הכי מטורף שראינו: הכלה חתכה את העוגה בביקיני פרחוני

החתונה הרשמית שלה בכלל נערכה בווגאס על ידי כפיל של אלביס - אבל כדי לרצות את המשפחה, הסטיילסיטית הברלינאית רייצ'ל רודג'רס הרימה אירוע גם בנאפולי, אותו היא מתארת כ"כאוס". היא צעדה לחופה עם הינומה באורך 17 מטר, טייץ ומחוך שגרם לכולם לחשוב שהיא בהריון - אבל אז הגיע הביקיני

מאת  | ‏ 3 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rachael Rodgers (@rachaelrodgers)

כשאנחנו חושבות על כלה שלובשת ויויאן ווסטווד, אנחנו חושבות על קארי בראדשו בסרט הראשון של "סקס והעיר הגדולה", נמלטת מהחתונה של עצמה אחרי שהבינה שהחתן לא מגיע ורצה על הכביש בשמלת שכבות נפוחה והינומה עם נוצה כחולה ענקית. רגע איקוני לכל הדעות, שממחיש היטב את הוורסטיליות המרהיבה של המעצבת הכי רוקסטארית בעולם האופנה.

14 שנים אחרי ובעיצומה של עונת החתונות המוגזמות, מפציעה בפיד עוד כלה שלובשת ווסטווד וכנראה מסבה לה הרבה מאוד גאווה. "תמיד חשבתי על ויויאן ווסטווד לחתונה שלי", מספרת ל"ווג" הסטייליסטית הברלינאית רייצ'ל רודג'רס, "היא בחירה די צפויה ומתבקשת לשמלת כלה". רק שזו ממש לא הייתה שמלה צפויה ומתבקשת. למעשה, זאת אפילו לא הייתה שמלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

רודג'רס בכלל נישאה לבן זוגה לוקה ונציה עוד בערב השנה החדשה, בלאס וגאס, בטקס מצומצם ומאולתר שנערך, איך לא, על ידי כפיל אלביס. שם היא לבשה שמלת תחרה קצרה ויפהפייה של כריסטופר קיין ונעליים מוגזמות של מיו מיו. "ואז המשפחה שלי התחילה לשאול – רגע, מה עשית? מה קרה לתכנית המקורית של החתונה בנאפולי?".

אז בשלב מסוים שבו בני הזוג לאותה תכנית מקורית, והיא התממשה בתחילת יוני. שלושה שבועות לפני כן, הכלה עוד לא בדיוק ידעה מה היא לובשת. "רציתי ורוד ואדום, ואז לבן, ואז בעצם לא לבן, ואז שוב לבן". בסוף היא מצאה בארכיון את אוצר הווינטג' שסגר לה את הפינה – מחוך לבן של ווסטווד מקולקציית סתיו 1992, עם פרינט של תינוק בחזיתו. "כולם כל הזמן שאלו אותי אם זו בעצם הכרזה על הריון".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Persiancelebnews (@_persiancelebnews_)

את הפריט הלא שגרתי הזה החליטה הסטייליסטית האדג'ית לשלב עם פריט שגרתי אף פחות: טייץ מנצנץ באורך ⅞ של המעצבת קולט מירמון. "הייתה לה קורונה בזמן שהיא תפרה את זה, אז אפילו לא יכולתי להגיע למדידות", מספרת רודג'רס ומגדירה את המלאכה: "קורונה קוטור". עקבי הוורד של Loewe היו בחירה מתבקשת, וההשראה להינומה הגיעה משמלת כלה של שאנל מ-1978, כשהכלה וחבריה תפרו בעצמם את הטול באורך 17 מטר עם שני הפפיונים הגדולים בצדדיו. "ואז הרגשתי שיש בלוק מספיק דרמה".

הלוק השני והשערורייתי נחנך במעמד חיתוך העוגה, כשהכלה עלתה על ביקיני פרחוני תלת-מימדי, שהיא מצאה שלושה ימים לפני החתונה. "שלחתי למעצבת מייל – בייב, אני יכולה לשאול את הביקיני הזה?". כשנענתה בחיוב, המאפרת שלה נאלצה לנסוע לאסוף את הפיס ממילאנו. "מדדתי אותו ביום החתונה והייתי כזה, 'כן, זה יעבוד'. שילבתי אותו עם כפפות שסבתא שלי אהבה. היא אמרה 'הכפפות מראות שאת ליידי', אז תהיתי מה מראה הביקיני". הצללית הוורודה הבוהקת שלה השתלבה כאן מצוין, וגם עוגת השכבות הקיטשית להפליא. את הנעליים, אגב, היא קנתה באותו יום תמורת 20 דולר ברחוב בנאפולי, "וזו רק טעימה מהכאוס שהאירוע הזה היה". בהחלט בלאגן מפואר. בקטע ממש טוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adriana Hot Couture (@adrianahotcouture)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Bridal Journey™ (@thebridaljourney)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @celebrities_in_persian

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Teresa Ciocia (@teresaciociaa)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fergal Mullan Wilkinson (@fergalmw)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lucy (@lucycshaw)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rachael Rodgers (@rachaelrodgers)

השאירו תגובה