הדוגמנית התחתנה בשמלה עם מחשוף הכתפיים המושלם

ג'וליה ופדריקו הכירו במילאנו והתחתנו במודנה, כשהחתונה האיטלקית שלהם מתאפיינת בכל הסטייל שאפשר לצפות לו מנתונים כאלה: הכלה החליפה שלוש שמלות, שלושתן תמצית האלגנטיות והטרנדיות, כשהשמלה הראשית היא "בו זמנית רומנטית ודרמטית" באופן שגרם לה ולנו להתאהב בה ממבט ראשון. ויש לנו גם מה להגיד על הפרחים

מאת  | ‏ 24 מרץ 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue Italia‎‏ (@‏‎vogueitalia‎‏)‎‏

הדוגמנית ג'וליה ת'לר ובן זוגה פדריקו נסי נפגשו דרך חברים משותפים במילאנו. בדיוק שלוש שנים לאחר שהכירו, השניים החליפו נדרים בחתונה ציורית בעיר מודנה שבצפון איטליה. לג'וליה יש הכרות מעמיקה עם עולם האופנה, כדוגמנית שצעדה על מסלולי תצוגות של מותגים נודעים כמו ז'יבנשי, אלברטה פרטי ודולצ'ה וגבאנה.

בריאיון המלווה את אלבום החתונה שהתפרסם בווג איטליה, היא מספרת שמעולם לא הייתה לה פנטזיה ספציפית על שמלת הכלה החלומית. ערב אחד במהלך שיטוטיה בפינטרסט, היא נתקלה בשמלה יפיפייה של דניאל פרנקל, בגזרת אוף-דה-שולדרס ועם שרוולים ארוכים. "היא הייתה בו זמנית רומנטית אבל דרמטית", תיארה אותה, "היא ייצגה אותי". המפגש עם השמלה בבוטיק בניו יורק היה בגדר אהבה ממבט ראשון.

בחתונה האיטלקית היפה הזו כיכבו עוד שתי שמלות: הראשונה, שמלת כתפיות סרוגה מבית ז'קמוס, נלבשה לטקס מצומצם שנערך בקרב המשפחה באותו הבוקר. שודכה לה סיכת סטייטמנט סנטימנטלית שנתנה ללוק וויב מעט וינטג'י. הלוק השלישי התבסס על שמלת מיני מבית פרנצ'סקו מורנו.

כדוגמנית שרגילה לעטות שכבות עבות של מייקאפ, מראה הביוטי התבסס על מינימליזם שקפקף וזוהר. שווה להתעכב גם על זר הפרחים שליווה את מראה הכלולות המרכזי, שמתבסס על אחד הפרחים הטרנדיים של הרגע – האנטוריום. הכלה נשאה בידה שלושה פרחי ענק בצבע בורגונדי, קשורים בסרט משי לבן. התעלפנו.

השאירו תגובה