בשמלה של מעצבת ישראלית, ואז עוד כמה: הכוכבת הייתה כלה משגעת

ונסה הדג'נס התחתנה בסוף השבוע האחרון בטולום, והחליפה במהלך האירוע שתי שמלות מרהיבות של מעצבת העל ורה וונג. לקבלת הפנים המקדימה היא בחרה בעיצוב כחול לבן – שמלת קאט-אאוט רומנטית של גליה להב, שמילאה אותנו גאווה. דווקא עכשיו

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Weddings (@vogueweddings)

ונסה הדג'נס, שזכורה בעיקר בזכות תפקידה ב"היי סקול מיוזיקל", היא אחת הכוכבת הכי מלאות סטייל בהוליווד. היא תמיד קולעת על השטיחים האדומים וגם כשהיא עושה קז'ואל, כך שהעולם כולו חיכה לראות מה תלבש לחתונה שלה. בשבת האחרונה זה קרה – הדג'נס נישאה לבן זוגה מזה שלוש שנים, שחקן הבייסבול קול טאקר, וכמובן שלא נרשמה אכזבה.

למרות שהשניים גרים בלוס אנג'לס, הם החליטו להגיד "כן" דווקא בטולום. המשפחה והחברים כנראה לא התנגדו להתארח בלוקיישן הפסטורלי, וגם כלבתם האהובה של ונסה וקול, דרלה, הוטסה לשם על תקן שושבינה מתוקה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vanessa Hudgens (@vanhudgenz)

האירועים נפתחו בארוחת ערב לקבלת פניהם של האורחים, אליה לבשה הדג'נס שמלה לבנה מבית גליה להב. היא בחרה באחד הדגמים המוכנים של הלייבל – שמלת סטרפלס קלילה עם שסע נדיב, קאט-אאוט מתחת לחזה ואלמנט של קשירה במקום שרוולים. "זה כבוד עצום ושמחה גדולה שהיא בחרה בעיצוב שלנו לרגע כל כך משמעותי בחיים שלה", אמר המעצב הראשי של בית האופנה, שרון סבר, למגזין "פיפל". "זאת הייתה הבחירה המושלמת למסיבת חוף".

למרות שהדג'נס יודעת להחזיק היטב פריטים גרנדיוזיים – כפי שכבר הוכיחה פעמים רבות בעבר – בחתונה עצמה היא בחרה בעיצוב נקי ומינימליסטי של ורה וונג. גזרת הסליפ והמחשוף המעט נשפך החמיאו לשחקנית מאוד, כשמעל ריחפה הינומה דרמטית וארוכה. על ההינומה נרקם מסר אישי: "גברת T", ותאריך החתונה.

"מדדתי אותה וזה היה מושלם. קל, פשוט ומלא שיק", תיארה ונסה את הרגע המכונן למגזין "ווג". "זה בדיוק מה שרציתי, אבל כמובן שעשינו כמה שינויים והוספנו אהבה כדי שהיא תהיה מיוחדת, רק שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Caras Mexico (@carasmexico)

השמלה השלישית, גם היא של ורה וונג, סגרה את הערב באווירה סקסית ושובבה. הדג'נס סיפרה שהתאהבה בשמלת מחוך אותה ראתה באטלייה של בית האופנה, אבל ביקשה שישנו עבורה את חלקה התחתון כך שיהיה "סופר שקוף ופלרטטני" – וכך היה. החצאית החדשה נוצרה משכבות עדינות של בד שיפון, תחתיו בצבצו רגליים וגם בירית לבנה, כמיטב המסורת. מזל טוב לזוג המאושר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Weddings (@vogueweddings)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Weddings (@vogueweddings)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Pre Nup (@the_pre_nup)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Singapore (@voguesingapore)

השאירו תגובה

 

  • בכתבה עצמה אין שום עניין ציוני – אבל בכותרת אתם חייבים לדחוף בכוח. די כבר, בא להקיא. תסתכלו מה קורה מסביבכם ותפסיקו כבר עם התעמולה הפתטית. אנשים נרצחים מכל הכיוונים ואתם תומכים במלחמה בלי בושה.

    מאת: מטורף |‏ 10 בדצמבר 2023 | 10:22