שוברת את האפליקציות: מה קים קרדשיאן הייתה לובשת בחמסין?

הכירו את "קים גורו" - אפליקציית מזג אוויר חדשה המציגה את הטמפרטורה בעיר מסוימת, אך חשוב מכך, היא מציגה מה קים קרדישאן הייתה לובשת אילו הייתה שם. זהירות, זה ממכר

מאת  | ‏ 7 יולי 2015
הטמפרטורה בתל אביב על פי קים גורו (צילום: קים גורו)

הטמפרטורה בתל אביב על פי קים גורו (צילום: קים גורו)

אם חשבתם שקים קרדשיאן תתקשה להתעלות על עצמה לאחר ששברה את האינטרנט בכל כך הרבה חזיתות, תחשבו שוב. קימי מפתיעה ומעלה את עצמה לרמת גורו. זהו התואר שמוענק לה באפליקציה החדשה KIM.GURU, שלא רק תספק לכם את תחזית מזג האויר, אלא תגדיל ותעשה ותתן לכם טיפים מועילים על מה כדאי ללבוש לכבודו.

האפליקציה פותחה על ידי סוכנויות הקריאייטיב "בולט ובראבו" וכמו בכל אפליקציית מזג אויר אחרת בה אתם משתמשים, כשנכנסים אליה מתבקשים להזין את המקום שמעוניינים לדעת מה תנאי מזג האויר הצפויים בו. עד פה הכל רגיל, אך כאשר האפליקציה מוצאת את המקום המבוקש ואת תנאי מזג האויר, עולה תמונה של גברת קרדישיאן-ווסט באאוטפיט מנצח. כשקר, קים מאובזרת במעילי גשם או מטריות, כשחם, קים בבגד ים או בכל אאוטפיט אחר שלא משתמש בהרבה בד.

אז מה קים תלבש בלונדון? (צילום: קים גורו)

אז מה קים תלבש בלונדון? (צילום: קים גורו)

ובפריז? (צילום: קים.גורו)

ובפריז? (צילום: קים.גורו)

״בשמש ובגשם, לקים תמיד יש את האאוטפיט״, מצהירים באפליקציה, שמתהדרת במעל מאה אפשרויות ביגוד על פי מזג האויר. ״הכניסו את המיקום המדוייק מסביב לעולם כדי לבדוק מה נכון ללבוש היום״.

התמונות בהן משתמשים באפליקציה הן תמונות פפראצי של קים מהחיים האמיתיים, אבל מאחר שחייה שונים למדי מחייו האמיתיים של כל אדם אחר על הפלנטה, צריך לקחת בחשבון שלא כל אחד נועל סטילטו בגשם. בכל מקרה, נחמד בהחלט להקליד שמות ערים מהעולם ולראות מה קימי היתה לובשת בהן היום. יש סיכוי סביר שבקרוב מאוד תוולד לאפליקציה הנוכחית בת, ונפגוש את אפליקציית "נורת׳ ווסט גורו" שתפתור לאמהות את ההתחבטויות האופנתיות לתנצל באופן מקסימלי את שם שושנת הרוחות של נורי הקטנה.

זה היינו אומרים שמתאים ל15 מעלות (צילום: גטי אימג'ס)

זה היינו אומרים מתאים ל-15 מעלות (צילום: גטי אימג'ס)

בעיקרון זה מספיק חשוף לחמסין, אבל זה נראה כמו סיוט להזיע בזה (צילום: גטי אימג'ס)

בעיקרון זה מספיק חשוף לחמסין, אבל זה נראה כמו סיוט להזיע בזה (צילום: גטי אימג'ס)

וזה בול למונסון - מאוורר אבל עם מעיל גשם שמגן (צילום: גטי אימג'ס)

וזה בול למונסון – מאוורר אבל עם מעיל גשם שמגן (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה