אתגר נורת': להתלבש כמו הילדה הכי מפורסמת בעולם

אחרי שעורכת במגזין ELLE לבשה במשך שבוע את הבגדים של קים קרדשיאן, הגיע הזמן לנסות את הפריטים מארונה של נורת' ווסט הקטנה. עורכת בערוץ E לקחה על עצמה את האתגר ולבשה את האאוטפיטים הכי זכורים של נורי. התוצאות כדלקמן

מאת  | ‏ 24 יוני 2015
האם אישה בוגרת יכולה להתלבש כמו בת שנתיים? (צילום: טוויטר ערוץ E)

האם אישה בוגרת יכולה להתלבש כמו בת שנתיים? (צילום: טוויטר ערוץ E)

בעוד כולם מצפים לשמוע מה יהיה שמו של התינוק הבא מבית היוצר של קרדשיאן ווסט, לנורת׳ הקטנה, המכונה גם נורי, יש כבר עדת מעריצים משלה שהולכים שבי אחרי הסטייל הבוגר והמוקפד שהיא מציגה. לאחר פרויקט אופנתי בו עורכת במגזין ELLE התלבשה במשך שבוע כמו קים קרדשיאן, החליטה ברונה נסיף, עורכת וכתבת באתר ערוץ E, לעשות את אותו הדבר רק עם נורי, וכך העבירה שבוע שלם בחיקוי אאוטפיטים של הפאשניסטה הצעירה. התוצאה חיננית ובעיקר קורעת מצחוק.

אמנם המחשבה על חיקוי ארונה של בת שנתיים במשך שבוע נשמעת מופרעת ומופרכת, כשמדובר בנורת׳, שהגרדרובה שלה מורכבת מבגדי מעצבים שכל אישה ברת דעת מסוגלת להעריך, וכשפלטת הצבעים נעה בין שחור לאוף ווייט, המחשבה הופכת קצת יותר הגיונית, אם כי עדיין משונה.

נסיף תיעדה את האאוטפיטים ביומן שבועי, שם העלתה על הכתב את תובנותיה ממספר ימים בנעליה הקטנטנות והיוקרתיות של הילדה הכי מצולמת בעולם. אלו הם דבריה:

לנורת' זה היה מחמם, לברונה נסיף קצת פחות (צילום: ערוץ E)

לנורת' זה היה מחמם, לברונה נסיף קצת פחות (צילום: ערוץ E)

יום שני

האאוטפיט: מעיל פוך עם פרווה סינתטית, טייץ שחור, מגפיים.

רמת הנוחות: 4 מתוך 10.

הדיווח: ״נורת׳ לבשה את האאוטפיט בשלג, בעוד שאני לבשתי אותו בשלושים מעלות בדרום קליפורניה. התמודדתי עם זיעה ומבטים של אנשים שלא הבינו מה עובר עלי. הם אמרו: "את יודעת שיוני, כן? למה את לובשת את זה?" כי זו עיתונות חוקרת, זה למה״.

הכי חשוב - המזוודה של פרוזן (צילום: ערוץ E)

הכי חשוב – המזוודה של פרוזן (צילום: ערוץ E)

יום שלישי

האאוטפיט: ג׳ינס בויפרנד קרוע, חולצת כפתורים בצבע סומק, נעלי טניס, מזוודה של "לשבור את הקרח".

רמת הנוחות: 9 מתוך 10.

הדיווח: ״היה לי סופר נוח, וזה אאוטפיט שהייתי לובשת שוב. קיבלתי הרבה מחמאות. אני עיתונאית מסורה, ורציתי להיתלות על המזוודה כמו נורי. כל הזמן שכחתי שאני גדולה ממנה בהרבה. היה מספיק מסובך להיתלות, והיה עוד יותר קשה ומביך כשהקולגות שלי ניסו לגלגל אותה״.

לנורי יש את הז'קט המקורי (צילום: ערוץ E)

לנורי יש את הז'קט המקורי (צילום: ערוץ E)

יום רביעי

האאוטפיט: ז׳קט שחור של קניה ווסט, טי שירט שחורה, מכנסיים שחורים.

רמת הנוחות: 10 מתוך 10.

הדיווח: ״זה אאוטפיט שהייתי לובשת כל יום. כמובן שלא יכולתי להשיג ז׳קט אמיתי של  Yeezusאז הכנתי אחד בעצמי. הג׳קט של  H&Mועליו הדבקתי אותיות לבנות. אף אחד לא חשד שזה לא אותנטי עד שהאותיות התחילו להתקלף. החלק המסובך היה לשחזר את הפרצוף של נורת׳״.

בדרך לאודישן של ברבור שחור 2 (צילום: ערוץ E)

בדרך לאודישן של ברבור שחור 2 (צילום: ערוץ E)

יום חמישי

האאוטפיט: צעיף פרווה סינתטית שחורה, טייץ שחור, טי שירט שחורה.

רמת הנוחות: 8 מתוך 10.

הדיווח: ״חששתי לצאת עם האאוטפיט הזה החוצה. זה חמוד והכל, אבל הרגשתי כאילו אני באודישן לברבור שחור 2 או משהו. אנשים דווקא אהבו את זה. מי שלא ידע על הפרוייקט אמר שאני נראית זוהרת, והנעליים השטוחות היו נהדרות״.

רק נורת' יכולה ללבוש בלמיין בלבן לפני שמלאו לה שנתיים (צילום: ערוץ E)

רק נורת' יכולה ללבוש בלמיין בלבן לפני שמלאו לה שנתיים (צילום: ערוץ E)

יום שישי

האאוטפיט: טוטו לבן, בגד גוף, שורטס לבנים, גרביונים בצבע ניוד, נעליים לבנות ובלייזר לבן.

רמת הנוחות: 7 מתוך 10.

הדיווח: ״זה האאוטפיט האהוב עלי של נורי, והייתי נרגשת ממנו. לא היה קל למצוא טוטו לבן לגילי שלא חושף את הטוסיק, וגם כשמצאתי אחד מתאים חששתי מהתגובות בעבודה וברחוב. הוספתי שורטס שיכסו עוד קצת. זה היה אאוטפיט נחמד. חשבתי שיהיה לי יותר מביך להסתובב ככה אבל הרגשתי בנוח. הרגשתי כמו ילדה. רקדתי בלט במשרד. אנשים עפו על זה".

״האופנה של נורת׳ מגניבה״ מסכמת נסיף את שבוע העבודה, ״והיא הרבה יותר קולית ממני. הרגשתי הרבה לחץ להיות חמודה וטרנדית כמוהה, וזה היה יותר מדי מלחיץ עבורי. מצד שני, עכשיו יש לי בארון חצאית טוטו לבנה. בסופו של דבר, אף אחד לא יכול להיות נורי חוץ מנורי״.

ולפעמים היא גם יכולה להיראות הכי ילדה שיש. נורת' בדיסנילנד (צילום: אינסטגרם קים קרדשיאן)

ולפעמים היא גם יכולה להיראות הכי ילדה שיש. נורת' בדיסנילנד (צילום: אינסטגרם קים קרדשיאן)

השאירו תגובה