לאחסן בסטייל: הכירו את כספת הקוטור

בגדי מעצבים זו פנטזיה שיש לכולנו, אבל יחד עם הריגוש יש גם מחויבות. אי אפשר לתלות את שמלה שעולה אלפי דולרים סתם ככה בארון. בדיוק בשביל זה המציאו את החברות לאחסון בגדי קוטור. ויקטוריה בקהאם, גווינת' פאלטרו וריהאנה משלמות אלפי דולרים בשנה כדי שהשמלות שלהן יאופסנו כמו שצריך. יש קוטור, יש דאגות

מאת  | ‏ 15 יוני 2015
רירי בשמלה שלא ממש יכולה להיות תלויה בארון רגיל (צילום: גטי אימג'ס)

רירי בשמלה שלא ממש יכולה להיות תלויה בארון רגיל (צילום: גטי אימג'ס)

כל חובבת אופנה מפנטזת מפעם לפעם שתהיה לה מלתחת קוטור כמו שיש לכוכבות הגדולות, שמלאה בתגים עם שמות של חברים טובים ואהובים כמו ארמני, סאן לורן ודולצ׳ה, אבל המחשבה הזו לא הולכת רחוק מדי. מתברר שאוסף קוטור גדול משמעו צרות גדולות, הרי שהנכס אינו יכול להיות מאוחסן סתם כך, ונשים בעלות מלתחה יוקרתית באמת, כמו ויקטוריה בקהאם למשל, משלמות סכומים שמגיעים למאה חמישים אלף דולר לחודש כדי שישמרו להן על הפריטים במקום בו הטמפרטורה מדודה, האויר מטוהר והמגע בכפפות בלבד.

גם גווינת פאלטרו חשפה באתה הלייפסטייל שלה שהיא משתמשת בשירות הזה. פתרונות אחסון יקרים שכאלה הם מה שעומד מאחורי המיזם ׳וולט קוטור׳, שיאחסן את הקוטור בסכומים נוחים יותר, ואף ישלח את הפריט שיש בו צורך במשלוח מיוחד אל הבעלים, לא משנה היכן הם נמצאים.

ככה נראה אחסון קוטור  (צילום: יח"צ)

ככה נראה אחסון קוטור (צילום: יח"צ)

גם נשים רגילות בעלות ארון בגדים מפוצץ משתמשות בפתרונות אחסון מחוץ לבית, ואלה נעים בין ארגז בגדים קטן מפלסטיק שנמצא במחסן תמורת 25 שקלים בחודש, ועד המחיר אותו מציעים ב׳וולט קוטור׳, 42 שקלים לפריט לחודש, בין אם זו גופיה, זוג נעליים, תיק או שמלה. למי שבבעלותה בגדים בקילוגרמים, הסכום תופח די מהר, אך החברה מציעה שירות מרשים. הבגדים יבלו במקום מותאם באופן מושלם ומאובטח, בסופה של מנהרה סודית, כל אחד מהפריטים יצולם באופן מקצועי ויקוטלג לכדי קטלוג אונליין אישי. ״טכנאי בגדים״ מנוסים הם היחידים שיטפלו בפריטים, אותם ניתן לזמן באמצעות אפליקציה מהקטלוג.

״טכנאית בגדים בשם שרה באה אלי ובילינו כמה שעות בלעבור על הכל״, סיפרה פלאטרו באתר התהליך שעברה. ״חשבנו מה לזרוק, מה למכור ומה לשמור. למדתי הרבה על הארון שלי והוא פחות מאיים עכשיו״. לא מעט מהבגדים של פאלטרו הלכו להיכל התהילה של ׳וולט קוטור׳, צולמו ותוייגו בראשי התיבות ג.פ.

משלמת אלפי דולרים לחודש לאחסון (צילום: גטי אימג'ס)

משלמת אלפי דולרים לחודש לאחסון (צילום: גטי אימג'ס)

״אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל עד ששמתי את כל הבגדים שלי בכספת הקוטור לא היה לי מושג מה יש לי בכלל", מסבירה אווה אלכסנדריס, אשת חברה בת 39, בעלת לא מעט בגדי מעצבים וקוטור שטסה לפגישות מסביב לעולם דרך קבע. ״כשאני טסה אני לא צריכה להילחץ ממה שארזתי״. אלכסנדריס חושפת כי היא מוציאה מעל 70 אלף ש״ח בשנה על השירות, שמחזיק במאה וחמישים פריטים שלה, ביניהם של המעצבים אלי סאאב ורולנד מורט.

גם הסטייליסטית אביגייל קולינס, שעובדת עם ריהאנה ופיקסי לוט משתמשת בשירות דומה, אבל מהסוג הזול. קולינס היא אספנית של בגדי וינטג׳ ותיקי יד, ומתגוררת בדירת שני חדרים בלונדון. ״הספייס בעיר הוא סיוט״, היא מסבירה, ״יש לי שני ארונות ושלוש שידות ולבעלי יש יותר נעליים מלי. אנחנו צריכים טירה בשביל שכל הבגדים שלנו יכנסו״. קולינס שומרת אצל חברת ׳לאבספייס׳ שמונים ארגזים עם בגדי מעצבים, ביניהם של אלכסנדר מקווין ושמלת נשף של ראלף לורן, תמורת 12 אלף שקלים בשנה. או במילים אחרות – יש בגדים יקרים, יש צרות.

ויקטוריה בקהאם. מקפידה על בגדים נכונים ואחסון נכון (צילום: גטי אימג'ס)

ויקטוריה בקהאם. מקפידה על בגדים נכונים ואחסון נכון (צילום: גטי אימג'ס)

טכנאי הבגדים מטפלים בשמלה לפי האחסון (צילום: יח"צ)

טכנאי הבגדים מטפלים בשמלה לפי האחסון (צילום: יח"צ)

לא בדיוק אאוטפיט לשים על קולב (צילום: גטי אימג'ס)

לא בדיוק אאוטפיט לשים על קולב (צילום: גטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה