המלחמה גרמה לעומר נודלמן להבין מה היא רוצה בחיים – ומה לא

היא עזבה את מיאמי ואת הארוס שלה, חזרה לחיי הקומונה של המשפחה במושב והתאהבה עד מעל הראש באח של קורל סימנוביץ'. עכשיו עומר נודלמן שגרירה של TERMINAL X, משקיעה את כולה במשחק, עובדת על האנגלית ומתכננת את הדרך להוליווד. צעד-צעד, יעד-יעד, הישג-הישג

מאת  | ‏ 18 אפריל 2024

עומר נודלמן, ראיון, אופנה

שמלה: Terminal X | עגילים: קרן וולף (צילום: שי כהן ארבל)

עומר נודלמן רק בת 26 וכבר הספיקה להיות בזוגיות יציבה של שלוש שנים עם עידו ברניקר, להתארס לו ולבטל את האירוסים אחרי כמה חודשים. חודש וחצי לפני 7 באוקטובר היא טסה איתו כדי לנסות לבנות חיים משותפים במיאמי, אבל אז הגיעה אותה שבת וכל הקלפים נטרפו, גם ברמה המדינית וגם ברמה האישית.

"זה פרק משמעותי בהיסטוריה שלנו כעם, ואין אזרח שהמלחמה לא נגעה בו והשפיעה עליו בצורה כזו או אחרת", משתפת נודלמן. "לי באופן אישי היא גרמה לי להבין מה נכון עבורי. עברתי הרבה בתקופה האחרונה. ב-7 באוקטובר הייתי במיאמי וחטפתי את הכל משם. להיות רחוקה זה גם אתגר לא פשוט כי את נורא רוצה הביתה. הייתי עם בן הזוג שלי לשעבר, ניסיתי לבנות איתו חיים במיאמי, אבל זה היה גדול עליי. רק רציתי הביתה, הרגשתי לא שייכת".

בגלל המלחמה?
"המלחמה שמה לי את הדברים על השולחן והבהירה לי שהחיים יכולים להיגמר ברגע. עברתי תהליך מטורף מאז והבנתי מה אני רוצה בחיים, מה עושה לי טוב, לאן אני שייכת, מה המקום שלי ואיפה הבית שלי – וזה לגמרי לגמרי כאן. המשפחה שלי גרה במושב צמוד לראשון וחטפנו המון אזעקות, וזה בכלל העלה לי את רמת הלחץ. כל מה שרציתי זה לחזור להיות עם המשפחה שלי".

טוטאל-לוק: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

טוטאל-לוק: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

אז 7 באוקטובר היה הסיבה לפרידה?
"היו עוד דברים שבגללם החלטנו להפריד כוחות, אבל אין ספק שהמלחמה חידדה לי מה נכון עבורי ודברים התגלגלו".

מתי חזרת לארץ?
"חזרתי אחרי שבועיים. לא היו טיסות ופחדנו לעלות לטיסה, לחשוב מה קורה במהלך 12 השעות שאת באוויר".

היה לך קשה לקבל את ההחלטה להיפרד ולחזור לארץ?
"זה לא פשוט לעבור את הכל ביחד, אבל אני חושבת שהייתי מאוד חזקה. ממש ידעתי שזאת ההחלטה הנכונה, שזה מה שצריך לעשות, שזה מה שאני צריכה לעשות".

מה המשפחה אמרה?
"הם היו מאוד גאים בי שאני יודעת מה אני רוצה ושאני לא מוותרת על עצמי אף פעם. עברו מאז חמישה חודשים ואני במקום אחר, מקום שייחלתי לו וציפיתי לו, ואני מאושרת".

מתוך הקמפיין ל-Terminal X (צילום: דימה טליאנסקי)

מתוך הקמפיין ל-Terminal X (צילום: דימה טליאנסקי)

אני עדיין הולכת על סוג של ענן

למקום האחר שנודלמן מדברת עליו קוראים שון סימנוביץ' (30) והוא אחיה הצעיר של קורל סימנוביץ'. אז איך זה קרה? "זה קטע, כי לי ולשון יש חברים משותפים והכרנו בעבר, אבל אף פעם לא היה בינינו קשר רומנטי", היא מספרת. "הכרנו בפילאטיס לפני כמה שנים, אבל לא היה כלום, ולפני חודש–חודשיים בערך פתאום משהו קרה, התחלנו לדבר ולהתקרב. אני לא יודעת להגיד איך זה קרה, זה פשוט קרה. בדייט הראשון עשינו מדורה במושב ליד הבית שלי, שמנו פופים, התחלנו להכיר. זה היה קסום, אני עדיין הולכת על סוג של ענן, כן? אנחנו מאוד דומים באופי, שון ואני, ואנחנו די משלימים אחד את השני".

את מאוהבת?
"אני מאוהבת, כן. הוא יקרא את זה, אוי ואבוי".

תיארת לעצמך שזה יקרה כל כך מהר?
"לא. אני חושבת ששנינו היינו בהלם שזה קרה יחסית מהר, אבל הוא מדויק לי. השיחות שלנו, העומקים שלו, הערך המשפחתי, הכל מתאים כמו כפפה ליד, ככה זה מרגיש. הוא עוסק בנדל"ן, אבל בכללי הוא בן אדם יצירתי, אז הוא גם מבין את העולם שלי".

טופ: בוטיק מיכל כיכר המדינה | מחטב: פמינה | גרביונים: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

טופ: בוטיק מיכל כיכר המדינה | מחטב: פמינה | גרביונים: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

כבר הכרתם את המשפחות?
"כן, את קורל אני מכירה כבר ארבע–חמש שנים מהתעשייה".

ומה היא אמרה כשבישרתם לה?
"היא ממש שמחה. היום אנחנו מכירות יותר לעומק ואני יודעת גם איזו מדהימה היא. בבפנים שלה. והיא הכי שמחה בשבילנו והכי מפרגנת, הכי תומכת, היא גב, היא אוזן קשבת, היא מדהימה. זכיתי".

אז כמה רציני זה?
"אנחנו בקשר רציני, כן. אם זה לא היה, אז לא הייתי שם".

את מוכנה לשלב הבא בחיים?
"אני מוכנה כל עוד זה עם האחד הנכון, וכשאני מסתכלת על שון אני רואה את כל הדברים האלה ואני מרגישה בפנים שאני במקום הנכון. אנחנו ממש בהתחלה, אבל כמו שהקלישאה אומרת, כשאת יודעת שזה זה – זה זה".

טוטאל-לוק: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

טוטאל-לוק: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

עם האקס לא הרגשת שזה זה?
"היום אני מבינה מה צריך להרגיש".

אף פעם לא הרגשת ככה?
"אף פעם".

אז יש לנו למה לצפות.
"כן. טפו טפו, חמסה חמסה, אמא'לה אמא'לה".

קשה לך שמתעסקים בחיים האישיים שלך?
"זה לא כזה קשה לי כי אני בחרתי בזה, וחלק מהחשיפה זה גם לחשוף את החיים האישיים ולהיות מודעת שיהיו ביקורות ויהיו תגובות וחלק יאהבו וחלק לא יאהבו וזה בסדר".

נגיד, הביקורת שהמשכת הלאה מהר.
"יש פרק זמן מסוים שאת עוברת מרגע הפרידה ועד שאת מוכנה לדבר עליה. ואני לא מתנצלת, אני לא אתן למה שאחרים חושבים לנהל אותי. את לא יכולה להכתיב ללב שלך את מי לאהוב ומתי, זה פשוט קורה, ואני שמחה שזה קרה לי".

שמלה: Terminal X | עגילים: קרן וולף (צילום: שי כהן ארבל)

שמלה: Terminal X | עגילים: קרן וולף (צילום: שי כהן ארבל)

המשפחה היא הדבר הכי חשוב

נודלמן נולדה, גדלה וגרה עד היום במושב החקלאי נטעים. היא דור חמישי במושב, אבא שלה חקלאי ואמה מזכירת המושב. יש לה שני אחים גדולים, אח ואחות, וכל המשפחה מתגוררת באותה נחלה, לכל משפחה בית משלה. "אני משפחתית מאוד, גדלתי על ערכי המשפחה, המשפחה היא הדבר הכי חשוב לי", היא אומרת.

נפגשים בכל יום?
"אין ברירה. את רואה אותם גם אם את לא רוצה לראות אותם. יש יתרונות ויש חסרונות לגדול בקומונה כזאת, אבל העוגן הזה, הגב הזה שיש לך, שיש לך את המשפחה שלך לא משנה מה את עוברת בחוץ, מבחינתי אין חשוב מזה".

את מתכוונת להישאר לחיות פה אם זה תלוי בך?
"אם זה תלוי בי, אני מגדלת את הילדים שלי פה – וגם את הילדים של הילדים שלי".

פרזנטורית-על (צילום: דימה טליאנסקי ל-Terminal X)

פרזנטורית-על (צילום: דימה טליאנסקי ל-Terminal X)

הכניסה לשואוביז, מספרת נודלמן, הייתה לא מתוכננת וממש לא צפויה. נודלמן שירתה ב-8200 בצבא והייתה אמורה להמשיך במסלול הזה, לעבור מהצבא לאזרחות בערך באותו תפקיד בהייטק. ואז פגש אותה מנכ"ל עדיקה ברחוב והזמין אותה לאודישן. "באתי, לא יודעת למה, ועברתי את האודישן. הייתי בת 21", היא אומרת.

אף פעם לא חלמת על זה?
"ממש ממש לא. לא חשבתי לרגע שזה יהיה מסלול חיי. אף פעם לא בלטתי. יש לי חברות ילדות והן עדות לכמה חננה הייתי וכמה לא מודעת הייתי. לגדול במושב זה חיים מאוד פשוטים, אין איפור, אין שיער, את זורקת על עצמך משהו, הולכת לבית הספר, חוזרת, עבדתי בחנות דבש עשר שנים, מכרתי דבש".

אחרי עדיקה הגיע אודישן ל"המירוץ למיליון" ונודלמן הלכה עם חברתה מיכל קריץ. "זו הייתה חוויה מטורפת, וכשחזרתי התחלתי להניע את הקריירה הזאת. אמרתי או-קיי, יש פה משהו ואני נהנית מזה ומלחוות חוויות, ומשהו במקצוע סקרן אותי. אז אמרתי בוא ניתן לדברים לקרות ונראה מה יהיה. באיזשהו שלב התחלתי לקבל הצעות ועבודות. הבנתי שאני צריכה סוכן וממש פעלתי בשביל זה. שמעתי על עומרי יערי, שמעתי שהוא נמצא באיזשהו אירוע ונסעתי לשם. הייתי מאוד אמיצה. לבשתי שמלה והתאפרתי, עשיתי שיער ונתקלתי בו כאילו במקרה, אמרתי לו שלום, הצגתי את עצמי, ויום למחרת כבר חתמנו. ואז התחלתי לדגמן, לעשות קמפיינים, לקבל הצעות עבודה ולהתראיין, שזה גם היה חדש בשבילי ושונה. מה אני? מי אני? למה אני מעניינת? היו לי הרבה שאלות – האם אני נמצאת במקום הנכון, האם אני עושה נכון? והיום אני יודעת להגיד שעשיתי נכון".

שמלה: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

שמלה: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

איך הגיבה המשפחה על שינוי מסלול החיים?
"בהתחלה היה להם קשה. כשהייתי ממש קטנה הזמינו אותי לאודישן, אמא שלי לקחה אותי, עלינו לאודישן, ואני זוכרת שהייתה לפניי ילדה יפהפייה. עד היום אני זוכרת אותה. היא הייתה מתולתלת וטיפה מלאונת. היא יצאה מהאודישן בוכה כי אמרו לאמא שלה שהיא צריכה לרזות קצת. אמא שלי ראתה את הסיטואציה, לקחה אותי הביתה ואמרה לי שעד גיל 18 אני גדלה כמו שצריך ולא נחשפת לשום דבר כזה. היא אמרה לי במילים אחרות, 'מתוקה שלי, זה לא העולם שלך, לכאן את לא שייכת, בואי איתי הביתה'".

וכשחזרת לעולם הזה?
"כשחזרתי לעולם הזה מרצוני זה היה להם קשה. לקח להם זמן להתרגל, זה לא פשוט. אמא רק רוצה להגן עלייך ולשמור עלייך, והיא יודעת שהעולם בחוץ לא תמים, ואני ממש הייתי עטופה בהמון אהבה ובהמון חום, ופתאום נחשפתי לדברים ולביקורות ולתגובות ברשת, וזה היה להם קשה. גם ההתעסקות ביופי, בחיצוניות, בלעשות ככה, במי מתקבלת, 'את לא צריכה להתעסק בהשוואות, את צריכה להתעסק בעצמך' – זה המוטו של אמא שלי. ממש הבנתי אותה, אבל אמרתי לה שבכל זאת זו ההחלטה שלי ואני רוצה לנסות. אי אפשר לדעת לאן זה ייקח אותי. יכול להיות שבעוד שנה ארצה לוותר ולחזור להייטק. ומפה לשם אני בת 26, עמוק עמוק בפנים".

מה זה עמוק בפנים? על מה את עובדת עכשיו?
"את השנה הזאת התחלתי עם חיוך והתחלות חדשות. מסתבר שהחלטה אמיצה אחת מובילה לעוד החלטות אמיצות, חשבתי שהגיע הזמן שלי לצאת לדרך חדשה גם בתחום המקצועי. הכי אני מתרגשת מהעבודה עם TERMINAL X, אנחנו מתכננים קולקציה חדשה שאני אהיה מעורבת בכל השלבים שלה – התכנון, בחירת הבדים והגזרות והייצור. לעצב קולקציה כזאת, שתשקף את הטעם והבחירות שלי, זה מלחיץ ומרגש בו זמנית".

ומה ההורים אומרים עכשיו?
"עכשיו הם מאמינים בי יותר מתמיד. זה היה תהליך, ואני חושבת שפענחתי בדיוק מה אני רוצה לעשות ומי אני בתוך כל הדבר הזה. גם המשחק הוא משהו שאני מאוד אוהבת, אולי גם כי זה לא רק התעסקות ביופי. אני חושבת שאני יודעת להפריד בין השואוביז לבין מי שאני באמת בבית, עם הגופייה ובלי איפור ועם אמא ואבא ואח ואחות שגרים לידי, ואני עושה כביסה ואני מנקה את הבית ואני שומרת על אחייניות שלי ואז אני הולכת ואני עושה קמפיין אדיר או מצטלמת ליד מאור שוויצר וניב סולטן. אני יודעת לעשות את ההפרדה הזאת ולהיות עם רגליים על הקרקע כל הזמן".

טופ: בוטיק מיכל כיכר המדינה | מחטב: פמינה | גרביונים: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

טופ: בוטיק מיכל כיכר המדינה | מחטב: פמינה | גרביונים: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

שלא יעלה לך, בקיצור.
"שלא יעלה לי, כן. כי אלה לא החיים האמיתיים בסופו של דבר. זה מבחינתי עבודה. זה לא חודר אליי, זה לא משפיע עליי, אני לא לוקחת את זה איתי הביתה, אני לא ישנה עם זה ואני לא קמה עם זה. אני משתדלת להפריד".

אבל בסוף את עושה אודישנים, מתמודדת על תפקידים, ולפעמים יש מי שקיבלו את התפקיד ואת לא.
"אני עושה את מרב המאמצים להתרכז אך ורק בי, וזה גם תהליך, זה משהו שלקח זמן ודורש המון מאמץ. המקצוע שבחרתי בו, זה המון להתחספס, זה לדעת שמה ששלך שלך וכל הזמן להזכיר לעצמך את זה".

המשפחה שלך מעורבת היום בהחלטות קריירה?
"אמא שלי עובדת יחד עם עומרי, היא צמודה אליי. היא על הכספים, היא על לוח הזמנים, היא בוחרת איתי, היא מקבלת איתי החלטות, היא מאוד מעורבת, וזה היה לי חשוב. זה לא היה מההתחלה אלא באיזשהו שלב שכבר התחיל להיות עומס והרגשתי שאני צריכה את אמא. אין כמו אמא. בעולם הזה את צריכה לשמור על עצמך, ולאו דווקא תמיד הלקוח או המראיין או הסוכן ישמור עלייך כמו שאמא שומרת עלייך, והשילוב של עומרי ואמא מדויק לי".

עומר נודלמן, ראיון, אופנה

שמלה: Terminal X | עגילים: קרן וולף (צילום: שי כהן ארבל)

הוליווד על הכוונת

אם תשאלו את נודלמן מה הטייטל שהכי ממלא אותה מכל מה שהיא עושה – דוגמנית, אושיית רשת ("אני מתפרנסת מהאינסטגרם כשזה חלק מקמפיינים שאני עושה לחברה, אבל אני לא משפיענית. זה לא משהו שמעניין אותי להיות"), או שחקנית – היא תענה בלי לחשוב פעמיים "שחקנית". ואז באותה נשימה היא תבהיר – יש לה חלום והוא להגיע להוליווד.

"אני עובדת על האנגלית, לקחתי את המורה הכי טוב ואני עושה אודישנים בחו"ל", מספרת נודלמן על הדרך להגשמת החלום, "זה לא פשוט אבל זה החלום. זה והנחיה".

תוכנית ריאליטי זה משהו שעל הפרק מבחינתך?
"עשיתי ריאליטי אחד, היה לי מאוד מאוד כיף. בשמחה אעשה עוד פעם את 'המירוץ למיליון' כי זאת באמת חוויה שהיא גם לעצמך, אבל כרגע אני מתמקדת בליצור לעצמי עומקים וקריירה ובלעשות אודישנים. סיימתי עכשיו לצלם סרט קולנוע, 'בחורים טובים 2', עם מאור שוויצר, ניב סולטן ועמית רהב, ואני תופסת את הראש כשאני אומרת את זה כי אני באמת לא מאמינה שאני נמצאת בכלל במקום הזה. שיחקתי ב'ספיידר', שיחקתי ב'מאנקיז', שיחקתי ב'בת השוטר', שאלה סדרות נוער, ואז הגיעה הסדרה 'בעלת החלומות', ושם אני מרגישה שהייתה התפנית בקריירה שלי. בעונה השנייה שלה הרחיבו את הדמות שלי, גל, והיא הפכה לאחת הדמויות הראשיות. הביקורות היו טובות, כתבו שאני הפתעת הסדרה וזה מדהים. שם התחלתי לעצב את האופי שלי. להגיד 'או-קיי, עומר, את שווה, לא סתם אומרים את זה. אם מעריכים את היכולות שלך אז כנראה לא סתם קיבלת את זה ותאמיני בעצמך'. אני עדיין לא במקום שאני אומרת שזה זה, אבל אני בדרך לשם. מקבלת תפקידים, לומדת והולכת לאודישנים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Nudelman (@__omernudelman__)

למדת משחק?
"לא למדתי משחק. היום אני לומדת אצל המורה הכי טוב למשחק, ערן פסח. הוא עובד רק עם שחקנים ספציפיים, ובהתחלה הוא אמר לי לא, שהוא לא מקבל, ואמרתי לו, אני עוד אצור איתך קשר. לא ויתרתי. וההתמדה הזאת השתלמה".

את מכירה את הביקורות על כוכבות, דוגמניות, כוכבות רשת ש"לקחו" תפקידים של שחקנים שלמדו שנים משחק?
"אני חושבת שבמשחק שום דבר לא מובן מאליו ולא רואים את כל ה'לא' שאני מקבלת עד שמגיע התפקיד, ולא רואים את כל העבודה הקשה שעומדת מאחורי זה. אני חושבת באמת שאף במאי לא ירצה לתת תפקיד אם הוא לא מאמין שיש לך היכולת לבצע אותו, ואני עובדת קשה כמו כולם והולכת לאודישנים כמו כולם ונותנת את כל הזמן שלי ואת כל המאמצים ואני חושבת שאני גם מוכיחה את זה. אני לגמרי יכולה להבין את מי שלומד משחק וטוען את זה, אבל כל אחד בדרך שלו, וזו הדרך שלי. אני חושבת שהשאלה הזאת לא רלוונטית אליי כי אני באמת עובדת קשה. מאוד מאוד מאוד קשה".

את מרגישה מוערכת בתעשייה?
"אני מרגישה שיש לי עוד דרך ארוכה, אבל אני חושבת שאני בדרך הנכונה".

טופ: בוטיק מיכל כיכר המדינה | מחטב: פמינה | גרביונים: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

טופ: בוטיק מיכל כיכר המדינה | מחטב: פמינה | גרביונים: Terminal X (צילום: שי כהן ארבל)

יש חברי אמת בתעשייה? יש פרגון?
"יש לי חברים, בטח. וכמובן יש חוסר פרגון, אבל כל עוד את דואגת שזה לא יחדור אלייך ואת נשארת בדרך שלך, אז את תצליחי".

אני לא זוכרת אותך כחלק מאיזשהו סכסוך מתוקשר.
"משתדלת שלא. אני משתדלת להתעסק בעיקר ולא בטפל. אני מחפשת להתפרנס בדרכים אחרות. הפרובוקציות, הריבים, זה לא מחזיק מים. זה גם לא אני, זה לא הערכים שלי. אני חושבת על ההורים שלי שרואים דבר כזה או על האחים שלי קוראים דברים כאלה. זה לא אני. אני לא יכולה להיות מישהי כזאת".

את מרגישה שאת במיינסטרים, שאת על המפה, שאת פה חיה ובועטת?
"אני עוד לא יודעת לענות על השאלה הזאת כי אני משיגה יעדים קטנים. כמובן הוליווד זה החלום, אבל אני עושה צעד-צעד, יעד-יעד, הישג-הישג. והחלום הגדול באמת זה שיהיה לי בית, שתהיה לי משפחה, שיהיה לי בעל, שיהיו לי ילדים, שיהיה לי כלב. זה כזה פשוט. משחק, הנחיה, הוליווד, הכל יגיע, אבל שיהיה לי את הסנטר שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Nudelman (@__omernudelman__)

צילום: שי כהן ארבל | סטיילינג: דניאלה קפלוטו | איפור: אל אדידה | שיער: רן קריסי | הפקה: טל פוליטי | עוזרת סטיילינג: נועה הררי

השאירו תגובה

 

  • לא נשכח לך את הפוסט מה אינסטגרם עם מכסה הדגדגן. מצד אחד, כל הכבוד, מצד שני, מה חשבת לעצמך.
    מנו

    מאת: מנואלה |‏ 25 באפריל 2024 | 11:25
  • מגיבים רעים רעים רעים

    מאת: שני |‏ 24 באפריל 2024 | 19:15
  • גם אני החלטתי לעזוב את ארהב לטובת עוטף קריית שמונה אין כמו הריגוש של לחיות עם התראות ממשלוחים של רחפני חיזבאללה, זה הרבה יותר מרגש מלראות את השקיעה בלוס אנגלס

    מאת: שחקנית |‏ 24 באפריל 2024 | 10:24
  • אבל איפה דיאן?

    מאת: אנה |‏ 22 באפריל 2024 | 22:32
  • אפס סקס אפיל באופן חריג

    מאת: לא מחרמנת |‏ 21 באפריל 2024 | 16:56
  • הוליווד? אין לך סיכוי חחח אולי פה בארץ את נחשבת וואו בלונדה כוסית במזרח התיכון, בארהב זה סיפור אחר לגמרי, יש כמוך עוד מיליון ולרוב מי שמצליחה שם חוץ ממראה חיצוני תמיד יש לה עוד איזשהו ערך מוסף, ואת פשוט לא!

    מאת: אייריש |‏ 21 באפריל 2024 | 14:07
  • עוד פקאצה ריקנית מפומפמת שפתיים

    מאת: מלאך המוות |‏ 20 באפריל 2024 | 18:25
  • עד שיוצאת כבר בלונדינית בארץ היא מיד הופכת לסלב

    מאת: Hi |‏ 20 באפריל 2024 | 12:35
  • נשמעת מקסימה ועם הגב המשפחתי זה תמיד הכי בטוח! בהצלחה ורק דברים טובים ושמחים. ולאמא שלך כל הכבוד!! תשמרי עליה תמיד.

    מאת: מיכל |‏ 20 באפריל 2024 | 10:17
  • מהממת. ביופי ובאופי.

    מאת: שי |‏ 20 באפריל 2024 | 06:35
  • אחת הנשים היפות בישראל

    מאת: ליאת |‏ 19 באפריל 2024 | 14:18
  • אישה יפה

    מאת: אבי |‏ 19 באפריל 2024 | 13:58
  • עד הגבר הבא מגבר לגבר ככההן הסלב

    מאת: חן |‏ 19 באפריל 2024 | 10:32
  • וכמובן תמיד הצילומים צריכים לכלול עירום כלשהו.
    למה גבר שמתראיין לא חש צורך לעמוד חצי ערום ? בדרך כלל יצלמו את הפרצוף שלו בקלואז אפ.
    רוב הנשים תמיד יפנו לנתיב המיני .
    כולן רוצות לחוש סקסיות, זה ברור…..,
    אבל כשזה נהפך לקו המנחה בחיים – יש פה תפיסת מציאות ותפיסת עצמי מעוותת.

    מאת: א.א |‏ 19 באפריל 2024 | 10:29
  • הרגע נפרדה מזוגיות ארוכה שהכילה בתוכה גם ביטול אירוסין וחתונה .
    אני לא קונה את הראיון הזה שבו היא מדברת על הבן זוג החדש בעיניים מלאות אופוריה ושובל של פרפרים מסביב לראשה.
    בחייאת אחותי. אפילו לא הספקת להתאבל !
    לוקח זמן לצאת מאהבה ארוכה שנגמרה ,
    אבל הסלב בארצנו , חוששות פחד מוות להישאר לבד ללא זוגיות , מתוך איזשהו אגו טריפ, להוכיח לכל העוקבים והמעריצים שלהן "תראו התגברתי על הפרידה"!!!!
    לא אמיתי . לא אותנטי . !

    מאת: זוהר |‏ 19 באפריל 2024 | 10:20
  • למה נראה שהיא לחוצת זוגיות וחתונה? מהממת כמוה וצעירה כל כך שתתרכז בקריירה מעבר לים מה בוער? בת 26 וכבר היתה במערכות יחסים עם שלל בחורים רובם חתיכים שלא מחפשים קשר רציני לטווח רחוק מהתעשייה או עשירים, שתמצא מישהו אנונימי הכי בריא.

    מאת: זלדה |‏ 19 באפריל 2024 | 06:33
  • ארוך ומייגע. לא שרדתי עד הסוף. בהצלחה. מרגיש שמשהו שם עדיין מאוד ילדותי וחסר מודעות

    מאת: קרן |‏ 19 באפריל 2024 | 05:13
  • היתה מאורסת להוא עכשיו מאוהבת בזה…

    מאת: פ |‏ 19 באפריל 2024 | 04:15
  • וואלה זאת נסיכה אמיתית. הרבה הצלחה תמיד.

    מאת: בן |‏ 19 באפריל 2024 | 01:02
  • מאיפה באה היפייפיה הזו נראת כמו חלום אמרקאי.

    מאת: רן |‏ 19 באפריל 2024 | 00:36
  • עוד כתבה רדודה על כלום ושום דבר אף פעם לא הרגשתי ככה שרק לפני 5 חודשיםהיתה מאורסת בכלל נו באמת

    מאת: אחד |‏ 18 באפריל 2024 | 22:13
  • יפיפיה, רק צריכה להגדיל חזה ותהיה מושלמת

    מאת: יוני |‏ 18 באפריל 2024 | 21:55
  • והראה שהיא מכוונת מטרה עם רגליים על הקרקע. שיהיה בהצלחה!

    מאת: היא משגעת |‏ 18 באפריל 2024 | 20:58
  • אין לך סיכוי בהוליווד מתוקה, עוד בלונדינית לא מיוחדת, לא סקסית (למרות שמאוד מנסה) ועם הבעה מטומטמת על הפרצוף… חחח יש 1000 כמוך בכל פינה בהוליווד
    עדיף תמצאי גבר עשיר למה עוד מעט הקצת שיש לך שעוד נחשב בארץ גם ילך

    מאת: יובל |‏ 18 באפריל 2024 | 20:19
  • מהממת בפנים אפילו יותר מהבחוץ
    ואת יפה למותת

    מאת: שיר |‏ 18 באפריל 2024 | 19:49
  • אני פה רק לציין שמה ש9 בארץ. פה בהוליווד זה 6. אז היא לא הולכת לכבוש שום דבר. בכל פינה יש פה מישהי שנראת לא פחות טוב ממנה. אז הפרובינציאליות זה נחמד אבל בוא ננחת רגע

    מאת: גר בהוליווד |‏ 18 באפריל 2024 | 19:12
  • תנחתי חיים שלי להצליח בארץ לא אומר כלום ושום דבר לאף אחד שחקנים רעבים ללחם למדו או לא למדו אם היית כל כך טובה לא היו מלהקים אותך לסדרות של שקל וחצי ושרוב הסיכויים שאף אחד לא יזכור חוץ ממך כל הסיסמאות שאמרו לך להגיד זה נחמד אבל ב75 שנה יש לנו נציגה אחת שהצליחה בהוליווד ואפילו היא לא נחשבת לשחקנית באמת בקיצור תהנה מהחיים ומהגיל והמזל כבר יתפוס אותך ואם לא גם בסדר קיבלת את המתנה להיות יפה/כוסית שזה כבר מזל גדול :) בהצלחה תישארי במושב

    מאת: יוסי |‏ 18 באפריל 2024 | 19:04
  • התכוונתי לזואי דויטש

    מאת: לורן |‏ 18 באפריל 2024 | 15:42
  • היא מזכירה את זואי דשנל

    מאת: לורן |‏ 18 באפריל 2024 | 15:39