המצאת המאה: מלון בבלגיה מציע מיני בר עם בגדים במקום משקאות

איך לא חשבו על זה קודם - חדר מלון המאובזר במיני בר מלא בבגדים ואקססוריז. יורד גשם ושכחתם מעיל? הנעליים שלכם הורגות אתכם? תוכלו לרכוש את כל מה שחסר לכם מבלי לצאת ממפתן חדר המלון

מאת  | ‏ 11 יוני 2015
המיני בר החדש, יפתור הרבה בעיות בזמן החופשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

המיני בר החדש, יפתור הרבה בעיות בזמן החופשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יש כאלה שמחכים לחופשה רק כדי להגיע לחדר המלון, לפתוח את המיני בר ולשתות מהבקבוקונים הקטנים ומלאי הקסם החבויים בו. ויש אחרים, שהיו מעדיפים לפתוח את דלת הקסמים ולמצוא מאחוריה דברים אחרים. מלון באנטוורפן שבבלגיה מציע לאורחיו האופנתיים חוויה שונה ומרגשת: מיני בר אופנתי.

Mini Fashion Bar,  מבית רשת האופנה הצרפתית לצעירות פימקי, מציע לאורחות לרכוש פריטי לבוש ואקססוריז של המותג ישירות מתוך ארון מיוחד שנמצא בחדר המלון, ולשלם, בדיוק כמו במיני בר רגיל, בהליך הצ׳ק אאוט.

הפריטים המוצעים במיני בר החדש מתחלפים כל הזמן על פי טרנדים, אירועים רלוונטיים המתרחשים בעיר וכן מזג האוויר. אם הבגד שבמיני בר לא במידה הנכונה, האורחים מוזמנים להתקשר לקבלה ולהזמין את הבגד במידה אחרת. באמצעות סריקת קוד הקיו-אר שעל תפריט המיני בר, שגם הוא טייק אוף על תפריטי אוכל ושתיה של מלונות, ניתן להיכנס לאתר של פימקי ולהציץ בקולקציה בשלמותה ולהזמין פריטים שונים שיגיעו אל לובי המלון.

מה שתצטרכו - יחכה לכם שם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מה שתצטרכו – יחכה לכם שם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אמנם המיני בר החדשני הזה נמצא כעת רק במלון בנקס הבלגי, אך מובטח כי בקרוב יפציע במלונות בוטיק שונים ברחבי אירופה – בברצלונה, ברלין, מילנו, פריז ולונדון. האחראית לקונספט היא סוכנות פרסום דיגיטלי בשם Happiness, שמאמינה שזהו למעשה העתיד, ושמדובר בשירות נחוץ ביותר למי שמטייל הרבה, ולא רוצה להסתמך רק על מזוודתו כדי להתאים עצמו לאירועים לא צפויים ולשינויים במזג האוויר. המיני פאשן בר מאפשר למטייל המתקדם לעשות מה שבא לו, גם אם לא הגיע מצויד מהבית, בלי לצאת למסע שופינג מיוחד לשם כך.

מפעילי הבר מבטיחים שלצד בגדים נחשקים ומלהיבים, הבר תמיד יכלול זוג נעלי הליכה נוחות ומעיל גשם, פריטים שרוב האנשים נתקעים בלעדיהם. האורחים מוזמנים גם סתם למדוד את הבגדים של פימקי בנוחיות בית המלון, בלי לקנות אותם, וזו למעשה אחת המטרות העיקריות מאחורי המיזם, שהופך את המיני בר לחלון ראווה של חנות בתוך החדר. הציפיה היא שפימקי מובילים את הטרנד, אך שעל העגלה האופנתית יקפצו בקרוב לייבלים רבים שירצו להגיע באופן כה בלתי אמצעי ואינטימי אל הלקוח.

פריטים של פימקי שנשמח להיתקל בהם במיני בר (צילום: פימקי)

פריטים של פימקי שנשמח להיתקל בהם במיני בר (צילום: פימקי)

יש תפריט (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יש תפריט (צילום: מתוך האתר הרשמי)

והכל בנוחיות חדר מלון הבוטיק (צילום: מלון בנקס)

והכל בנוחיות חדר מלון הבוטיק (צילום: מלון בנקס)

נא לא להפריע מקבל משמעות חדשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

נא לא להפריע מקבל משמעות חדשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה