האם פיפה מידלטון הולכת להיות הפרזנטורית של טומי הילפיגר?

מעצב האופנה האמריקאי מחזר אחרי האחות הקטנה לבית משפחת מידלטון. כבר חודש שהוא שולח לה בגדים מהקולקציה החדשה בתקווה שתענה לו ותהפוך לפנים של המותג. סביר להניח שפיפה הייתה שמחה לצאת להרפתקה האופנתית הזו, אבל שיוכה למשפחת המלוכה הבריטית עשוי להקשות עליה את העניין

מאת  | ‏ 21 יוני 2015
פיפה וטומי. האם מדובר בקמפיין המדובר בעולם? (צילום: גטי אימג'ס)

פיפה וטומי. האם מדובר בקמפיין המדובר בעולם? (צילום: גטי אימג'ס)

מעצב האופנה האמריקאי, טומי הילפיגר, מתגלה בשנים האחרונות כחובב מלוכה בריטית, וכבר מזמן נכבש בקסמה של קייט מידלטון. בשנת 2011 כבר הצהיר הילפיגר בפני מגזין ווג: ״לקת׳רין יש סטייל מאוד קלאסי ומודרני יחד, ואשמח להלביש אותה. אני חושב שכבר יש לה את כל הנתונים כדי להיות ׳פרפי׳ מושלמת״, כשהכוונה היתה לסגנון הלבוש המוקפד והספורטיבי המזוהה עמו.

חלפו מספר שנים וקייט טרם לבשה בגד של הילפיגר בפומבי, ונראה שהמעצב בוחר להעביר את תשומת לבו מעט הצידה, ולמקד אותה באחותה האופנתית והיפה, פיפה. באירוע ניו יורקי של פרסי הבשמים אמר: ״ביליתי עם פיפה אמש בלונדון והיא מועמדת לייצג את טומי הילפיגר״.

הכי קרובה לנסיכה אמיתית (צילום: גטי אימג'ס)

הכי קרובה לנסיכה אמיתית (צילום: גטי אימג'ס)

הילפיגר הוא מחזר עדין אך נמרץ וכבר החל במלאכת השידול: כבר חודש שהוא שולח לפיפה בגדים מהקולקציה בתקווה שתענה לו ותהפוך לפנים של המותג. ״שלחתי בגדי קיץ בסגנו פרפי קז׳ואל, שמלות קיץ ודברים כאלה״, אמר. ״אני מקווה שהיא תלבש אותם״.

מעניין יהיה לגלות האם פיפה תיענה לחיזוריו של הילפיגר. אם תעשה זאת, תמשיך את דרכן של יפות וזוהרות כמו קייטי הולמס וקנדל ג׳נר. סביר להניח שפיפה הייתה שמחה לצאת להרפתקה הזו, אבל שיוכה למשפחת המלוכה הבריטית עשוי להקשות עליה את העניין.

אין ספק שמבחינת יחסי ציבור, זה שווה לו (צילום: גטי אימג'ס)

אין ספק שמבחינת יחסי ציבור, זה שווה לו (צילום: גטי אימג'ס)

״החוקים סביב קייט נוקשים יותר, ואסור לה לתמוך במוצר, אבל פיפה לא נמצאת תחת אותו המיקרוסקופ״, אומר הילפיגר על פיפה בת ה-31, ומתגאה בהחתמה נוספת שלא הגיעה מעולם הדוגמנות: ״החתמנו עכשיו את רפאל נדאל, הוא הפך עכשיו לפנים של הבושם החדש שלי שיוצא בסתיו״.

פיפה, כאמור, הינה פאשניסטה לא פחות מאחותה, ורק לאחרונה היתה חלק משיתוף פעולה עיצובי אופנתי, שרווחיו הופנו לצדקה. יחד עם המעצבת האהובה עליה וחברתה הטובה, טאבת׳ה ווב, יצרה מידלטון  מיני קולקציה שנמכרו לטובת קרן למחקר הלב בבריטניה, קרן שהיא משמשת לה שגרירה כבר שנתיים.

עוד צעד לכיוון עולם האופנה. פיפה שווה מתמיד (צילום: אליזבת הוף)

עוד צעד לכיוון עולם האופנה. פיפה שווה מתמיד (צילום: אליזבת הוף)

השאירו תגובה