הכובע מונצואלה שמשגע את עולם האופנה
אם החום הכבד והלחות גמרו לכם על השיער, מבט חטוף בתיעוד החופשות בחשבונות האינסטגרם של הפאשניסטות המובילות בעולם מלמד כי האקססורי החם של העונה הוא כובע קש מסורתי שמגיע מונצואלה. עכשיו רק נותר לכם למצוא מישהו שנוסע לטיול אחרי צבא
אורזות לחופשה ומתלבטות איזה פריט יעביר לכן בסטייל את שעות הבטן-גב? מבט חטוף בתיעוד החופשות בחשבונות האינסטגרם של הפאשניסטות המובילות בעולם מלמד כי האקססורי הכי חם של העונה החמה הוא כובעי הקש של המותג YOSUZI.
מאחרי מותג הכובעים הסופר מתויג בחשבונות של מובילות דעה אופנתיות כמו אנה דלו רוסו מסתתר סיפור משפחתי מעניין שמצליח לסנכרן בין מסורות עבר משפחתיות למוטיבים הכי טרנדיים של הרגע. המותג הוקם על ידי יוסוזי (פרח הקקטוס) סילבסטר, נצר לשבט הגואחריוס הונצואליאני שגדלה על ברכי התרבות ומסורות מלאכת היד השבטיות.
אף על פי שיוסוזי חיה בניו יורק, לוס אנג'לס ולונדון, בשנת 2014 היא החליטה לחזור לונצואלה יחד עם אימה-אירונו (שדוברת את הניב המקומי) ולהתחקות אחר מלאכת האריגה של בעלי המלאכה המקומיים. בנוסף ללמידה של מלאכת האריגה הייחודית, הנקראת "Woma" , עמלו השתיים על ניסוח כתב היד הייחודי של המותג שהמוטיבים שלו שואבים מהעולם הרוחני של האבות הקדמוניים של השבט.
מחירם הגבוה של הכובעים, בסביבות 1,000 שקלים לכובע, הוא נגזרת של עבודת היד הדקדקנית של משהו כמו שמונה שעות עבודה להכנת כל כובע. כמובן שאי אפשר להתעלם גם המיתוג הגבוה של הכובעים שפונה בעיקר לטעמן של נופשניסטיות (נופשות פאשניסטיות) המשקיעות את מיטב כספן במלתחת חופשות יוקרתית עם אפיל פולקלוריסטי. גם האג'נדה החברתית של המותג, הופכת אותו לרלוונטי ואטרקטיבי עבור אצולת הממון והקרוזים, כשנתח מכל רווחי המכירות מופרש לארגון התומך בחינוך וקידום בני השבט.
הכובעים של המותג הפכו לבני בית בכמעט כל רשימה נחשבת של "מאסט-האב לחופשה". הם מזוהים בזכות הצבעוניות, המוטיבים הגרפיים העדינים וכמובן הפונפונים המקסימים שמעטרים אותם. אף על פי שהמותג הצעיר "סומן" בכל הפלטפורמות הנכונות הוא יחסית בתחילת דרכו. אם תציצו בחשבון האינסטגרם שלו, המונה נכון להיום פחות מ5000 עוקבים, תגלו תמונות של פנים מוכרות כמו הדוגמנית אור גרוסמן לצד אלו של דוגמניות בינלאומיות כמו קרוליין טרנטיני.
השאירו תגובה