הכלה התחתנה בשמלה מטריפה, אבל הכפפות ההיסטריות גנבו את ההצגה

לחתונת האביב שנערכה בסידני, הכלה לבשה שמלת קולר ממשי עם שסע עמוק ומחשוף גב נדיב. כפפות תחרה צרפתית תפקדו כאקססורי הלא שגרתי של מראה הכלולות ונתנו לו טוויסט עדין ומחמיא. למסיבה שחתמה את האירוע נבחרה שמלת מיני נטולת שרוולים עם חצאית מלאת תנועה במראה נוצות

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2022

דיאנדרה פוליטנו ובעלה ניקולס נפגשו לפני כשש שנים במהלך טיול בקרואטיה. כשהגיע הרגע להתחיל לתכנן את החתונה, פוליטנו התחילה לחפש השראות שתהפוכנה את האירוע שלה לאישי ומיוחד. כבעלת סלון מצליח לטיפולים קוסמטיים בסידני שבאוסטרליה, יש לה הכרות מעמיקה עם עולמות האופנה והיופי, וכדי לא לשקוע בהתעמקות מיותרת בפרטים קטנים ושוליים, היא שיחררה את המושכות העיצוביים לנותני השירותים שבחרה.

"לא התאבססתי על תמות מסוימות או צבעים", היא פירטה באלבום החתונה שהתפרסם בווג האוסטרלי, "התמקדתי במה שהיה חשוב לניק ולי- המשפחה, החברים, אוכל טוב ודרינקים, ריקודים וצחוקים. אלה הדברים שאורחים תמיד זוכרים אחרי החתונה, לא באיזה צבע הפרחים היו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Australia (@vogueaustralia)

 שמלת הכלה שלה הייתה זוהרת ומודרנית, עם צווארון גבוה ומחשוף גב עמוק ונמוך. שסע צדי נדיב עיטר את החלק התחתון של השמלה, לצד שורה של כפתורים עגולים. כפפות התחרה הצרפתית שהוכנו במיוחד עבורה, היו ללא ספק האקססורי הבולט ביותר בלוק היפה הזה. למרות שהשמלה עצמה הייתה בצבע שנהב, הכלה לא היססה לערבב צבעים בהירים אך לא זהים, כשאת פינת ההנעלה סגרו נעלי עקב לבנות עם משחקי שקיפות של ג'יאנביטו רוסי.

 למסיבה שחתמה את האירוע הכלה החליפה לשמלת מיני עם חצאית במראה נוצתי של אלסנדרה ריץ' ולעקבים נמוכים ונוחים יותר. כמומחית לסקין קר ששומרת באדיקות על עורה, פוליטנו נהנתה מהאפשרות לבחור במראה סופר טבעי: "האיפור התרכז כולו במראה העור. אני דואגת לו בצורה טובה, ועשיתי לו הכנות רבות לחתונה, אז רציתי פשוט לתת לו לזהור". 

שמלת משי בגוון שנהב של Steven Khalil (צילום: אינסטגרם diandrapolitano@)

שמלת משי בגוון שנהב של Steven Khalil (צילום: אינסטגרם diandrapolitano@)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by STEVEN KHALIL (@steven_khalil)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by isabelle hair (@_isabellehair)

השאירו תגובה