בחיים לא היינו מנחשות מאיפה שמלת הכלה המפתיעה של הדוגמנית

הדוגמנית הבריטית לולה מקדונל והצלם זאכרי מייקל התחתנו בלוקיישן כפרי הורס באירוע שנטף סטייל קולי ולא שגרתי. הכלה לבשה שמלת טול שקופה בגוון ניוד של Khaite- המותג הרותח שמזוהה דווקא עם בגדים בקווים נקיים ליום-יום. לחתונה הגיעו לא מעט חברים מפורסמים של בני הזוג, וביניהם אלכסה צ'אנג השיקית, שהיא גם הבסטי של הכלה

מאת  | ‏ 22 יוני 2022

שמלת הטול הלא  שגרתית גנבה את ההצגה. (צילום: אינסטגרם xlolamcdonnell@)

שמלת הטול הלא שגרתית גנבה את ההצגה. (צילום: אינסטגרם xlolamcdonnell@)

בעבר, שמלת כלה אחת הייתה הבחירה הנפוצה לחתונה, עד שהגיעה שמלת רחבת הריקודים של האפטר פארטי והפכה את טרנד שתי השמלות למנהג. משם הן רק הלכו והתרבו, והיום לא נדיר בכלל למצוא כלות שמחליפות שלושה לוקים, ולא חסרות גם כלות שהופכות את אירועי החתונה להפקת אופנה מתגלגלת עם כל כך הרבה מראות שקשה לספור.

 לכן, מפתיע לראות בעידן הנוכחי כלה שבחרה בשמלת כלה אחת בלבד, בעיקר כשהיא דוגמנית בינלאומית – מה שאומר שתקציב הוא כנראה לא האישיו.

יצירת אמנות בצבע ניוד. (צילום: אינסטגרם xlolamcdonnell@)

יצירת אמנות בצבע ניוד. (צילום: אינסטגרם xlolamcdonnell@)

 במקרה של לולה מקדונל, דוגמנית בריטית עסוקה שנישאה החודש לצלם זאכרי מייקל, אפשר להבין למה היא בחרה ללבוש את השמלה שלה במהלך האירוע כולו, מכיוון שהיא מגלמת בתוכה גם את הגלאם של שמלת הטקס וגם את השובבות של שמלת המסיבה.

 הופתענו לגלות ששמלת הטול העשירה במשחקי שכבות, שקיפויות וכיווצים שייכת למותג Khaite, שמפורסם דווקא בזכות בגדי הקז׳ואל שהוא מציע, כמו הסט האייקוני של החזייה הסרוגה והקרדיגן שהפך להיסטריה לאחר שקייטי הולמס צולמה בו.

גם לחתן יש סטייל מגניב. (צילום: אינסטגרם alexachung@)

גם לחתן יש סטייל מגניב. (צילום: אינסטגרם alexachung@)

 למותג אמנם יש שמלות ערב לבנות שמתאימות להיות שמלות כלה, אבל רובן מעוצבות בקווים נקיים ומודרניים שמזוהים עם Khaite, ולכן מתאימות גם ליום-יום. במקרה הזה, נראה שמדובר בשמלה שעוצבה ונתפרה במיוחד עבור הכלה, והתוצאה היא חלומית, מקסימה ומקורית, כשגם הזר הירוק שהיא אוחזת בידה הוא לא בדיוק שגרתי.

 אגב, כדאי גם לשים לב לאחת האורחות המפורסמות שהגיעו לחתונה – אלכסה צ׳אנג, חברה קרובה של הכלה ואייקון אופנה, שלבשה שמלה סגולה ונפוחה לאירוע, עם כתפיות דקיקות ודיטיילים מעניינים בקו המחשוף. בדיוק כך מתלבשים נפלא לחתונה – אבל מבלי לגנוב את הפוקוס מהכלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alexa Chung (@alexachung)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alexa Chung (@alexachung)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jason Vickers (@vickahhhhs)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @justinoshea

השאירו תגובה

 

  • שמלת טול נחמדה ופשוטה. ואולי היא דוגמנית אז הצגת אופנה לא ממש מעניין אותה. זה עבודה לא פאן. אז חסכה לעצמה את הפיכת החתונה לארוע אופנה מייגע

    מאת: חחחח |‏ 25 ביוני 2022 | 23:49
  • שמלה אכן יפה ומגניבה ושונה אבל זה שרואים תחזיה סתם ככה ולא איזה גופיה או טופ יוחד הורס לא בקטע טוב

    מאת: אי |‏ 24 ביוני 2022 | 16:05
  • שמלת כלה כל כך יפה, כמו של נסיכות מהאגדות

    מאת: רות |‏ 22 ביוני 2022 | 13:30