוטין ופרשת המכנסיים היוקרתיים (צילום: AP)

זה רק ספורט. פוטין ופרשת המכנסיים היוקרתיים (צילום: AP)

יש עולם כזה, הרחק מאיתנו, בו אנשים לובשים בגדים במחירים שיכולים לממן שכר דירה של כמה חודשים טובים. כמו יקום מקביל, הוא תלוש מהמציאות, עד כדי חוסר מוסריות שפשוט לא מצליחה להתקבל על הדעת. בדרך כלל, אנחנו מדמיינים אילי הון אקסטרווגנטיים שלא יודעים מה לעשות עם הררי הכסף שלהם, ולכן מסוגלים בקלות רבה להוציא עשרות אלפי דולרים על פריט לבוש או אקססורי, אבל לא מנהיגי מדינות שמודעים לכל הדרכים והאמצעים בהם כסף יכול להפוך את החיים במדינתם לטובים יותר.

לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, זה לא ממש אכפת. למרות שיש אזרחים רוסיים שאין להם כסף לאוכל, שלא לדבר על בגדים חדשים, הוא הולך ורוכש לעצמו בגדי ספורט בשווי של כ-12,000 שקלים. לא, לא מדובר במלתחה אתלטית שלמה הכוללת כמה זוגות של נעלי ספורט מתקדמות וחליפות על גבי חליפות של בגדי ריצה, יוגה ו-TRX, אלא פשוט זוג אחד של מכנסי טרנינג וסווטשירט. זה הכל.

ההאוטפיט המלא. פוטין ומדבדב בסוצ'י (צילום: AP)

האאוטפיט המלא. פוטין ומדבדב בסוצ'י (צילום: AP)

העובדה המקוממת הזו (אך גם משעשעת, יש להודות), התגלתה השבוע כאשר הקרמלין פרסם סדרת צילומים בה פוטין נראה מארח את ראש ממשלת רוסיה, דמיטרי מדבדב, במעונו על יד עיירת החוף סוצ'י. השניים מתעמלים יחד, עושים על האש ושותים תה, כשכל זה קורה בלבוש יומיומי ונינוח. בעוד מדורי החדשות עסקו במופרכות של העמדה המבוימת הזו, מה שלכד את עיני הפאשניסטות הוא הטרנינג היוקרתי שעטה על עצמו נשיא רוסיה, הנושא תג מחיר של לא פחות מ-12,000 שקלים חדשים.

אם תהיתם, מכנסי הג'וגר ועליונית הקפוצ'ון לא נקנו באאוטלט כלשהו. החליפה, עשויה קשמיר ומשי היא חלק מקו הספורט היוקרתי של מותג בגדי הגברים האיטלקי, Loro Piano. הלייבל, שנוסד בשנת 1924, אישר לעיתונים כי פוטין לובש את סווטשירט "פורטלנד" האפור, המוגדר על ידי החברה כ"נוח במיוחד ומיועד לפנאי ומרגוע". ככל הנראה פוטין קרא את המלצת החברה באתר, ולכן שילב את הסווטשירט עם מכנסי "פורטלנד", כדי ליצור "מראה חליפת ספורט מעודנת ומלוטשת".

למתעניינים נספר כי החליפה מגיעה במגוון צבעים מונוכרומטיים ובטווח מידות של XS ועד XXXXL, וניתן לרכוש אותה באתר החברה. בחיפוש מהיר בגוגל מסתבר כי החליפה הופכת את פוטין לפאשניסטה לא קטנה בכלל. "לורו פיאנה" נמכר בבוטיקים ברחבי העולם ובאתרים נחשבים כמיסטר פורטר, ברגדורף גודמן ונימן מרקוס. רק לשם השוואה, הבית הלבן מסר כי אובמה עושה כושר עם טי-שירטס של נייקי שעולות 95 שקלים, אבל זו לא חוכמה, סיילים על נייקי יש בכל רגע נתון, על "לורו פיאנה" כנראה שלא תמיד.

WORK IT (צילום: AP)

WORK IT (צילום: AP)

מכנסי פורטלנד של לורו פיאנו, באתר "מיסטר פורטר". בספק אם פוטין היה הולך איתם ככה (צילום: מיסטר פורטר)

מכנסי פורטלנד של לורו פיאנה, באתר "מיסטר פורטר". בספק אם פוטין היה הולך איתם ככה (צילום: מיסטר פורטר)

בסופו של יום, כולנו רוצים להתעמל בקשמיר ומשי. סווטשירט "פורלנד" שנמצא בארונו של פוטין (צילום: לורו פיאנו)

בסופו של יום, כולנו רוצים להתעמל בקשמיר ומשי. סווטשירט "פורלנד" שנמצא בארונו של פוטין (צילום: לורו פיאנה)

חובב את אופנת האתליז'ר (צילום: גטי אימג'ס)

חובב את אופנת האתליז'ר (צילום: גטי אימג'ס)

הידעתם שלפוטין חגורה שחורה בג'ודו? (צילום: גטי אימג'ס)

הידעתם שלפוטין חגורה שחורה בג'ודו? (צילום: גטי אימג'ס)

בחור ספורטיבי (צילום: גטי אימג'ס)

בחור ספורטיבי (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה